Qua niveau niet zo veel verschil dus, alleen anders.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:42 schreef JDude het volgende:
[PUB] is toch meer van het niveau Meld *hier* je eerste schaamhaar?.
[SES] gaat over wiskunde-vragen, geneuzel over OV-kaarten en studiefinanciering, HELP! naar welke school zal ik gaan?, etc.
Zal ik maar gewoon "ja" zeggen dan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:00 schreef rompompom het volgende:
Qua niveau niet zo veel verschil dus, alleen anders.
Ik zeg: Doen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Zal ik maar gewoon "ja" zeggen dan.
Gelukkig zijn ze nu op Frans Bauer overgestapt, die guitige jongeman die zo gewoon is gebleven.quote:
Ben ik wel van plan, alleen hadden m'n vrienden geen zin in de passe-partout. Uitermate teleurstellend wat mij betreft. Misschien dat ik het nog bij m'n zwager probeer.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:20 schreef Blight het volgende:
Pak jij nog wat UEFA duels mee trouwens, rpp?
BS.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:10 schreef Misstique het volgende:
Gaan er nog (oud)-BeFfers naar die meet in Utrecht morgen?
Zoals ik tot nu toe altijd heb gedaan, sla ik ook deze mass-meet over. Ik ga lekker langs oma's.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:10 schreef Misstique het volgende:
Gaan er nog (oud)-BeFfers naar die meet in Utrecht morgen?
Beter er langs als erover, zeg ik dan altijd maar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zoals ik tot nu toe altijd heb gedaan, sla ik ook deze mass-meet over. Ik ga lekker langs oma's..
Bij mijn bronnen welquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:25 schreef Misstique het volgende:
Issie al downloadbaarte koop?.
Wij gaan wel naar t concert overigens..
Een hongerig zwijn, drie katten, een zwangere bonobo, een seriema en een narwal.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:23 schreef LudoSanders het volgende:
Wij hebben achter zo'n waterput die zo lekker echoot, nu zit ik mij al 5 minuten af te vragen wat ik daar nu morgen eens in kan gooien. Alleen verder dan hoge ogen ben ik nog niet gekomen.
Valt tegen hè? Terwijl er al jaren om wordt gevraagd.quote:
Ik hoop het ook te worden.quote:
Heul niet.quote:
Ik ben vandaag wat dichterbij gekomen.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wat dichterbij gekomen.
maar idd, ouwe lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |