Wanneer mogelijk, ook nog eentje voor mij erbij, 1 rode. Vriendin wilt er toch eentje.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:12 schreef Zapper het volgende:
Dion wil ook op het lijstje PM't 'ie net. Vijf rode en vijf blauwe, ook vijf gouden als ze bestaan!
Ik heb ook wel interesse, heb je nog wat van hen gehoord?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Och wees maar niet bangKomt wel over
Ik ben nog in onderhandeling met jack over de prijs, http://item.taobao.com/au(...)36fc5.jhtml?cm_cat=0
Dit heeft een wat grotere kans pak denk ik![]()
Ja logisch, Dion wilt er 10 en dan sluit je hem uit terwijl je nog niks hebt geregeldquote:Op woensdag 2 september 2009 20:20 schreef Downstar het volgende:
Lijstje is gesloten is meerder malen gemeld.
we kijken eerst hoe het gaat verlopen.
( morgen krijgen we als goed is foto's en zien we hoe we t verder regelen met jack)
mochten we er niet uitkomen ,
Dan stuur ik de mail zoals Monkeybrain hem heeft opgesteld ; persoonlijk vind ik dit een zeer duidelijke en nette email.
afwachten dus..
En hoe gaat dat in zn werk dan? Want van dat taobao word ik niet echt veel wijzerquote:Op woensdag 2 september 2009 21:10 schreef mtchel112 het volgende:
bestel gewoon appart scheelt n stuk minder gekut enzo en mischien scheelt t n dollar of 2
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:54 schreef Apekoek het volgende:
Jezus he, wat een gejank hier om 2 euro voordeel, hoe pauper moet je zijn om echt het onderste uit de kan te halen? Dat vele geregel + tijd etc. is toch echt niet die 2 euro waard? Maarja, ik ben dan ook geen 13 jaar meer die op elke euro moet letten.
De prijs per stuk is al een verschil van 3 dollar dacht ik tussen Jack en Rachel. De uiteindelijke korting zal dus aanzienlijk zijn. Genoeg voor mij om zo nu en dan hier even aandacht aan te besteden tussen mijn dagelijkse werkzaamheden door.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:10 schreef mtchel112 het volgende:
bestel gewoon appart scheelt n stuk minder gekut enzo en mischien scheelt t n dollar of 2
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:20 schreef monkeybrain het volgende:
Als je 5 euro per uur verdiend weet ik wel hoeveel dit geklooi en getik op het forum waard is![]()
Zorg nu gewoon voor een bulk "code" en daarna kan iedereen apart zijn bestelling doen.
Als je 13 bent verdien je geen 5 euro per uur, dan mag je niet eens werken.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:22 schreef Skiet het volgende:
[..]
Je moet het precies zoals in NRC.Next hebt kunnen lezen zien als een hobby. Ik vraag me wel af hoe je erbij komt dat ik 13 ben en 5 euro per uur zou verdienen (die insinuaties maak je).
En nu allemaal lekker met jezelf bezig houden en ons lekker laten kutten voor die paar dollar bij dit product.
We betalen nu nog steeds teveel overigens voor dit product.
Er zit een verschil tussen pauper zijn (voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten) en onderhandelen over een prijs om niet met geld te smijten. Overigens is afdingen en dergelijke volgens mij ook in China aan de orde van de dag.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zal eerlijk toegeven dat de posts van vandaag me het idee gaf dat hier een hoop 13 jarige knulletjes rondlopen. Of hele paupere 16-jarige ....... (vul maar een willekeurige lage flut opleiding in) maar die wel het woord insinuatie kennen... wat een paradox![]()
Als je 13 bent mag je niet werken? Grappenmaker haha, uiteraard geen lichamelijk zware arbeid maar er zijn legio baantjes voor 13 jarigen welke gewoon mogen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je 13 bent verdien je geen 5 euro per uur, dan mag je niet eens werken.
Ik wilde alleen even een absurd voorbeeld geven dat 5 euro per uur verdienen zelfs je tijd meer waard maakt.
Ik zal eerlijk toegeven dat de posts van vandaag me het idee gaf dat hier een hoop 13 jarige knulletjes rondlopen. Of hele paupere 16-jarige ....... (vul maar een willekeurige lage flut opleiding in) maar die wel het woord insinuatie kennen... wat een paradox![]()
We betalen nog steeds teveel voor dit product? Kun je eens wat details geven waarom je dit zegt?
Volgens mij heb jij geen flauw idee hoe de hele keten in elkaar zit van dit product. Dat ze alle zooi voor enkele dollar van de fabriek naar je huis sturen is alleen maar mogelijk door dikke subsidie. Je "te dure" China pot wordt gemaakt met bijna slavenarbeid en milieuregels kennen ze ook niet.
De prijs van dit product is veel te laag als je een beetje fatsoen hebt gekregen van je ouders![]()
Je moet echt trots zijn op jezelf met dit soort uitsprakenIk hoop dat je een heel vervelend baantje gaat krijgen waar klanten respectloos elke dag het onderste uit de kan lopen te zuigen. Geen mogelijkheid voor enige fatsoenlijke winst voor 40 uur werk per week
Karma is een bitch....
Niet met geld smijtenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:51 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen pauper zijn (voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten) en onderhandelen over een prijs om niet met geld te smijten. Overigens is afdingen en dergelijke volgens mij ook in China aan de orde van de dag.
Kortom, laat degenen die willen onderhandelen lekker onderhandelen, en ga je er niet in mengen. Je hebt er namelijk helemaal niets mee te maken. Als zij dat willen, wat is dan het probleem? Als Jack/Rachel er gek van worden, dan kunnen ze dat prima zelf laten weten, zij zijn namelijk ook geen 13 meer.
Overigens, denk je echt dat Jack "geen zaken meer wil doen met die blanken" omdat er een paar aan het onderhandelen zijn? Dan gooit ie z'n eigen ruiten in, het grootste deel van zijn klanten zijn volgens mij namelijk "die blanken". Denk eerst eens even realistisch na voor je begint te brullen.
De focus leggen op 13 jaar niet op het punt dat ik maakquote:Op woensdag 2 september 2009 22:11 schreef Skiet het volgende:
[..]
Als je 13 bent mag je niet werken? Grappenmaker haha, uiteraard geen lichamelijk zware arbeid maar er zijn legio baantjes voor 13 jarigen welke gewoon mogen.
Verder verbaas ik me echt over je analyses en de manier waarop je conclusies kan trekken. En waarom ik zeg dat we teveel betalen voor dit product is omdat we korting krijgen, wanneer je korting krijgt betaal je in principe altijd teveel is mijn mening. Daarmee doel ik niet op milieuregels of de subsidie omdat ze in een bepaalde regio/stad zitten met hun kantoor.
En de prijs te laag? Ik denk niet dat er veel ontwikkelingskosten waren voor dit product en er zullen ook geen hoogwaardige onderdelen gebruikt worden. Natuurlijk, het is laag maar denk je dat de arbeider in de fabriek er iets van merkt wanner wij 3 dollar korting krijgen?
Daarnaast heb ik toevallig al een heel vervelend baantje, laat het nou net een internationaal bedrijf zijn en laten we nou ook nog eens produceren in China. Ik ben bang dat je me onderschat, maar dat maakt niet uit.
Ja Sun Tzu, ik ken mijn klassiekers hoor.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:29 schreef Skiet het volgende:
Je moet Art of War van Sun Tzu maar eens lezen, sowieso een leuk boek om te lezen. Kan je wat van leren (niet negatief ofzo). Verder kan ik je nog wel leuke anekdotes vertellen over onderhandelingen tussen ons westerlingen en chinezen, maar daar heb ik nu geen zin in.
Volgens mij reageerde ik daar eerder al op, ik wijs je nu alleen even op een feit.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De focus leggen op 13 jaar niet op het punt dat ik maakprima dan is het het 12 jaar. Zelfs met het minimum loon van een 13-jarige is dit gedoe zonde van je tijd.
De arbeider, ik praat ook over Jack die best wel 2 dollar extra kan gebruiken voor zijn winkel.
Je snapt toch wel dat DP binnenkort gewoon kan verdwijnen omdat DX ze uit de markt prijst. Geen Taobao meer en dan loopt iedereen hier te huilen. Beter iets dan niets zal vaak gebeuren bij DP maar dat is een doodlopende weg. Lekker tot het het uiterste blijven zuigen, gaat je leven heel veel beter door worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |