Google is je vriendquote:Op donderdag 3 september 2009 19:33 schreef ReWout het volgende:
Weet iemand of deze ook gedownload/gekocht kan worden?
sorry wist niet waar ik 't anders zou kunnen vragen
Das niet de goeie dusquote:Op donderdag 3 september 2009 19:37 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Google is je vriend
http://muziek.sbs6.nl/browse_bundle.aspx?bundle_id=334684
Anders rip je het geluid van Youtube?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:44 schreef ReWout het volgende:
[..]
Das niet de goeie dus, niet Peter Vos maar Erik Jan Rosendahl.
Bedankt voor het zoeken, maar deze is het jammer genoeg nietquote:
Hoe?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:13 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Anders rip je het geluid van Youtube?
Waarom in godsnaam?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:33 schreef ReWout het volgende:
Weet iemand of deze ook gedownload/gekocht kan worden?
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:41 schreef SuperRogier het volgende:
Van wie is ook al weer die remix van Krezip - Stay (If I Could) die veranderd in hardstyle zeg maar..? Ik hoorde em laatst weer.. maar kan em ff niet vinden..
Zet voor je youtube link "kick" (www.kickyoutube.nl), laat alles erachter staan.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:03 schreef Gweaneth het volgende:
Hallo allemaal, wie oh wie kan mij helpen?
.
In het volgende filmpje (Huis Anubis) vanaf 1 minuut hoor je een akoestisch gitaarstuk, van wie is dat nummer en hoe heet het?
Het gitaarstuk kwam voor in "Het huis Anubis" maar ook in de serie "Spring" (beide Studio 100 producties).
Bij voorbaat bedankt![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:47 schreef TheFrankey het volgende:
In het voorstukje van 'So you think you can dance' zit een leuk dance-nummer dat volgens mij nu in de top 40 staat. Maar kan hem niet vinden.
Iemand?
Weet nou echt niemand de titel hiervan? Het zou een bekend stuk moeten zijn -_-quote:Op woensdag 2 september 2009 22:07 schreef EggsTC het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ulevard_s11_a175.xml
Kan iemand zeggen welk nr begint als je het filmpje op 23:23 zet , is wel een bekende geloof ik. Viool klassiek oid.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:04 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zoek een nummer waarin iets met life komtvolgens mij, en met een dik fatsig ballarina kindje in de clip met een geel zwart ding aan. En het was rock
Geen (youtube) linkje van de reclame toevallig ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:52 schreef Meistroflunge het volgende:
ik al rondgekeken. welk nummer is aan het begin van de nieuwe nike-reclame.
het begint met een beat en daarna stopt het eigenlijk.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:01 schreef vogelhuisje het volgende:
Ik zoek een liedje dat ik nog op een cassette had, maar die is van de week gemold.
tekst wat ik nog weet:
"And sharky says: " dat heel vaak.
"It's my day today"
en gezongen door een vrouw...
?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:52 schreef Meistroflunge het volgende:
ik al rondgekeken. welk nummer is aan het begin van de nieuwe nike-reclame.
het begint met een beat en daarna stopt het eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |