Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:07 schreef Maron het volgende:
Heb 33 delen gekeken van "Raising Eden' via youtube..een lange zit, maar zeker de moeite waard om te bekijken..het gaat exact over waar jullie het hier over hebben..
Waarom willen ze de olie op stoken?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:59 schreef Gareelloper het volgende:
Van een insider heb ik de volgende informatie losgekregen over de bilderberggroep:
- ze doen niet alleen slechte dingen. het idee om eerst de olie van de arabische wereld op te stoken en daarna de reserves in de rest van de wereld is van hun afkomstig.
- sharon is lid van de vereniging. hij woont geen vergaderingen bij maar vanuit zijn zomerhuis heeft hij geregeld overleg.
Geen idee. Het zal waarschijnlijk te maken hebben met geld. Nu kan relatief goedkoop olie worden ingekocht, dat zal waarschijnlijk kunnen tot ver na de peak oil periode. De geldstroom komt relatief eenvoudig weer terug d.m.v. westerse goederen, diensten, software, hoeren etc. Ver na de peak oil periode, ws. pas over 50 jaar kunnen de reservehouders écht gaan cashen. Dat is tenminste mijn theorie.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:35 schreef mediaconsument het volgende:
Waarom willen ze de olie op stoken?
Geld lijkt mij daarvoor om eerlijk te zijn een te makkelijke reden. De meesten van deze groep hebben dit immers al ruimschoots. Ik vind het dan ook erg raar overkomen dat ze deze olie alleen maar willen opstoken, al heb je gelijk dat hier veel geld verdiend mee kan worden. Zijn ze misschien bang van de oliesjeiks of andere groepen met veel geld? Of zou olie iets te maken hebben met de occulte rituelen van de vrijmetselaars? Daar is de bilderberg groep onderdeel van naar mijn idee.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:39 schreef Gareelloper het volgende:
[..]
Geen idee. Het zal waarschijnlijk te maken hebben met geld. Nu kan relatief goedkoop olie worden ingekocht, dat zal waarschijnlijk kunnen tot ver na de peak oil periode. De geldstroom komt relatief eenvoudig weer terug d.m.v. westerse goederen, diensten, software, hoeren etc. Ver na de peak oil periode, ws. pas over 50 jaar kunnen de reservehouders écht gaan cashen. Dat is tenminste mijn theorie.
er is nu een docu op history channel wat de referentie tot de precessie goed uitlegd.quote:Bewustzijn.
Verandering.
Nihiel, maar een omslag.
Zoals de keizer en zijn kleren zekerquote:Op donderdag 3 september 2009 12:49 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Ons Trancedent, we hadden allang hiermee moeten beginnen maar de middeleeuwen hield ons tegen en nu zijn de gidsen van het licht ondergronds ons daar bewust van te maken. Alleen niet iedereen geloof daar in maar de mensheid moet wel op voorbereid worden en dan kunnen we overgaan tot een hogerbewustzijn maar je moet er wel in geloven anders werkt het niet.![]()
![]()
Nou nee zeker niet. Sprookjes wordt verteld door de heren politicie en hoogwaardigheids bekleders. Wat ik hiermee bedoel is dat we meer zijn dan we zelf denken alleen moeten we daar bewust van worden en leren mee omgaan. Anders kijk even naar raising Eden van youtube en dan zal u zien wat ik bedoel. Is wel een lange zit maar de moeite waard.quote:Op zondag 6 september 2009 02:18 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Zoals de keizer en zijn kleren zekero wacht sprookjes zijn natuurlijk ook bedacht door de "illuminatie" om ons zo te conditioneren dat we met dit soort reacties komen hehehe
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:45 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Geld lijkt mij daarvoor om eerlijk te zijn een te makkelijke reden. De meesten van deze groep hebben dit immers al ruimschoots. Ik vind het dan ook erg raar overkomen dat ze deze olie alleen maar willen opstoken, al heb je gelijk dat hier veel geld verdiend mee kan worden. Zijn ze misschien bang van de oliesjeiks of andere groepen met veel geld? Of zou olie iets te maken hebben met de occulte rituelen van de vrijmetselaars? Daar is de bilderberg groep onderdeel van naar mijn idee.
Ga er zeker na kijken. Trouwens op Hyves is een site met de openbaring wat dat ook moge zijn. Schijnt in opbouw te zijn dus ben wel benieuwd wat dat gaat worden.quote:
Mijn god, wat kinderlijk amateuristisch en dom.quote:
Tja daar kan ik ook weinig mee. Maar de link die ik in de vorige antwoordt heb gegeven hebben jullie die al bekeken? Gaat over de mensheid in het algemeen en de toekomst van de aarde. Moet zeggen van wat ik gezien heb best interesant is.quote:Op zondag 13 september 2009 16:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Mijn god, wat kinderlijk amateuristisch en dom.
Ik ga even kijken of misschien een ander link is. Hyves onbetrouwbaar medium? Dat weet ik niet want zo goed ken ik Hyves nu ook weer niet dus kan daar geen oordeel over geven.quote:Op zondag 13 september 2009 23:47 schreef Dragorius het volgende:
Zullen we het persoonlijke erbuiten laten en ons focussen op de inhoud?
Dat Hyves linkje werkt btw niet en Hyves is nou niet bepaald een betrouwbaar medium
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |