3 of 5quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat hebben velen.
heb jij het ook gezien dan?![]()
Welk deel is het dan?
omdat ie gewoon een aardige gozer isquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met de off limits buurjongen?
why torture urself
ik heb hem nog niet gezien als enige hier. Geef eens een download linkquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat hebben velen.
heb jij het ook gezien dan?![]()
Welk deel is het dan?
wat? in bed slaapt? hij woont toch aan de overkant?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
omdat ie gewoon een aardige gozer isen bij mij in bed slaapt
en niemand heeft het over mijn tweede album 'Luis in de Pels' met de hitsingle 'Prince Charming'.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet gezien als enige hier. Geef eens een download link
nee is heel gewoonquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat? in bed slaapt? hij woont toch aan de overkant?![]()
ben jij zo'n charmeur?
lijkt me sterk, ik vroeg om snippets. Maar dat kon of deed ie niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:16 schreef Ang3l het volgende:
We wachten op de screening van Desmond.
Die heeft 'm.
Samen in één bed en niets gebeurd. Ik vind dat knap van je. Toch je conscious die opspeelt?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee is heel gewoon
hij werkt in een bar
ik ga daar vaak wat drinken
ik blijf hangen tot slutingstijd, ik ben zo'n drankslet![]()
we lopen samen naar huis
zijn moeder wordt altijd wakker als ie thuis komt
dus we drinken nog wat bij mij
en hij blijft slapen
simpel he
wat tussen de lakens gebeurt, blijft tussen de lakensquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Samen in één bed en niets gebeurd. Ik vind dat knap van je. Toch je conscious die opspeelt?
ik zie maar 1 oplossingquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ga me toch echt af vragen of je wel de juiste film hebt, want dat zie je echt wel.
great phrasequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat tussen de lakens gebeurt, blijft tussen de lakens
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zie maar 1 oplossing
En dat is dat jij zelf de film komt controleren en al dan niet goedkeuren
Ach zet hem maar gewoon op xtube, zijn we d'r vanaf.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lijkt me sterk, ik vroeg om snippets. Maar dat kon of deed ie niet.![]()
maar hij wist wel te vertellen waar ik een moedervlek had. Maar dat kunnen velen zijn.
Hier regent het ook al heel de middagquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:10 schreef mike_hunt het volgende:
Kut, een regenbui. Ze schuilen in hun busje.![]()
Pilie is koffie aan het zetten voor ze. Ik heb aangegeven dat ik het naar hun toebreng.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier regent het ook al heel de middag
goed ik lijk echt als scarface nuquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
great phrasedie leen ik van je
![]()
hoe is het met gezicht?
waar is dat ding nou te vinden, ergens op gay torrents of zoquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je een kopie dan?
ik ga niet bij het cava drink avondje naar mezelf kijken met Jan en Alleman.![]()
Weet je hoe raar dat is?![]()
Tis net zoiets als met je ouders naar een film te zitten kijken en dat er opeens wordt gesext.![]()
Heb je ook een kopie? Of vraag het anders maar aan Joey. (wat ook btw erg vaag was)
we zitten hier al aan de wijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Pilie is koffie aan het zetten voor ze. Ik heb aangegeven dat ik het naar hun toebreng.
verwachtte reactie: kneus.
Joey is niet vaag maar heel leuk en liefquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je een kopie dan?
ik ga niet bij het cava drink avondje naar mezelf kijken met Jan en Alleman.![]()
Weet je hoe raar dat is?![]()
Tis net zoiets als met je ouders naar een film te zitten kijken en dat er opeens wordt gesext.![]()
Heb je ook een kopie? Of vraag het anders maar aan Joey. (wat ook btw erg vaag was)
gewoon bestellen bij het productiehuis in Frankrijk bij Clair en dan naar de automonteur informerenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waar is dat ding nou te vinden, ergens op gay torrents of zo
wie is Joey nu weerquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Joey is niet vaag maar heel leuk en lief
ja zal ik doen op R zijn credit cardquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon bestellen bij het productiehuis in Frankrijk bij Clair en dan naar de automonteur informeren
Joey kwamen Xiance en ik afgelopen zaterdag tegen in Nijmegen bij het stappen en die kende Mieke dus ook al van de Jaminquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wie is Joey nu weerzijn broertje heet niet zo
een "sigaar" uit eigen dooschquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja zal ik doen op R zijn credit card
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |