abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72401823
Heb 33 delen gekeken van "Raising Eden' via youtube..een lange zit, maar zeker de moeite waard om te bekijken..het gaat exact over waar jullie het hier over hebben..
  vrijdag 4 september 2009 @ 03:37:53 #102
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_72422625
Dat wil ik dan wel tijd voor nemen volgende week. Ben toch benieuwd wat ze daar te bieden hebben. Dank u voor de tip.
De mens regeert de wereld niet om een ander tevreden te stellen maar om zichzelf tevreden te stellen.
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:40:35 #103
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_72423772
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:07 schreef Maron het volgende:
Heb 33 delen gekeken van "Raising Eden' via youtube..een lange zit, maar zeker de moeite waard om te bekijken..het gaat exact over waar jullie het hier over hebben..
Bedankt voor de tip!
Ik kon deze nog helemaal niet maar ik zie een aantal hele nieuwe en interessante dingen voorbij komen, en ik ben nog niet eens bij deel 2!

Genoeg research materiaal!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_72467448
Van een insider heb ik de volgende informatie losgekregen over de bilderberggroep:
- ze doen niet alleen slechte dingen. het idee om eerst de olie van de arabische wereld op te stoken en daarna de reserves in de rest van de wereld is van hun afkomstig.
- sharon is lid van de vereniging. hij woont geen vergaderingen bij maar vanuit zijn zomerhuis heeft hij geregeld overleg.
pi_72468362
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 18:59 schreef Gareelloper het volgende:
Van een insider heb ik de volgende informatie losgekregen over de bilderberggroep:
- ze doen niet alleen slechte dingen. het idee om eerst de olie van de arabische wereld op te stoken en daarna de reserves in de rest van de wereld is van hun afkomstig.
- sharon is lid van de vereniging. hij woont geen vergaderingen bij maar vanuit zijn zomerhuis heeft hij geregeld overleg.
Waarom willen ze de olie op stoken?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_72468457
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:35 schreef mediaconsument het volgende:

Waarom willen ze de olie op stoken?
Geen idee. Het zal waarschijnlijk te maken hebben met geld. Nu kan relatief goedkoop olie worden ingekocht, dat zal waarschijnlijk kunnen tot ver na de peak oil periode. De geldstroom komt relatief eenvoudig weer terug d.m.v. westerse goederen, diensten, software, hoeren etc. Ver na de peak oil periode, ws. pas over 50 jaar kunnen de reservehouders écht gaan cashen. Dat is tenminste mijn theorie.
pi_72468611
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:39 schreef Gareelloper het volgende:

[..]

Geen idee. Het zal waarschijnlijk te maken hebben met geld. Nu kan relatief goedkoop olie worden ingekocht, dat zal waarschijnlijk kunnen tot ver na de peak oil periode. De geldstroom komt relatief eenvoudig weer terug d.m.v. westerse goederen, diensten, software, hoeren etc. Ver na de peak oil periode, ws. pas over 50 jaar kunnen de reservehouders écht gaan cashen. Dat is tenminste mijn theorie.
Geld lijkt mij daarvoor om eerlijk te zijn een te makkelijke reden. De meesten van deze groep hebben dit immers al ruimschoots. Ik vind het dan ook erg raar overkomen dat ze deze olie alleen maar willen opstoken, al heb je gelijk dat hier veel geld verdiend mee kan worden. Zijn ze misschien bang van de oliesjeiks of andere groepen met veel geld? Of zou olie iets te maken hebben met de occulte rituelen van de vrijmetselaars? Daar is de bilderberg groep onderdeel van naar mijn idee.

[ Bericht 1% gewijzigd door mediaconsument op 05-09-2009 20:13:39 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zaterdag 5 september 2009 @ 22:25:55 #108
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_72473202
Ik heb "rising sun" tot deel 3 kunne uitkijken....ik moet zelf zeggen dat ik het de grootste bagger vind
  zaterdag 5 september 2009 @ 22:41:01 #109
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_72473601
quote:
Bewustzijn.
Verandering.

Nihiel, maar een omslag.
er is nu een docu op history channel wat de referentie tot de precessie goed uitlegd.

al vind ik zelf de uitleg van Cotterel beter
pi_72475000
"rising sun" ??
  zaterdag 5 september 2009 @ 23:44:51 #111
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_72475448
hi.hi ..i cought him on incoherent spelling
pi_72475844
Kijk nou gewoon maar eens een beetje verder dan 'deeltje drie'..take ik or leave it..was trouwens goed bedoeld hoor.. pff
pi_72477868
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:49 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Ons Trancedent, we hadden allang hiermee moeten beginnen maar de middeleeuwen hield ons tegen en nu zijn de gidsen van het licht ondergronds ons daar bewust van te maken. Alleen niet iedereen geloof daar in maar de mensheid moet wel op voorbereid worden en dan kunnen we overgaan tot een hogerbewustzijn maar je moet er wel in geloven anders werkt het niet.
Zoals de keizer en zijn kleren zeker o wacht sprookjes zijn natuurlijk ook bedacht door de "illuminatie" om ons zo te conditioneren dat we met dit soort reacties komen hehehe
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  zondag 6 september 2009 @ 15:43:11 #114
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_72487882
quote:
Op zondag 6 september 2009 02:18 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Zoals de keizer en zijn kleren zeker o wacht sprookjes zijn natuurlijk ook bedacht door de "illuminatie" om ons zo te conditioneren dat we met dit soort reacties komen hehehe
Nou nee zeker niet. Sprookjes wordt verteld door de heren politicie en hoogwaardigheids bekleders. Wat ik hiermee bedoel is dat we meer zijn dan we zelf denken alleen moeten we daar bewust van worden en leren mee omgaan. Anders kijk even naar raising Eden van youtube en dan zal u zien wat ik bedoel. Is wel een lange zit maar de moeite waard.
De mens regeert de wereld niet om een ander tevreden te stellen maar om zichzelf tevreden te stellen.
  zondag 6 september 2009 @ 15:47:38 #115
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_72487999
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:45 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Geld lijkt mij daarvoor om eerlijk te zijn een te makkelijke reden. De meesten van deze groep hebben dit immers al ruimschoots. Ik vind het dan ook erg raar overkomen dat ze deze olie alleen maar willen opstoken, al heb je gelijk dat hier veel geld verdiend mee kan worden. Zijn ze misschien bang van de oliesjeiks of andere groepen met veel geld? Of zou olie iets te maken hebben met de occulte rituelen van de vrijmetselaars? Daar is de bilderberg groep onderdeel van naar mijn idee.
Daar ben ik het niet mee eens. Vrijmetselaars is een geheimgenootschap die niks met Bilderberg groep te maken heeft. Het is wel zo dat de leden lid zijn van de vrijmetselaars en ook in de Bilderberg groep zitten maar staat echt los van elkaar en hebben van elkaar geen binding. Dan zou ook de Jehove en de orde van Malta (Maltezer ridder orde) met elkaar in conclaaf zijn. Is trouwens ook niet bewezen.
  zondag 13 september 2009 @ 14:43:16 #117
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_72699742
quote:
Ga er zeker na kijken. Trouwens op Hyves is een site met de openbaring wat dat ook moge zijn. Schijnt in opbouw te zijn dus ben wel benieuwd wat dat gaat worden.

De link is http://Atlantis-zijn-de-aliens-en-veroveren-de-aarde.hyves.nl Krijg je video films te zien en wordt je door verwezen naar geheime links site's met boodschap aan de mensheid?????????

Misschien voor de belanstellende maar ben zelf ook nog niet echt op geweest maar wat ik van andere gehoord heb is die site best interesant.
  zondag 13 september 2009 @ 16:33:44 #118
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72701354
quote:
Mijn god, wat kinderlijk amateuristisch en dom.
  zondag 13 september 2009 @ 22:08:11 #119
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_72713951
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:33 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Mijn god, wat kinderlijk amateuristisch en dom.
Tja daar kan ik ook weinig mee. Maar de link die ik in de vorige antwoordt heb gegeven hebben jullie die al bekeken? Gaat over de mensheid in het algemeen en de toekomst van de aarde. Moet zeggen van wat ik gezien heb best interesant is.
  zondag 13 september 2009 @ 23:18:09 #120
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72717145
Misschien moet je je eerst eens druk maken over de mysteries van de Nederlandse taal, voor je je met de grotere vraagstukken gaat bezig houden.
pi_72718140
Zullen we het persoonlijke erbuiten laten en ons focussen op de inhoud?

Dat Hyves linkje werkt btw niet en Hyves is nou niet bepaald een betrouwbaar medium
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  zondag 13 september 2009 @ 23:51:05 #122
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_72718279
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:47 schreef Dragorius het volgende:
Zullen we het persoonlijke erbuiten laten en ons focussen op de inhoud?

Dat Hyves linkje werkt btw niet en Hyves is nou niet bepaald een betrouwbaar medium
Ik ga even kijken of misschien een ander link is. Hyves onbetrouwbaar medium? Dat weet ik niet want zo goed ken ik Hyves nu ook weer niet dus kan daar geen oordeel over geven.
  maandag 14 september 2009 @ 00:01:45 #123
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_72718550
Heb een nieuwe link die wel werkt. Het andere was een titel van die site. Nu komt de goede link.

< riekt naar spam >Voor de mensen die niet kunnen of willen lid worden adviseer ik naar youtube te gaan en zoeken naar raise eden.

[ Bericht 26% gewijzigd door Dragorius op 14-09-2009 00:03:40 ]
pi_72718617
Hoofdrubbel, geen linkjes meer naar site's waar je je moet aanmelden. Dat noemen we hier toch echt spam en ik moet zeggen dat er opvallend veel vergelijkenis zit in jouw user en de link die je gaf.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 14 september 2009 @ 00:09:41 #125
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_72718780
Oke wist niet dat jullie dit als spam bestempelen. Dan laat ik de links voortaan waar je eerst moet aanmelden. Maar ga zeker wel verder kijken of eventueel andere interesante site's bij zitten. Dat is me niet opgevallen eerlijk gezegd. Heb daar geen binding mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')