quote:
actief of passiefquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Joey kwamen Xiance en ik afgelopen zaterdag tegen in Nijmegen bij het stappen en die kende Mieke dus ook al van de Jamin
ik dacht dat jij moest vliegenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wij gaan ook zo aan de wijn. Tapas worden gemaakt.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon bestellen bij het productiehuis in Frankrijk bij Clair en dan naar de automonteur informeren
ja, maar een flesje gaat er wel in. Tis niet zo dat ik borracha het vliegtuig binnenstrompel.quote:
Joey is dom en overrated.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Joey is niet vaag maar heel leuk en lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Wie is Joey? een gezamelijke vriend? Ik ken ook een Joey in Nederland maar die woont in Utrecht. Dus het zou wel erg toevallig zijn dat hij dat is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Joey kwamen Xiance en ik afgelopen zaterdag tegen in Nijmegen bij het stappen en die kende Mieke dus ook al van de Jamin
Surpriise surpriiiiise, de vrassing is de mooiste prriiiijs (of zoiets)quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wie is Joey? een gezamelijke vriend? Ik ken ook een Joey in Nederland maar die woont in Utrecht. Dus het zou wel erg toevallig zijn dat hij dat is.
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Joey is dom en overrated.en het sneue is, ik weet ook nog welke serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Lijkt me sterk! Joey weet niet niet dat ik een doughnut puncher ben.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Surpriise surpriiiiise, de vrassing is de mooiste prriiiijs (of zoiets)
Dus daarom geven we je deze mooie show kado, surprise surpriiiise!
Let nou op, straks heb je weer een Dental problem en een hoop gedoequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar een flesje gaat er wel in. Tis niet zo dat ik borracha het vliegtuig binnenstrompel.
Nooit geleerd om nooit iets uit te sluiten ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wie is Joey? een gezamelijke vriend? Ik ken ook een Joey in Nederland maar die woont in Utrecht. Dus het zou wel erg toevallig zijn dat hij dat is.
Ik vlieg nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
heb je je vlucht al geboekt naar Parijs?
zie je hoe ik heel goed van onderwerp kan veranderen?
no really bitch! Uit welke stad komt juillie Joey? wat voor kleur haar heeft ie?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nooit geleerd om nooit iets uit te sluiten ?
Tuttebel let eens op, meneer gaat TRIENEN en niet vliegenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
heb je je vlucht al geboekt naar Parijs?
zie je hoe ik heel goed van onderwerp kan veranderen?
dat ik weer van de trap af lazer?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Let nou op, straks heb je weer een Dental problem en een hoop gedoe
Maar na hem wat back ground info verstrekt te hebben dus welquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Lijkt me sterk! Joey weet niet niet dat ik een doughnut puncher ben.
je broertje heeft donker haar en een moedervlek op een leuke plaatsquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
no really bitch! Uit welke stad komt juillie Joey? wat voor kleur haar heeft ie?
dat zeg ik ook altijd na de lunchquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar een flesje gaat er wel in. Tis niet zo dat ik borracha het vliegtuig binnenstrompel.
quequote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef Xiance het volgende:
* Xiance hoort zijn naam...
* Xiance is NIET vrolijk...
[me=Xiance] is druk met huiselijke geweldpleging...[/me]
een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat ik weer van de trap af lazer?dat kwam door die twee valiumpjes. Niet van de booze.
![]()
Alhoewel ik tijdens die vlucht die wegspoelde met ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |