Volgens mij had ik dat doorgeschoven naar de winterstopquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:37 schreef Szura het volgende:
Intel: hoe zit het met dat excel-bestandje met uitgespeelde toernooien
Ja, te ver weg. nu helemaal.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
De masterplek is erg ver weg voor je, Bruce...
quote:Wopper1: Chela, Berdych
XL: Greul, Brzezicki
Dan wint XL wel met gemak toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Trouwens, hierbij benoemd tot bazen:
[..]Onafhankelijk kiezende BAZEN
XL presteert alleen op Grand Slams dit jaar. Australian Open 200 punten, Roland Garros 150 en verder wat kruimeltjes. Dus of het nou een verstandige zet isquote:
Even voor de duidelijkheid, Miss_S gaat vanaf nu op eigen verzoek verder onder de naam Sarabiquote:
Ik ben zelf ook wel weer lekker bezig, maar XL is ook zeker weer es aan het toveren jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Bedoel meer dat hij het wint op originaliteit.
Tot bij het volgende toernooi, ouwe tovenaarquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel weer lekker bezig, maar XL is ook zeker weer es aan het toveren ja
Hoho, en ik dan? Ik ben de man met stalen ballen die gewoon een tegenstander van de massa kiest!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De masters?
Met het aantal toernooien dat ik structureel mis per jaar zou de top-20 al een keer leuk zijn
Trouwens, hierbij benoemd tot bazen:
[..]Onafhankelijk kiezende BAZEN
Waarom dat nouquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wacht nog ff af tot er een uniek pickje overblijft ...
Je kent me nu toch wel een beetje hoe ik dit spel speel? Vooral eerste rondes beetje door navigeren met wat obscuurdere picks dan de massa. Vind ik gewoon leuk.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom dat nou![]()
Je stemt het toernooi dus deels af op je mede/tegenspelers(ligt eraan hoe je het bekijkt)
Toch weer last gekregenquote:Op woensdag 2 september 2009 00:17 schreef Tim86 het volgende:
Nog geen al te best jaar gehad hier, maar ook veel last van mijn hamstring gehad, dus dat zal de oorzaak zijn
Nee, moet nog.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:01 schreef BVO het volgende:
Dag 3: Ginepri.
Indien nog niet begonnen.
Roger Federer(SUI)[1] vs. Simon Greul(GER) *quote:Op donderdag 3 september 2009 00:03 schreef dekouwe het volgende:
Oh oh vergeten zijn er nog potjes open ?
Dit moet wel misgaan, ineens geen top-seed keuze.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:41 schreef kleinzusje het volgende:
Dag 4: Mikhail Youzhny
Yep.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Robredo - Garcia Lopez is toch ook vandaag?
Ik hou er wel van om een beetje tegen de stroom in te varen, meestal met bitter weinig resultaatquote:
Met mij jaquote:Op donderdag 3 september 2009 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik durf hem uiteindelijk toch niet, ik ga me jou mee.
Isner voor pick 4.
Kan je zelf niet even uitzoeken wie er wel of niet speelt?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:39 schreef jojomen4 het volgende:
Olé!![]()
Dag 5, voorlopig: Gonzalez.
SPeelt hij niet, dan Tsonga, daarna, Nadal.
Was die te laat dan Intel?quote:
Hm nee dusquote:Op woensdag 2 september 2009 22:40 schreef Szura het volgende:
Prachtige beelden van JFK Airport zeg![]()
Ferrer is nu ook begonnen
Excuseer, die had ik even gemist.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:45 schreef norich het volgende:
Intel, ik had voor dag 3 Ferrer:
[..]
Dag 4: Kohlschreiber
Ja, dat heb ik ook gedaan. Of dacht je dat het toeval was dat ik drie spelers kan noemen die morgen aan de bak moeten?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Kan je zelf niet even uitzoeken wie er wel of niet speelt?
Waarom steeds?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:56 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gedaan. Of dacht je dat het toeval was dat ik drie spelers kan noemen die morgen aan de bak moeten?
Omdat ik morgen overdag geen toegang heb tot Internet, en er een kans bestaat dat er eerst een vliegtuig op het hoofd van Gonzalez valt én er vervolgens een ander vliegtuig op het hoofd van Tsonga valt. Als ik dus 1, of 2 namen noem, is er, imo, een grote kans dat m'n beide geselecteerde spelers niet kunnen participeren en ik daarmee uit het spel lig. Dat zou dramatisch zijn. Daarnaast kost het me geen geld om 2 extra namen te noemen, en kan ik me niet voorstellen dat ik er iemand mee lastig val.quote:
Tuurlijk wel, maar ik vind het een beetje nutteloosquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:14 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Omdat ik morgen overdag geen toegang heb tot Internet, en er een kans bestaat dat er eerst een vliegtuig op het hoofd van Gonzalez valt én er vervolgens een ander vliegtuig op het hoofd van Tsonga valt. Als ik dus 1, of 2 namen noem, is er, imo, een grote kans dat m'n beide geselecteerde spelers niet kunnen participeren en ik daarmee uit het spel lig. Dat zou dramatisch zijn. Daarnaast kost het me geen geld om 2 extra namen te noemen, en kan ik me niet voorstellen dat ik er iemand mee lastig val.
Had je nou echt niet zelf kunnen verzinnen waarom ik meerdere namen noem?
Ok.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ik vind het een beetje nutteloos![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit moet wel misgaan, ineens geen top-seed keuze.
Staat nu op 2-1, dus misschien dat ie net begonnen wasquote:Op vrijdag 4 september 2009 04:34 schreef Clesar03 het volgende:
Dag 4: Roddick
De enige wedstrijd die bij mij nog niet op begonnen staat.
mijn internet is wel erg sloom, dus kijk het maar even na als dat ergens kan
Ik ben er nog niet helemaal uit, volgens mij was de wedstrijd inderdaad al begonnen om 04:30. Ik las in het US Open-topic een post met eindstand om 06:18 en als je daar de wedstrijdduur (113 minuten) van af haalt, dan zou het om 04:25 begonnen moeten zijn...quote:Op vrijdag 4 september 2009 04:38 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Staat nu op 2-1, dus misschien dat ie net begonnen was
Mwah ik vind dat Clesar het voordeel van de twijfel verdient als het niet helemaal duidelijk is...quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit, volgens mij was de wedstrijd inderdaad al begonnen om 04:30. Ik las in het US Open-topic een post met eindstand om 06:18 en als je daar de wedstrijdduur (113 minuten) van af haalt, dan zou het om 04:25 begonnen moeten zijn...
Toevallig iemand die het gezien heeft?
Zeg ik luister naar jouw adviesquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje een blacklister pakken, handig.
Dan was ik dus te laat. Helaasquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:18 schreef wimderon het volgende:
Roddick begon om 4:24.
Ik was net bezig met de lijst, maar je had Cilic al als pick 2... Dus ik zou nog even een vervangende pick doorgeven.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:07 schreef tennisboy het volgende:
Toch nog de 1ste die door gaat, ondanks Cillic een beetje zat te klooien om met 2-0 in sets achter te staan.
Morgen zullen wel alle wedstrijden van het bovenste speelvelden gespeeld worden. Voor morgen een beetje een lastige voorspelling, dus ik kies toch maar voor een zekerheid.
Pick 6: Davydenko
Jij had Youzhny als pick 4?quote:
Ik vind het wel een beetje lullig, maar er zijn regels helaas...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
Als we het toch over regels hebben; jij had gisteren Gonzalez als eerste keus. Er speelde er eentje (Maximo), maar je had geen voorletter. Maximo verloor. Dus dat lijkt me ook exit.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:54 schreef jojomen4 het volgende:
Regels zijn regels BVO.
Als ik altijd zou denken "het is maar een spelletje" dan zou ik wekelijks met 60 stableford punten van de baan af komen.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Als we het toch over regels hebben; jij had gisteren Gonzalez als eerste keus. Er speelde er eentje (Maximo), maar je had geen voorletter. Maximo verloor. Dus dat lijkt me ook exit.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik was net bezig met de lijst, maar je had Cilic al als pick 2... Dus ik zou nog even een vervangende pick doorgeven.
Het is toch de vorige keer zo geweest:quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:14 schreef jojomen4 het volgende:
En even voor de duidelijkheid, die vorige keer ontbrak.
Maandag is pick 7?
Woensdag pick 8?
Vrijdag Pick 9?
Zondag pick 10?
Of moeten we toch meer picks doen?
Een GS is toch 11 picks?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is toch de vorige keer zo geweest:
Kwartfinale een pick, halve finale een pick, finale een pick?
Dat zijn dus 8, 9 en 10
We zitten vandaag aan pick 6.
Echter de kwartfinales zijn bij de mannen pas vanaf woensdag.
Zondag, maandag en dinsdag zijn dus nog open voor Pick 7.
Ik leg de beslissing bij de quizmaster
Dank je voor de duidelijkheid.quote:Op zondag 6 september 2009 09:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Overigens gaat het hier weer om 11 picks, i.v.m. de wedstrijden op zondag. Vanaf de achtste finales kiezen we per speelronde, niet meer per dag.
Dus als volgt:
Pick 8: 1/8 finales (Maandag + Dinsdag)
Pick 9: 1/4 finales (Woensdag + Donderdag)
Pick 10: 1/2 finales (Zaterdag)
Pick 11: Finale (zondag)
Halve finales niet op vrijdag?quote:Op zondag 6 september 2009 09:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Overigens gaat het hier weer om 11 picks, i.v.m. de wedstrijden op zondag. Vanaf de achtste finales kiezen we per speelronde, niet meer per dag.
Dus als volgt:
Niet volgens de site... Vond het ook wat vreemd, maar het staat er echt.quote:
JIj wil het toernooi niet uitspelen?quote:Op zondag 6 september 2009 12:52 schreef wimderon het volgende:
dag 7: Nadal
Zoals hier staat Szuraquote:Op zondag 6 september 2009 09:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dus als volgt:
Valt allemaal wel mee met die arm.quote:Op maandag 7 september 2009 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk krijgt Del Potro weer last van z'n arm.
Lekker orgineel, die had ik al als eerste pick.quote:
Het begint bij pick 0, vandaar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
11 picks dus, maar in de OP krijg je maar punten voor 10?
Of maak ik nu een fout?
Ah, duidelijkquote:
Hala, Rafa campeon!quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:41 schreef dekouwe het volgende:
Pick 9 : Andy Murray
Die gaat vast niet door. Voor nu, pick 9: Del Potro.quote:Op dinsdag 8 september 2009 07:14 schreef jojomen4 het volgende:
Pick 9: Murray.
Dat dusquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje gaan kiezen als wedstrijden nog niet gespeeld zijn.!
ik, ik heb Nadal en Federer nog niet gebruikt.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer Nadal en Del Potro winnen; wie kan er dan nog het toernooi uitspelen?
Maar dan moet Gonzalez wel van Del Potro winnen.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:49 schreef Szura het volgende:
[..]
ik, ik heb Nadal en Federer nog niet gebruikt.
Heb Gonzalez ook nog dus Nadal mag zelfs verliezen
Dat is het risico inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:31 schreef Colplay het volgende:
[..]
Maar dan moet Gonzalez wel van Del Potro winnen.
Ik heb FedEx, Djokovic en Del Potro dan nog niet gebruikt van de 4 halve finalisten, dus dat zou dan mogelijk moeten kunnen zouden zijn zeg maar ....quote:Op donderdag 10 september 2009 10:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer Nadal en Del Potro winnen; wie kan er dan nog het toernooi uitspelen?
Jammer hequote:Op donderdag 10 september 2009 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat zijn er toch meer dan ik dacht.
Idem hier.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Same herequote:Op donderdag 10 september 2009 10:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |