Wat is de link trouwens van dat horloge?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:07 schreef Wisheh het volgende:
Als ze vragen of ie echt is dan geef ik altijd eerlijk antwoord dus zo patserig valt wel meeEn bushokjes die zie ik ik alleen maar als ik er voorbij rij met de auto. Openbaar vervoer
Trouwens dat moet ik maar eens aan Jack vragen, of ze ook replica BMW's hebben
Dan is het plaatje compleet, RB brilletje op, mooi BT horloge en een dikke BMW
![]()
![]()
Nou, in ieder geval niets van DX of DP, die verkopen alleen maar crap. Ik zou naar je lokale telefoonturk gaan en iets goedkoops uitzoeken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:42 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope mobiele telefoon met een goede speaker, weet iemand er eentje?
Erg mooi horloge!quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:58 schreef Wisheh het volgende:
Zo eindelijk me horloge binnen. Hier wat foto's voor diegene die zich afvragen hoe zo horloge eruit ziet enzo. Oja en de seconde wijzer gaat mooi smooth![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij ook, bij de Creditcard Lockpick Set.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:58 schreef TJV het volgende:
Wat loopt DX te klooien, eerst pending, dan ready, dan shipped en dan weer pending?![]()
Nouja, er is geen haast bij dus we zien wel wat er gaat gebeuren. Mijn pakketje wordt ook in drie delen opgestuurd, waarvan maar één met Drop Shipment and Gift Service. Ze zitten me gewoon te pesten he?
http://item.taobao.com/au(...)b4d6f.jhtml?cm_cat=0quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef Angelob het volgende:
Weet iemand trouwens ook een link voor een iSnot Buffle? Kan alleen de Pano vinden
wat heb jij dan voor jack gedaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:25 schreef Semmm het volgende:
9/2/2009 6:03:48 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
9/2/2009 9:16:49 AM Collecting Products Now
9/4/2009 2:37:45 AM Update Information jack edit
9/4/2009 2:39:32 AM Instant Order Received jack edit,the customer has done a great promotion for us,reward for 20$.
9/4/2009 10:54:52 AM Collecting Products Now
9/4/2009 4:16:46 PM Package Shipped [Tracking # Added: 66668888]
Wat een raar tracking nummer....
Hoe is die, is het wat en is ie ook goed scherp? Welke grootte heb jequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:02 schreef Thorical het volgende:
..
Maar ik heb wel mijn keramischgroentenmes mogen ontvangen.
Tijd geleden een lijstje gemaakt voor Memorysticks enzo.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:01 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
wat heb jij dan voor jack gedaan
Thnx! En hoe zit dat mat taobao dan? Hoe kan ik het dan bestellen, via Jack ofzo? En zo ja, wat is zijn mailadres.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Joene94 het volgende:
[..]
http://item.taobao.com/au(...)b4d6f.jhtml?cm_cat=0
6-9 euro maar is zonder verzendkosten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:26 schreef Angelob het volgende:
[..]
Thnx! En hoe zit dat mat taobao dan? Hoe kan ik het dan bestellen, via Jack ofzo? En zo ja, wat is zijn mailadres.
En hoeveel is 56.00 - 88.00 ongeveer in Euro's?
Bedankt alvast
En hoe zit het met het bestellen van de producten op taobao dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:29 schreef Semmm het volgende:
[..]
6-9 euro maar is zonder verzendkosten.
Mailtje sturen naar Jack of rachel met een linkje van het product.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:37 schreef Angelob het volgende:
[..]
En hoe zit het met het bestellen van de producten op taobao dan?
Laat maar. Heb nooit de OP echt goed gelezenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:38 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mailtje sturen naar Jack of rachel met een linkje van het product.
Rustig maar, alles komt met Drop Shipment and Gift Service aan... ze zetten het alleen maar één keer neer, omdat ze anders hun ordersysteem naar de klote helpenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:58 schreef TJV het volgende:
Wat loopt DX te klooien, eerst pending, dan ready, dan shipped en dan weer pending?![]()
Nouja, er is geen haast bij dus we zien wel wat er gaat gebeuren. Mijn pakketje wordt ook in drie delen opgestuurd, waarvan maar één met Drop Shipment and Gift Service. Ze zitten me gewoon te pesten he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |