Ik niet hoor, ik vind het volstrekt onvoorspelbaar en zou inzetten op een gelijkspel.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef Suikerbrood het volgende:
Heeft iedereen er zoveel vertrouwen in voor zaterdag?
Geen enkele zelfkritiek dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rip-na-ontslag.dhtml
okquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:07 schreef GroningenEuroborg het volgende:
Heerenveen zal na-compitie spelen
En jij zou wat beter moeten opletten op school, gelukkig krijg je daar volgend jaar volop de tijd voor, als jullie clubje is gedegradeerd naar de bierdivisie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:07 schreef GroningenEuroborg het volgende:
Heerenveen zal na-compitie spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
Geef maar toe dat het je relkloon isquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:04 schreef Prosac het volgende:
Dermate slechte troll dat ik hem maar laat staan.
Nee man, het is zijn vriendin.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:58 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Geef maar toe dat het je relkloon is
Maak je er wel even foto's van dan? Kunnen we meegenietenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef SCH het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat. Ik had laatst al bijna ruzie met O. toen zijn favoriete Sporting in de laatste minuut scoorde tegen notabene Twente. Als mijn lief gaat juichen bij een Groningendoelpunt morgen dan kieper ik hem bij het grof vuil.
Verwacht je een tegengoal dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Maak je er wel even foto's van dan? Kunnen we meegenieten
Gewoon voor het geval datquote:
Hij gaat niet juichen. Hij zal eerder gapen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Maak je er wel even foto's van dan? Kunnen we meegenieten
4-0 is primaquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:28 schreef Ammi het volgende:
Weer veel doelpunten in de derby?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:28 schreef Ammi het volgende:
Weer veel doelpunten in de derby?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |