omdat vmware server aangeeft dat ik iis nodig ben?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:07 schreef mrdjey het volgende:
Waarom ISS?
en niet iets anders.
En wat is er mis met vmware?
Als je dr geen verstand van hebt of lollig probeert te doen, ga dan ff op 49 spelen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:10 schreef sweboy het volgende:
ISS? Wat wil je met het International Space Station en VMWare samen doen?
Bedoel je toevallig IIS?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je dr geen verstand van hebt of lollig probeert te doen, ga dan ff op 49 spelen.
Dank je
OMFG, ik zie de fout nu pasquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:12 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Bedoel je toevallig IIS?
En jij hebt er wel verstand van wou je zeggen?![]()
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG, ik zie de fout nu pas![]()
![]()
Damn, wat een kneus ben ik ook
Zit je iemand uit te kafferen om je eigen foutquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG, ik zie de fout nu pas![]()
![]()
Damn, wat een kneus ben ik ook
Sorryquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:14 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Zit je iemand uit te kafferen om je eigen fout
hoe dom ben je dan.
Ja, das mooi kut, van voor workstation moet je voor zover ik weet betalen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:15 schreef mrdjey het volgende:
vmware server word niet gesupport op windows xp.
probeer vmware workstation
30 dagen. Zal eens naar cracks zoeken dan maarquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:19 schreef ktnxbye het volgende:
trial is een tijdje gratis voor zover ik weet
Neh, ik heb écht vmware nodigquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef mrdjey het volgende:
Of die van M$
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=04D26402-3199-48A3-AFA2-2DC0B40A73B6&displaylang=en#Requirements
alhoewel xp home daar ook niet tussen staat.
VMWare workstation dus: http://www.vmware.com/products/ws/quote:
Oh is dat echt zo? Handig om te weten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:40 schreef sweboy het volgende:
Gebruik VMWare Server 1.x, niet 2.x, dan heb je geen webserver nodig
Watte? Dat werkt gewoon hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:15 schreef mrdjey het volgende:
vmware server word niet gesupport op windows xp.
probeer vmware workstation
Wat zeg ik nou net, ik heb vmware nodig.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:01 schreef Gospodin het volgende:
Als 't je erom gaat om een dos-omgeving te hebben voor wat opdrachten zou ik VirtualBox proberen. Dat is gratis, en werkt minstens zo goed als vmware voor wat je wil.
1.0.7 hier, en toch zeikt ie om iisquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:40 schreef sweboy het volgende:
Gebruik VMWare Server 1.x, niet 2.x, dan heb je geen webserver nodig
Die heb ik ook en ik heb nergens last van. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij bij de installatie vraagt of je ondersteuning voor webbeheer oid wil. Daar moet je idd IIS voor hebben.quote:
Je WATTE?!?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:10 schreef Qwea het volgende:
Ik moet met vmware server een dos omgeving creëren, want ik moet mn dos opdrachten afmaken
Maar dat webbeheer heb ik helemaal niet nodig toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die heb ik ook en ik heb nergens last van. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij bij de installatie vraagt of je ondersteuning voor webbeheer oid wil. Daar moet je idd IIS voor hebben.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:21 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je WATTE?!?
Wat is dat voor een prehistorische opleiding dan? De LOI cursus "praktisch computergebruik" uit 1985?
Zoiets zal het wel zijn ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:21 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je WATTE?!?
Wat is dat voor een prehistorische opleiding dan? De LOI cursus "praktisch computergebruik" uit 1985?
Het was een serieuze vraag, eigenlijk. Ik vraag me *echt* af welke zichzelf respecterende opleiding vandaag de dag nog MS DOS omvat.quote:
Nee dat heb je niet nodig dus kies je dat je dat niet wil of niet nodig hebt, weet zo niet letterlijk uit mijn hoofd wat er staat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dat webbeheer heb ik helemaal niet nodig toch?
Nou, kutding blijft hameren dat ik het nodig heb. Inmiddels workstation geinstalleerd, en hij doet hetquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet nodig dus kies je dat je dat niet wil of niet nodig hebt, weet zo niet letterlijk uit mijn hoofd wat er staat.
Want je vindt het belachelijk dat mensen dos moeten kennen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:23 schreef Farenji het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag, eigenlijk. Ik vraag me *echt* af welke zichzelf respecterende opleiding vandaag de dag nog MS DOS omvat.
Ok.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, kutding blijft hameren dat ik het nodig heb. Inmiddels workstation geinstalleerd, en hij doet het
Ik lees dat je zegt dat je 'dosopdrachten' moet doen, en dat je daarom VMWare wilt installeren. Ik suggereer daarom dat je misschien beter eens naar VirtualBox kunt kijken, omdat je daar ook MS-DOS in kunt runnen. Blijkbaar moet je nog wat meer doen dan alleen 'dosopdrachten', maar dat moet je er dan wel bij zeggen. Als je niet alle informatie geeft dan is het geven van de juiste oplossing niet zo makkelijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou net, ik heb vmware nodig.
Ja tegenwoordig wel, want het is verouderd, volledig obsolete en gewoon brakke en gare zooi. Leer dan iets waar je wel iets aan hebt, waar je uberhaupt iets mee *kunt*, zoals bash scripting of desnoods de powershell.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Want je vindt het belachelijk dat mensen dos moeten kennen?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:40 schreef Gospodin het volgende:
[..]
Ik lees dat je zegt dat je 'dosopdrachten' moet doen, en dat je daarom VMWare wilt installeren. Ik suggereer daarom dat je misschien beter eens naar VirtualBox kunt kijken, omdat je daar ook MS-DOS in kunt runnen. Blijkbaar moet je nog wat meer doen dan alleen 'dosopdrachten', maar dat moet je er dan wel bij zeggen. Als je niet alle informatie geeft dan is het geven van de juiste oplossing niet zo makkelijk
Maar het mooie is, vmware geeft fouten aan. Vmware fouten. Ik vermoed omdat ik hem gecrackt heb ofzoquote:
Hey, ik kan niet helpen dat mijn opleiding dit vereistquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig wel, want het is verouderd, volledig obsolete en gewoon brakke en gare zooi. Leer dan iets waar je wel iets aan hebt, waar je uberhaupt iets mee *kunt*, zoals bash scripting of desnoods de powershell.
Top opleiding! ik gebruik nog steeds dagelijks dos,puur en alleen maar omdat ik daar in een stuk sneller werk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, ik kan niet helpen dat mijn opleiding dit vereist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |