quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:48 schreef =HellFire= het volgende:
Vast een aanval op Blur - Song 2 die in FIFA '98 RTWC zat, ik zweer het je.
De echte kwaliteit van een band schuilt in de B-sides.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:31 schreef Merkie het volgende:
Zo bizar dat The Masterplan een B-side is. Is zo'n beetje het beste wat ze ooit gemaakt hebben.
"Well, I don't write shit songs!" zou Noel tegen je gezegd hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:31 schreef Merkie het volgende:
Zo bizar dat The Masterplan een B-side is. Is zo'n beetje het beste wat ze ooit gemaakt hebben.
En hij zou gelijk hebben!quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:41 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
"Well, I don't write shit songs!" zou Noel tegen je gezegd hebben.
Kijk vooruitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:26 schreef =HellFire= het volgende:
Over twee dagen is het al weer twee maanden geleden dat de band uit elkaar ging. Of eigenlijk: Noel die wegging. Man, time flies!
quote:Noel Gallagher has ditched plans for a solo album now Oasis are no more.
It is more then six months since the guitarist and songwriter hinted to Q Magazine that he was working on a solo project after a show at London's Albert Hall.
But now he says: "I'm not doing a solo album as I'm taking time off."
Die heeft het veel te druk met sjaaltjes ontwerpenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:51 schreef =HellFire= het volgende:
Misschien komt Liam wel eerder met een plaat...
Ach, alsof geld hem nog wat zegt.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:44 schreef =HellFire= het volgende:
Haha, ja. Maar ondertussen loopt Pretty Green aardig: al die parka's zijn al verkocht bijvoorbeeld. Toch effe dik ¤250 euro per jas. En waarschijnlijk kosten die dingen geen drol.
Bizar genuanceerd interview. Ik kijk met een grotequote:Op vrijdag 13 november 2009 17:07 schreef MCH het volgende:
Fuck Noel![]()
Liam Gallagher: 'I'll play my first post-Oasis gigs in a couple of months'
Ik vind het een gepasseerd station. Noel wil ik zeker solo zien, voor de man met de grillen die 15 jaar heeft geteerd op het werk van zijn broer ga ik niet naar de UK vliegen. Noel solo is Noel solo, Liam solo is een aftreksel van Oasis. Tenzij hij zijn eigen solowerk gaan spelen, maar dat kan kwalitatief gewoon niet goed zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:11 schreef MCH het volgende:
Ik ga naar de UK als het zover mocht zijn.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind het een gepasseerd station. Noel wil ik zeker solo zien, voor de man met de grillen die 15 jaar heeft geteerd op het werk van zijn broer ga ik niet naar de UK vliegen. Noel solo is Noel solo, Liam solo is een aftreksel van Oasis. Tenzij hij zijn eigen solowerk gaan spelen, maar dat kan kwalitatief gewoon niet goed zijn
Heerlijk Liam!quote:However, the frontman added that he regrets smashing Noel Gallagher's guitar, as it was Oasis' property.
"That guitar of mine was mine. The guitar that I smashed of Noel's was Oasis' guitar. Part of the thing that I pay for. So I shouldn't have smashed it really!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |