abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72373546
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:53 schreef Skiet het volgende:
Ok, klinkt goed. Al moet je haar echt wijzen op de lagere prijs die Jack gaf voor 1 stuk!!! Misschien dat ze er samen uit komen (of is dat niet verstandig in verband met lagere prijs van Jack die dan opeens omhoog gaat?)

Beetje moeilijk geval dit. De prijs verwacht ik toch echt wel onder de 30 dollar te komen ruim!
Hoe wist je trouwens dat rachel me had gemailt ?

Gebruik jij gewoon je naam skiet bij ze ?

Anders stuur ik ze zo een mail dat jij ( skiet ) van Jack voor 1 een prijs van $ 31.64 kon kopen

( ben jij toevallig die ene die al een zilvere heeft besteld dan ? zoals ik uit de mail haal heeft er dus 1 hem al besteld.. )
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:55 schreef Skiet het volgende:

[..]

Hmm kan ik begrijpen. Beetje lullig als mensen gewoon dat ding ontvangen en daarna niks meer van zich laten horen hier.
Ook dit kan ik begrijpen.. lastig dit
pi_72373718
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:58 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hoe wist je trouwens dat rachel me had gemailt ?

Gebruik jij gewoon je naam skiet bij ze ?

Anders stuur ik ze zo een mail dat jij ( skiet ) van Jack voor 1 een prijs van $ 31.64 kon kopen

( ben jij toevallig die ene die al een zilvere heeft besteld dan ? zoals ik uit de mail haal heeft er dus 1 hem al besteld.. )
[..]

Ook dit kan ik begrijpen.. lastig dit
Nee, ik gebruik niet de naam Skiet bij ze. Maar ik denk dat als je zegt dat het om de andere persoon ging met de vragen over de hogere aantallen ipoots via FOK dat ze het wel weet. Ik heb de zilveren niet in bestelling.

Vanavond komt Jack vast wel weer online, misschien handiger om even te wachten en op Skype te contacten. (Heb je dat, anders ff installeren daar is rachel sowieso elke ochtend te vinden)

Dan kan je hem direct vragen hoeveel het kost voor die hoeveelheid en dan kan je dat aan Rachel doorgeven.
  woensdag 2 september 2009 @ 18:05:54 #103
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72373789
Goddamn wat een figuren bij FocalPrice, met hun nieuwe inlogsysteem. Je paswoord moet ineens 6 characters hebben maar die van mij bestond altijd uit 5. Ik kan dus gewoon niet meer inloggen en de passmailer werkt niet
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_72373841
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:03 schreef Skiet het volgende:

[..]

Nee, ik gebruik niet de naam Skiet bij ze. Maar ik denk dat als je zegt dat het om de andere persoon ging met de vragen over de hogere aantallen ipoots via FOK dat ze het wel weet. Ik heb de zilveren niet in bestelling.

Vanavond komt Jack vast wel weer online, misschien handiger om even te wachten en op Skype te contacten. (Heb je dat, anders ff installeren daar is rachel sowieso elke ochtend te vinden)

Dan kan je hem direct vragen hoeveel het kost voor die hoeveelheid en dan kan je dat aan Rachel doorgeven.
Ik heb idd skype ; en ik zal rachel ook toevoegen op skype..
maar het is zo dat ik werk dus smorgens kan ik niet op skype ..

Ik leg ze wel uit dat 1 order niet gaat ; omdat we elkaar niet kennen allemaal ; en dus niet zomaar geld gaan sturen naar elkaar..

ik hoop dat we nog een oplossing er voor vinden ,

en anders misschien toch kortingscoupon of iets degelijks ..

in iedergeval krijg ik als het goed is morgen wat foto's van de ipots

ben nu even eten; later
pi_72373905
iemand nog tips voor taobao vesten?

[ Bericht 7% gewijzigd door mtchel112 op 02-09-2009 18:29:54 ]
pi_72373939
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:10 schreef mtchel112 het volgende:
iemand nog tips voor taobao namaak vesten?
Gewoon niet naar vragen hier
pi_72374093
owja sorry, iemand nog links voor goede djie-ster vesten of aadiedaaz? Pm maar;)
pi_72374162
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:17 schreef mtchel112 het volgende:
owja sorry, iemand nog links voor goede djie-ster vesten of aadiedaaz? Pm maar;)
Kerel, verkloot het nou niet voor anderen? Opdonderen met nepkleding en pm geauwehoer.
pi_72374463
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Kerel, verkloot het nou niet voor anderen? Opdonderen met nepkleding en pm geauwehoer.
gozer ik heb het niet over nepkleding JIJ wel ik heb het over djie-ster vesten doe niet moeilijk dat mag hier
  woensdag 2 september 2009 @ 18:31:25 #110
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72374487
Zakenmannetjes hier met die ipod, snurk snurk

Een stormvloed aan mailtjes om een paar dollar eraf te schaven. Dat ding is al schijtgoedkoop en allerlei vage constructies verzinnen om het te regelen.

Gewoon "FOK ipod deal" mailtje versturen naar Jack binnen 24 uur als je interesse hebt met kleur en aantal, Jack stuurt een betaalbericht via paypal. Geen lijstjes, geen onderling gedoe

Ik had jullie allemaal al behandeld met anti clinging spray en een jumping egg in je achterste gedouwd na zo'n eeuwige mail actie. Jack zal eens 1 dollar teveel winst maken op een 20 euro product
pi_72374762
Was er al meer info over de interface? Ik zag laatst een review van eentje maar was niet onder de indruk. Ik begreep dat die van deze beter zou zijn?

Wat is dat e-mailadres dat ik moet mailen? (PM)
pi_72375157
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:58 schreef Downstar het volgende:

Ik ben degene die de 8GB zilver bij Rachel in bestelling heeft.
Had hem een dag eerder besteld dan dat er hier op het forum over samen bestellen werd gepraat.
Zie hem wel verschijnen en voor die prijs zal het best een mooi ding zijn.

Toch stiekem wel benieuwd naar de foto's die morgen gemaakt worden.
pi_72375411
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:53 schreef Rupkeii het volgende:

[..]

Ik ben degene die de 8GB zilver bij Rachel in bestelling heeft.
Had hem een dag eerder besteld dan dat er hier op het forum over samen bestellen werd gepraat.
Zie hem wel verschijnen en voor die prijs zal het best een mooi ding zijn.

Toch stiekem wel benieuwd naar de foto's die morgen gemaakt worden.
Oke !

Ik krijg idd de foto's van Rachel toegestuurd ; ik heb gevraagd op foto's van de voorkant / achterkant

en uitteraard ( genoeg) foto's van het interface/menu

tevens heb ik haar mede gedeeld dat wij niet alles in 1 order kunnen betalen, en we dus een andere optie moeten kiezen..
ik wacht op antwoord ( zal ik morgen wel krijgen )
pi_72375526
Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe ipot, hoop wel dat jack em dan gewoon op DP zet. En geen gezeik via groepen enzo.

Weet iemand waar ik op moet zoeken om een soortgelijk muts te krijgen bij taobao?:
pi_72375711
Ik hoop ook dat jack ze gewoon op DP zet;

en ons eventueel een Kortingscoupon door kan sturen naar de email adress van de mensen of iets dergelijks

tjaa korting is altijd mooi ..

For one pcs, $34.62
For three pcs, $32.04
For five pcs, $30.86.
voor 10 dus waarschijnlijk nog meer ; laten we zeggen $28..

Dan scheelt t toch mooi even 6,50 dollar he monkeybrain.. toch weer z'n 4,5 euro..

maargoed ik wacht eerst de foto's af ; straks is dit de zelfde interface als jack zn site..
Dan vallen er al heel veel af ..
  woensdag 2 september 2009 @ 19:16:22 #116
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72375829
Wat moeten we nu precies doen om de iPot te krijgen?
pi_72375913
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:16 schreef mstr het volgende:
Wat moeten we nu precies doen om de iPot te krijgen?
afwachten

Ik heb ze gemaild dat alle geld in 1 order niet gaat werken,
kijken of ze nog andere ideen hebben..

Dus morgen zullen we wel de foto's krijgen + eventueel een ander idee of wat..
  woensdag 2 september 2009 @ 19:19:12 #118
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72375924
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:12 schreef Downstar het volgende:

en ons eventueel een Kortingscoupon door kan sturen naar de email adress van de mensen of iets dergelijks

For one pcs, $34.62
For three pcs, $32.04
For five pcs, $30.86.

Dan scheelt t toch mooi even 6,50 dollar he monkeybrain.. toch weer z'n 4,5 euro..
Je snapt werkelijk niet wat ik probeer te zeggen
Waarom moet je in hemelsnaam zo'n emailverkeer veroorzaken met halfbakke deals?

Dat had gewoon in 1 mailtje kunnen passen + een betaling oplossing zoals ik al had aangegeven.
Nu zit je nog steeds to kutten met samen betalen, apart betalen, dat moet je direct in mail nr. 1 duidelijk maken hoe je dit geregeld wilt hebben. Lekker wachten tot morgen voor meer halve antwoorden, snurk snurk

Als je de prijs van 5 stuks al weet dan is naar 10 stuks 2 dollar verschil, dat geef je zelf aan in je theoretische berekening.... geen 6.5 slimmerd Koop er 100, dan zijn ze 0 dollar met je kortingswaanzin

Geef mij ook nog foto's Rachel en daarna nog 2 dollar korting, oh wat ben ik een leuke klant
pi_72375960
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:12 schreef Downstar het volgende:

For one pcs, $34.62
For three pcs, $32.04
For five pcs, $30.86.

maargoed ik wacht eerst de foto's af ; straks is dit de zelfde interface als jack zn site..
Dan vallen er al heel veel af ..
dat is als je ze in 1 pakketje besteld denk je nou echt datie die fikse korting gaat geven als hij alles los moet versturen? dat staat gelijk als gwn 1 piece kopen
pi_72376255
Uitteraard snap ik dat we die 6,50 dollar korting zeker niet krijgen, ik neem het even als voorbeeld
aangezien we er nog niet uitzijn wat de prijs word ..

wij doen er verder niet moeilijk over .. maar jack wil natuurlijk ook wel dat hij er 10 opeens verkoopt
voor hem is dat toch wel even wat winst pakken en zekerheid hebben..

Tevens monkeybrain; heb je de mail van Rachel gelezen ; ze wou ze best voor die prijs ook verzenden naar iedereen apart..

maar in plaats van te zeiken idd ; gewoon afwachten morgen en we zullen dan wel zien als jack een voorstel heeft..

ontopic nu weer !
pi_72376423
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:19 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je snapt werkelijk niet wat ik probeer te zeggen
Waarom moet je in hemelsnaam zo'n emailverkeer veroorzaken met halfbakke deals?

Dat had gewoon in 1 mailtje kunnen passen + een betaling oplossing zoals ik al had aangegeven.
Nu zit je nog steeds to kutten met samen betalen, apart betalen, dat moet je direct in mail nr. 1 duidelijk maken hoe je dit geregeld wilt hebben. Lekker wachten tot morgen voor meer halve antwoorden, snurk snurk

Als je de prijs van 5 stuks al weet dan is naar 10 stuks 2 dollar verschil, dat geef je zelf aan in je theoretische berekening.... geen 6.5 slimmerd Koop er 100, dan zijn ze 0 dollar met je kortingswaanzin

Geef mij ook nog foto's Rachel en daarna nog 2 dollar korting, oh wat ben ik een leuke klant

Ik snap niet waar je je mee aan het bemoeien bent. Dit heet gewoon overleggen en onderhandelen. We zijn gewoon consumenten die bij een bedrijf willen kopen, al sturen we 100 e-mails we willen gewoon een goede deal hebben met een bedrijf. Geen handel, geen gedoe gewoon een product inkopen tegen een scherpe prijs. Als ik het voor 1 dollar goedkoper of 5 dollar goedkoper kan krijgen maakt niet uit, geld is geld.
  woensdag 2 september 2009 @ 19:36:00 #122
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72376479
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:20 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

dat is als je ze in 1 pakketje besteld denk je nou echt datie die fikse korting gaat geven als hij alles los moet versturen? dat staat gelijk als gwn 1 piece kopen
De enigste korting is van de handelaar naar Jack, dat kost 1 dollar ipv 10 dollar in een groep.
Een paar dollar om de "grote" deal te smeren, that's it.

Ondertussen al een uur bezig met gare mailtjes te beantwoorden

Hi Rachel,

We want a group buy for this ipod.

Conditions:
- seperate shipping
- seperate payment

Please tell us your price for 10 orders and people that are interested will mail you with subject "FOK ipod deal" within 24 hours. You can send each a paypal payment request and order in bulk from taobao.

Wow, moeilijke shit een beetje zaken doen. Had je gisteren al een deal klaar voor iedereen.

Edit: ik bemoei me overal mee.
  woensdag 2 september 2009 @ 19:38:58 #123
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72376600
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:29 schreef Downstar het volgende:
Uitteraard snap ik dat we die 6,50 dollar korting zeker niet krijgen, ik neem het even als voorbeeld
aangezien we er nog niet uitzijn wat de prijs word ..

wij doen er verder niet moeilijk over .. maar jack wil natuurlijk ook wel dat hij er 10 opeens verkoopt
voor hem is dat toch wel even wat winst pakken en zekerheid hebben..

Nu doen we niet moeilijk (doe je wel), de korting is uiterst onzeker en ook nog de illusie hebben dat Jack flink geld gaat verdienen aan zo'n deal whaha

Het is dat de lonen om te janken zijn in China maar anders... Ondertussen wacht ik al 24 uur op een mail, heeft ie geen tijd voor met klanten zoals jij.
  woensdag 2 september 2009 @ 19:47:21 #124
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72376880
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:34 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik snap niet waar je je mee aan het bemoeien bent. Dit heet gewoon overleggen en onderhandelen. We zijn gewoon consumenten die bij een bedrijf willen kopen, al sturen we 100 e-mails we willen gewoon een goede deal hebben met een bedrijf. Geen handel, geen gedoe gewoon een product inkopen tegen een scherpe prijs. Als ik het voor 1 dollar goedkoper of 5 dollar goedkoper kan krijgen maakt niet uit, geld is geld.
Mijn hele punt is dat het amateur tijd is hier, durf je dit onderhandelen te noemen?
Geld is inderdaad geld, tijd is ook geld slimmerd.

Als je zo zaken doet voor een bedrijf schopt de baas je eruit na dag 1. Je hebt als consument ook niet "het recht" om 100 emails te versturen om te janken voor 2 dollar korting. Hoe ondankbaar moeten wij niet klinken in de oren van onze Chinese vrienden. Straks sluiten ze de tent gewoon, geen deal mee te maken met die blanke idioten in Europa.
pi_72377090
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:36 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De enigste korting is van de handelaar naar Jack, dat kost 1 dollar ipv 10 dollar in een groep.
Een paar dollar om de "grote" deal te smeren, that's it.

Ondertussen al een uur bezig met gare mailtjes te beantwoorden

Hi Rachel,

We want a group buy for this ipod.

Conditions:
- seperate shipping
- seperate payment

Please tell us your price for 10 orders and people that are interested will mail you with subject "FOK ipod deal" within 24 hours. You can send each a paypal payment request and order in bulk from taobao.

Wow, moeilijke shit een beetje zaken doen. Had je gisteren al een deal klaar voor iedereen.

Edit: ik bemoei me overal mee.
Ik moet toegeven dat dit wel een hele duidelijke email is
maargoed we zullen zien , verder wil ik het hier niet meer over hebben..
laten we de topics gewoon schoon houden idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')