Toch ben ik het met haar eens. Dit soort lui moeten ze ophangen.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:18 schreef JJH het volgende:
Ach gut, TS toch!
Al een beetje bijgekomen? Wil je een glaasje water?
...Totdat je zef een rijbewijs hebt en een keer te laat bent voor een afspraakquote:Op dinsdag 1 september 2009 @ 20:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Toch ben ik het met haar eens. Dit soort lui moeten ze ophangen.
1. Ik heb mijn rijbewijs.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:23 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
...Totdat je zef een rijbewijs hebt en een keer te laat bent voor een afspraak
Dat dus.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:23 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Je kan best wel wat doorrijden in het verkeer bitch, dat jij je precies aan de snelheid houdt in je Daihatsu en bang bent voor boetes is niet mijn probleemquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:27 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
![]()
Dan moet je gewoon eerder van huis gaan, als jij te laat bent is dat niet mijn probleem.
Waar haal jij uit dat ik me aan de snelheid hou? En dat ik bang ben voor boetes?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:30 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je kan best wel wat doorrijden in het verkeer bitch, dat jij je precies aan de snelheid houdt in je Daihatsu en bang bent voor boetes is niet mijn probleem
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Toch ben ik het met haar eens. Dit soort lui moeten ze ophangen.
Ook als je haast hebt hoef je je niet als een aso te gedragen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:23 schreef doppendoosch het volgende:
Heb je je fietsdiploma dus al gehaald?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:18 schreef Rosbief het volgende:
TS klinkt als een zondagsrijder. Verkeer is nu eenmaal bedoeld voor echte mannen die door willen rijden, vooral in de spits dus wen er maar aan (lees: blijf van de weg af)
Zo, wtfquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:29 schreef Oom_Agent het volgende:
Allemaal lutsers. Vanmiddag op de A7 was het ook 'feest'.
zie filmpje: http://www.telegraaf.nl/video/binnenland/article4731661.ece
IK haat rijden nu al!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |