Hé die heb ik ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:24 schreef JohnnyStardust het volgende:
Voor wie nog een goedkoop alternatief zoekt voor de 13" MBP: MM Groningen verkoopt de oude 2,4 GHz MacBook Unibody voor ¤ 999. Dus de oude versie met 250 GB HDD én verlicht toetsenbord (maar zonder FW800 en SD-kaartlezer)
De mijnequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:24 schreef JohnnyStardust het volgende:
Voor wie nog een goedkoop alternatief zoekt voor de 13" MBP: MM Groningen verkoopt de oude 2,4 GHz MacBook Unibody voor ¤ 999. Dus de oude versie met 250 GB HDD én verlicht toetsenbord (maar zonder FW800 en SD-kaartlezer)
Of zal Steve wel of niet aanwezig zijn? Tussen beide berichten zit 1 uur tijdquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:34 schreef Banzaiaap het volgende:
9 September nieuwe iTunes overigens? (64 bit)
Niet heel raar hoor. Waarschijnlijk is de videokabel tussen scherm en moederboard kapot / kabelbreukquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef pleeborstel het volgende:
mmmz ik heb een raar probleempje met mijn macbook..![]()
Als ik het scherm iets naar me toe trek gaat ie op zwart. Als ik het scherm weer naar achter druk doet ie het weer. Als ik het teveel naar voren heb doet ie t gewoon niet meerAls ik heel goed kijk zie ik wel wat op het scherm, alsof ik de schermhelderheid zeg maar op de allerlaagste stand heb.
Verder geen strepen ofzo... Iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |