Hij begint in Jong Ajax zei Jolquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vreemd om zo'n jongen voor 1 seizoen voor Jong Ajax te huren.

Heb sowieso eetlust van hier tot tokio en chocola al helemaal nu een mars reepje of zo ... hmmmmquote:

Zal wel optie tot koop bij zitten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vreemd om zo'n jongen voor 1 seizoen voor Jong Ajax te huren.

Waar is de optie tot koop #$@#$@$##$quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:00 schreef Silenus het volgende:
Ajax huurt Eduardo
Ajax heeft overeenstemming bereikt met José Eduardo de Araújo, voetbalnaam Zé Eduardo. De huurovereenkomst gaat direct in en heeft een looptijd heeft van één seizoen, tot en met 30 juni 2010. De Braziliaan speelde de afgelopen seizoenen bij Cruzeiro EC en wordt gehuurd van Maga Esporte Club SC.
Eduardo werd geboren op 16 augustus 1991 in Andradas, Brazilië. De middenvelder wordt toegevoegd aan de selectie van Jong Ajax.

Zijn die geruchten enkel afkomstig van die gast die een zwager heeft bij de vu?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nu alleen Kiwoe en Luisao nog![]()

Ik denk dat ik alles een stuk beter begrijp dan jij. Brede maatschappelijke opvoeding en opleiding enzo.quote:

hehe hier ook. Wel opvallend dat Ajax echt pot dicht zit, in tegenstelling tot voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:59 schreef Blight het volgende:
Nou, het is alweer even geleden hoor. Nog steeds geen nieuwe aankopen? Mijn F5 toets brokkelt haast af omdat ik al uren Ajax.nl zit te refreshen.

Denk je nou echt dat Ajax dit niet bedongen heeft?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waar is de optie tot koop #$@#$@$##$![]()
Erg slecht dit.

Mooi duo met Atoubaquote:

Misschien speelt alles pas op het laatste moment.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:03 schreef w00h00 het volgende:
[..]
hehe hier ook. Wel opvallend dat Ajax echt pot dicht zit, in tegenstelling tot voorgaande jaren.

Dan zouden ze dat toch wel even kunnen melden?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Ajax dit niet bedongen heeft?

Zat die jongen niet toevallig in het laatste jaar van zijn contract?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Erg slecht dit.

Ik vind het al debiel dat je iemand gaat huren voor Jong Ajaxquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Ajax dit niet bedongen heeft?

Gefeliciteerd. Doeiquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:02 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alles een stuk beter begrijp dan jij. Brede maatschappelijke opvoeding en opleiding enzo.

Erg vreemd. Een 18 jarige speler gaat niets toevoegen aan jullie selectie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Erg slecht dit.

Ik niet:quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:01 schreef Seam het volgende:
Overigens ben ik erg benieuwd naar de opstellingen van Barca na vandaag

Idd, was vorige keer nou ook niet echt een succes met die Argentijnen, Rusculleda en Sangoy geloof ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik vind het al debiel dat je iemand gaat huren voor Jong Ajax

Leg mij dan eens uit waarom nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Erg vreemd. Een 18 jarige speler gaat niets toevoegen aan jullie selectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |