Pech voor jequote:Op dinsdag 1 september 2009 12:42 schreef 3keernix het volgende:
IK wil een paint, anders geen goede klacht
quote:
Ik projecteer mijn opborrelende woede over de petjes op je, mijn excuusquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat is het waar-heb-ik-gereden-topic-week?![]()
Al die kuttopics.
Ach je hoeft ze niet te lezen. (tenzij er iemand met een pistool achter je staat om je het te dwingen)quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat is het waar-heb-ik-gereden-topic-week?![]()
Al die kuttopics.
Goedgekeurdquote:
Hahahahahaha, TS heeft niet eens PCL/DTS/TFT/POP3.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:38 schreef Dinges_of_zo_iets het volgende:
Alleen dankzij mijn reflexen en ABS/ESP op de auto kon ik net uitwijken en een aanrijding voorkomen![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:44 schreef TNA het volgende:
Terechte klacht, petjes horen immers in een Golf onder de grond.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:44 schreef TNA het volgende:
Terechte klacht, petjes horen immers in een Golf.
Misschien wel maar is niet relevant voor de klachtquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Hahahahahaha, TS heeft niet eens PCL/DTS/TFT/POP3.![]()
.
Mee eensquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:50 schreef Divel het volgende:
Petjes zijn fout. Ongeacht alle andere factoren.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:50 schreef Divel het volgende:
Petjes zijn fout. Ongeacht alle andere factoren.
Laurensius je hebt helemaal gelijk, ALS die bus er nog voorlangs had ........Maar dat kon die dus niet!!!! Die chauffeur had tenminste wel een goed verkeerstechnisch inzicht.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:56 schreef Laurensius het volgende:
Als die civic er dus nog voor langs kon (ook al moest je enigszins remmen) hadden die bus en die andere auto dus al HELEMAAL makkelijk voor langs kunnen gaan..
Dus eigenlijk is het gewoon de schuld van die bus, als hij door was gereden had die civic dus ook niet af hoeven te remmen en was er niets aan de zeis geweest..
Case closed!
Paint skills.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |