Nee, omdat als je alles had gelezen je zou weten dat het per stuk verstuurd zal worden als alles doorgaat.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:58 schreef DeHeer het volgende:
In het geval van een bulkorder wordt het pakket natuurlijk een stuk interessanter voor de douane, verwachten jullie daar geen problemen?
Misschien omdat smaken (gelukkig) verschillen?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:54 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
probeer is bij jack
enneuh waarom zon kak pet, als je kakker bent heb je genoeg geld om een ralph lauren pet te kopen in de winkel
WTFquote:Op donderdag 3 september 2009 13:04 schreef monkeybrain het volgende:
Ja hoor, ze hebben weer een klassieker gemaakt. Dit is op het hoge niveau van de schreeuw kip...
Jackson komt meestal in de avond nog onlinequote:Op donderdag 3 september 2009 17:45 schreef Downstar het volgende:
Niks ontvangen nog van jack..
voor de gene die t zich afvroeg
zal wel morgen worden!
Top, kan ik hem ook ombouwen naar euro's?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:55 schreef JEFFreal het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24607
we gonna be rich boys
Het is een echte Nckia! (of schrijf je dat als Nckla?)quote:Op donderdag 3 september 2009 20:11 schreef gers het volgende:
is het een echte of zo'n chinees kloonding
Het is een echte Chinese kloon, zoals ik al eerder zei: I love dual simquote:Op donderdag 3 september 2009 20:11 schreef gers het volgende:
is het een echte of zo'n chinees kloonding
Misschien heb je met 'hood' meer effect...quote:Op donderdag 3 september 2009 07:49 schreef jopiede het volgende:
Dudes, ga nouw gewoon eens lekker PM'en. Helaas hadden ze geen TI-84 in de aanbieding, die was ook gewoon 70-80 dollar..Ben eigenlijk nog steeds opzoek naar me mutsje, maar krijg niet het goede engels woord voor me. Beanies, cap, hat. Welke is nouw correct?
Ziet er wel erg goedkoop uit :Squote:Op donderdag 3 september 2009 10:45 schreef Skiet het volgende:
Iemand deze al gezien of ervaring mee?
[ afbeelding ]
Volgens mij iets minder dan 8 euro. Lijkt me wel een geinig ding, maar alleen als ie echt lekker krachtig en vlot is
Zou je alsjeblieft een videodemonstratie kunnen maken ervan? Dan weet ik of het interessant is om er ook een te bestellen...quote:Op donderdag 3 september 2009 11:07 schreef FrankP het volgende:
Korting is begrijpelijk, we bestellen niet voor niets bij DX en DP: We willen goedkope gadgets hebben, dus bij een "bulkaanschaf" is het absoluut niet verkeerd om wat korting te krijgen/vragen.
Als korting en goedkoop niets uit zou maken voor iemands portemonnee, dan koopt die persoon gewoon alles in Nederland.
Voor mezelf kan ik alleen maar zeggen dat ik het niet in China hoef te kopen, maar dat ik het gewoon wil!!!
Dus:
Laten we gewoon weer gezellig over onze aankopen gaan praten.
Ik hoop deze week deze telefoon binnen te krijgen.
Eindelijk weer mijn 2 simkaarten in 1 telefoon kunnen proppen
Kan zo op discovery channel, Chinese crocodile hunterquote:
Zal ook vast een rede zijn waarom er nu een Tiffany daar in dienst is.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:02 schreef Zapper het volgende:
Joh Jack is veel te druk met nieuwe klanten na dat stuk in de krant.
Net ook bericht gehad, zo'n 48 uur.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jack 2 dagen terug gemaild, nog steeds geen antwoord terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |