abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72394712
http://www.beijen.net/frank/cvs/hoekman-d.htm

Zo'n gigantische staat van dienst had ie voor die aanslag nou ook weer niet hoor..
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_72395329
Was toch een paar jaar geleden ook een voetballer die een som geld meekreeg omdat een tackle zijn carrière beëindigde? Volgens mij was het een jonge speler van Man Utd, waarbij Ferguson als getuige had opgetreden.
pi_72396334
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:31 schreef Yi-Long het volgende:
Tja... misschien slidings maar helemaal verbannen, alhoewel ik daar ook niet echt een voorstander van ben.

Het zal waarschijnlijk sowieso wel minder worden met de slidings naarmate meer teams op kunst-gras gaan spelen.

Ik heb een keer meegemaakt dat de keeper van de tegenpartij zijn noppen even in mijn benen zette, maar gelukkig was dat aan de binnenkant van mijn bovenbeen. Ik had die wedstrijd binnen 15 minuten 4x gescoord, en bij die overtreding van de keeper op mij was het nog een assist op iemand die de bal erin tikte, terwijl ik dus die keeper over me heen kreeg...
Nog een jaartje ofzo een mooi litteken aan overgehouden, maar nu zie je er niets meer van. Kon ook gewoon doorspelen (weliswaar licht bebloed...)
Ja dat ken ik, ik speelde eens een wedstrijd toen ik nog bij Barcelona speelde tegen Inter, ik scoorde 18 keer binnen 10 minuten maar toen brak Matterazzi mijn kuit, gelukkig kreeg hij rood maar ik speelde de bal nog wel ff af aan een medespeler die snel scoorde.
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
pi_72397511
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:01 schreef Cacciatore het volgende:

[..]

Ja dat ken ik, ik speelde eens een wedstrijd toen ik nog bij Barcelona speelde tegen Inter, ik scoorde 18 keer binnen 10 minuten maar toen brak Matterazzi mijn kuit, gelukkig kreeg hij rood maar ik speelde de bal nog wel ff af aan een medespeler die snel scoorde.
Hey da's toevallig dat gebeurde bij mij precies net zo.
  donderdag 3 september 2009 @ 18:09:50 #30
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72405352
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:01 schreef Cacciatore het volgende:

[..]

Fuck, jij bent echt slecht. Je kon niet eens een tackle van die slome Matterazzi ontwijken(!)
Ik hoop dat je daarna de eer aan jezelf hebt gehouden en op badminton bent gegaan...
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:53:20 #31
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_72423937
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:05 schreef Kinz het volgende:
http://www.beijen.net/frank/cvs/hoekman-d.htm

Zo'n gigantische staat van dienst had ie voor die aanslag nou ook weer niet hoor..
Had die nog niet inderdaad, maar het leek er wel aan te komen. Maar dat zul je nooit weten.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_72424161
Die sliding is ook niet zoals het hoort. Eerder op knie hoogte.
pi_72425138
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

Is dat zo ? Ik kan me het verhaal herinneren dat Johan Neeskens met brandwonden van het veld kwam bij de Cosmos in Amerika omdat ie vergat dat het kunstgras was.

Gewoon zo'n extra broekje dragen zodat je benen bedekt zijn en het kan gewoon. Daarnaast wordt kunstgras steeds beter en is het kunstgras van nu niet meer te vergelijken met dat van toen
pi_72425852
Ben ik nu de enige die wil weten hoeveel hij heeft gekregen?
pi_72459915
Jan Willem van Ede is sowieso een teringflikker.
BE YOUR DOG
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 september 2009 @ 14:14:32 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_72460197
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:02 schreef AAAAAA het volgende:
Jan Willem van Ede is sowieso een teringflikker.
Leg eens uit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')