Ik kan er net niet opkomen. Ik weet wel dat het orginele nummer dat jij bedoelt op 2:02 ongeveer de volgende lyrics heeft;quote:Op maandag 7 september 2009 02:34 schreef unknowngod het volgende:
ik zoek het originele nummer van dit
Het is niet van The Dream - Shawty
Het is de Caspa Remixquote:Op zondag 6 september 2009 22:02 schreef Frizzlemynizzle het volgende:
[..]
Nice, maar zoek voornamelijk de achtergrond (bass) muziek. Denk dat dit een mix is tussen Deadmaus en een andere nummer (opgenomen op Lowlands). RTL 5 had 'm toen ook zonder zang.
Alvast bedankt weer
Dat is hemquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 14:39 schreef djtiesie het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest en titel van dit House-nummer. (sample van 3 sec)
http://www22.zippyshare.com/v/28528396/file.html
Alvast heel erg bedankt!!
Kbetwijfel of het idd Jasperina is, zelf dacht ik eerst aanquote:Op maandag 7 september 2009 15:04 schreef fetss het volgende:
Ik zoek een liedje van waarschijnlijk Jasperina de jong, dit nummer gaat over een moeder die haar kind verliest..
Kan iemand mij alsteblieft helpen!
quote:Op maandag 7 september 2009 16:46 schreef GoodGovernance het volgende:
Ik hoorde 's ochtends een mooi nummer op de radio (even snel tekst opgeschreven). Google geeft geen goede suggesties.
Mannelijke zanger, rustig (hij was op Lowlands):
Baby bloom I really want to kiss you
I don't know sure that's right
Such a naughty surprise
Temptation happens to everyone
Whipe of that smile of your face
Nothing is ever finished
Ik was half slaperig toen ik het hoorde, dus ik weet niet of mijn tekst klopt.
Heeft iemand wellicht een idee?
Inna - Hotquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:39 schreef steve-urkel het volgende:
hoorde net op slam fm een nummer, dance nummer...
blabla fly , like a woman
ofzo ? verder weet ik niets meer
Hartelijk dank, Curiosity. Ik ben je dankbaar.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:09 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Hartelijk dank, Curiosity. Ik ben je dankbaar.![]()
DIt nummer is zo heerlijk.
Is volgens mij Ouh la la (danse le bigilibop) van Kobla & dj Xam, kan ff geen Youtubelinkje vindenquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:50 schreef steadye het volgende:
Nog even in de herkansing..
Gehoord op de vakantie in Frankrijk.
Ik heb even een stukje audio uit een video opname gehaald.
HIER te downloaden/beluisteren
Graag zou ik willen weten welke artiest en titel hierbij hoort.
Het is een frans nummer.
Het meegeschreeuw is in deze opname van een animatie dame..
WIE O WIE![]()
Alvast bedankt,,
quote:Op maandag 7 september 2009 22:00 schreef thettes het volgende:
zo net in gooische mannen op ned 3 de hele tijd een zeer rustig pianodeuntje. kon er niet op komen helaas.
Soms moet je even de top 40 bekijken om te zien of je iets van de naam terug kunt vinden. Dan vind je geen Nina maar Inna. Dan even zoeken op de titel, die Hot heet en dan vind je de tekst waar je ongeveer (maar dan heel anders) ziet staan wat je zoekt en dan ga je zoeken bij joetjuubquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:46 schreef bulbjes het volgende:
Ik zoek een nummer wat je nu vaak hoort op SLAM FM, radio 538 en dat soort zenders. Beetje zo'n dance-achtig/ typisch slam FM/ 528 achtig nummer.
Ik dacht dat de artiest iets van 'Nina' of zo heette, maar ik vind niks als ik daarop zoek.
Ik versta teksten nooit, maar in het refrein lijkt ze iets te zingen als 'Down like you do it like you down like you do it down like you do it like a woman'.
Dit is ongetwijfeld niet juist
![]()
Hoop dat toch iemand me kan helpen...
Eerst het topic doorkijken (kijk eens een paar posten hierboven) kan ook helpen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:46 schreef bulbjes het volgende:
Ik zoek een nummer wat je nu vaak hoort op SLAM FM, radio 538 en dat soort zenders. Beetje zo'n dance-achtig/ typisch slam FM/ 528 achtig nummer.
Ik dacht dat de artiest iets van 'Nina' of zo heette, maar ik vind niks als ik daarop zoek.
Ik versta teksten nooit, maar in het refrein lijkt ze iets te zingen als 'Down like you do it like you down like you do it down like you do it like a woman'.
Dit is ongetwijfeld niet juist
![]()
Hoop dat toch iemand me kan helpen...
Fantastisch, jij bent de eerste in 3 weken die hem vind. Ik had er op mijn werk al een taart op gezet.quote:Is volgens mij Ouh la la (danse le bigilibop) van Kobla & dj Xam, kan ff geen Youtubelinkje vinden
Ik ben al 2 jaar op zoek naar het nummer wat ik plaatste op pagina 1quote:Op woensdag 9 september 2009 01:15 schreef steadye het volgende:
@Gambolputty![]()
[..]
Fantastisch, jij bent de eerste in 3 weken die hem vind. Ik had er op mijn werk al een taart op gezet.
Iedereen maar zoeken op Oh la la of Uh la la maar niet op Ouh la la
Thx![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |