waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trouwens even over de OP:
De gegevens worden tusen 19:00 - 19:00 (Zomertijd) / 20:00 - 20:00 (Wintertijd) gemeten dus niet 00:00 tot 23:59.
Aha oke, ik meende dat dit van 20:00 tot 20:00 werd gedaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:52 schreef aloa het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan?
Het gaat gewoon per dag. Van 00.00 tot 00.00
Dat kan maar als je de neerslag van hem bekijkt, 2.5mm dan ziet die er behoorlijk naast en dat gaat em punten kosten! Maar uiteindelijk maar hij indd behoorlijke kans op 1ste plaatsquote:Op maandag 2 november 2009 11:24 schreef INViCTuS het volgende:
Zo in eerste oogopslag denk ik dat rewind wint. Heeft de max. temp. en de windsnelheid correct. Ik heb het zelf niet slecht gedaan volgens. Dichtbij met de max. temp. de windrichting zit ik volgens mij ook het dichtsbij en ik heb de meeste neerslag. We zullen het wel zien....
Jij zit er (veel) dichter bij. Mijn min. temp en neerslag wijkt veel te veel af.quote:Op maandag 2 november 2009 11:24 schreef INViCTuS het volgende:
Zo in eerste oogopslag denk ik dat rewind wint. Heeft de max. temp. en de windsnelheid correct. Ik heb het zelf niet slecht gedaan volgens. Dichtbij met de max. temp. de windrichting zit ik volgens mij ook het dichtsbij en ik heb de meeste neerslag. We zullen het wel zien....
Mijn eerste 2 of 3 herfstvoorspellingen was ik ook laatste. Dus er is nog hoop..quote:Op maandag 2 november 2009 11:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Edit: Dat wordt laatsteik doe het bizar slecht
![]()
Niet gelukt dus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:34 schreef Fredo55 het volgende:
Spannend.
Volgende week moet ik hoor scoren als ik de eerste plaats wil behouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |