Wat tekent 'ie eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:34 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
(Later een interview met Kerlon op deze website)
Lekker boeiend zegquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:37 schreef Cheiron het volgende:
Goddomme, we gaan geen schoonheidsprijzen winnen dit seizoen..
Dat moet de creativiteit in het elftal verhogen.quote:
Kerlon zou toch niet komen volgens jou?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef Gabbylicious het volgende:
Pantelic ben ik wel blij mee. Eindelijk een spits die er ook daadwerkelijk staat i.t.t Cvita
Kerlon... Is ie echt veel beter dan Aissati, Donald, De Jong etc?
Ze Eduardo ken ik helemaal niet. Wel raar dat hij gehuurd word ipv gekocht.
Baas.quote:Kerlon glimlacht van oor tot oor bij de overhandiging van het Ajax-shirt. ,,Heel gelukkig ben ik’’, zegt de Braziliaan. ,,Het is voor mij een droom die uitkomt. Ik hoop hier zo goed mogelijk mijn werk te kunnen doen.’’ De kersverse nummer 39 in de Ajax-selectie is voor een seizoen gehuurd van Internazionale, met een optie tot koop.
Spelen in het Ajax-shirt is voor Kerlon een droom die uitkomt. ,,Ik volg de club al sinds mijn jonge jaren. Grote spelers in de voetbalwereld komen hier vandaan en ik ben daarom heel blij dat ik deel mag uitmaken van de Ajax-selectie. Ajax heeft een rijke historie en ooit hoop ik ook geschiedenis te kunnen schrijven bij Ajax.’’
De Braziliaan heeft maandag al kennis kunnen maken met Martin Jol. ,,Ja, de trainer heb ik al ontmoet’’, beaamt hij. Van afstand heeft Kerlon het elftal gevolgd. ,,Ik heb veel vertrouwen in het team. Ik denk dat we kampioen van Nederland kunnen worden en dat we lang kunnen meedraaien in de Europa League. Het is belangrijk is dat ik mijn steentje kan bijdragen.’’
De favoriete positie van Kerlon is op het middenveld. ,,Ik speel het liefst aanvallend’’, zegt hij. ,,Maar of het nu links of rechts op het middenveld is, maakt mij niet uit. Zolang ik maar kan spelen.’’
Hij omschrijft zichzelf als een felle speler. ,,Ik hou van dribbelen, aanvallers bedienen, goede voorzetten geven. En ik hou ervan om veel te bewegen in het zestienmetergebied’’, zegt hij enthousiast.
De 21-jarige Kerlon staat wereldwijd bekend om de ‘zeehondendribbel’. Terwijl hij de bal koppend hooghoudt, loopt hij ogenschijnlijk simpel over het veld. De voetbaltruc leverde hem de bijnaam Foquinho op. ,,Ik wil de wereld veroveren met mijn manier van spelen, acties en mooie doelpunten. Niet vanwege de trucjes op het veld.’’ Maar lachend vervolgt hij: ,,Als de mogelijkheid zich voordoet dan doe ik het.’’
Hij schrijft strafregels.quote:
Hij heeft wel zo'n hippe kinderpen uit de fanshop geroggeld zo te zien.quote:
Zit toch wel een verschil tussen uitstraling en iemand knap vinden Prosac.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
En moet Nashje dan ook weg die wat te zeggen heeft over de uitstraling van Pantelic en de plofkop van Vennegoor?
Vond je het zelf wel allemaal betrouwbaar klinken?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kerlon zou toch niet komen volgens jou?
Dat doet elke Ajacied tochquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij heeft wel zo'n hippe kinderpen uit de fanshop geroggeld zo te zien.
Hoho, hij vertelde alleen wat hoorde. Eerder vertelde hij ook dingen die hij hoorde, het is niet zijn mening of overtuiging of wat dan ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:42 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Zelfs M0NTANA was ervan overtuigd dat alleen Pantelic zou komen.
Gelukkig heeft Ze Eduardo wel een appetijtelijk hoofd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:43 schreef Rumille het volgende:
Die Kerlon is wel focking lelijk
Als ie maar kan voetballen
Beide zegt niks over zijn voetballende kwaliteiten en als ik consequent zou zijn, moest jouw bericht dan ook weg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zit toch wel een verschil tussen uitstraling en iemand knap vinden Prosac.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |