abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72338254
Wow, die bloodlines... één grote inteeltbende, ik zeg het je.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:02:39 #27
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_72338400
Zat... Tot 10 jaar geleden! Democratisch. Voor het CSU. Zijn zoon is ook behoorlijk gefaald qua politieke cariere in Oostenrijk.

Ik geloof dat de koning van Spanje nog wel verre familie is? Maar goed, die heb het ook niet echt voor het zeggen dacht ik zo!

Inderdaad sorry u heeft gelijk.

Otto is inderdaad mee gestopt maar was wel sucsesvol. Hij wilde een Europa en zien nu de activiteiten van anderen wat eigenlijk zijn idee was. Zijn zoon weet ik niet daar weet ik te weinig over.

De koning van Spanje is inderdaad verre familie en in Spanje is de adel nog actueel. Zo'n rond de 1000 personen of familie's.

Die hebben nog steeds een prominente rol. De helft daarvan zijn eigenlijk Habsburgers of afstammeling ervan. Ook de oranje families hebben een link naar de Habsburgers maar dan moeten we ver terug.

(1400-1625 mogelijker wijs?)
De mens regeert de wereld niet om een ander tevreden te stellen maar om zichzelf tevreden te stellen.
pi_72338446
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:55 schreef Hoofdrubbel het volgende:
De elite traditie die terug gaat naar de middeleeuwen en ik altijd belangstelling heb gehad in Atlantis en het vermoeden heb dat de link vrijmetselaars iets met Atlantis hebben en eigenlijk de voorouders zijn van de huidige invloedrijke familie's. Ik heb daar vragen over en misschien vind ik op deze manier het antwoord wat mij dan kan bevredigen. Heb wel wat kennis erover maar twee weten meer als een. Hiermee hoop ik mijn leven te verrijken met kennis overdracht zodat ik verder met me ontwikkeling kan werken en eventueel die kennis dan ten goede gebruiken in de toekomst. Dat is eigenlijk het verhaal.

Dat andere van Bilderberg groep kwam toevallig aanwaaien en heb daar wel vragen over en wil me niet teveel laten lijden door die sites want die informatie kan ook misleidend zijn.
Ok, duidelijk

Eigenlijk zou dat wel een slimme zet zijn om de verschuiving te maken van de politieke markt naar de zakelijke markt. Immers, geld = macht.

Zijn ze daar dan niet alleen een beetje laat mee? Als ze de touwtjes in handen hebben hadden ze dat dus eigenlijk eerder moeten doen zodat ze er al inzaten voordat de omzwaaiing plaats zou vinden.

Of is er iets/iemand/een groepering met vrij veel macht die ze tegenwerkt?

Even een tip trouwens, als je mensen wil "quoten" kun je dat op 2 manieren doen maar het simpelst is het om dat te doen door het knopje met de "aanhalingstekens" die bij een post staat te gebruiken (dus daarop te klikken).

Zo is ook duidelijker te zien wat gequote is en wat je eigen tekst is
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:07:44 #29
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_72338572
Oke goed advies dank je.
De mens regeert de wereld niet om een ander tevreden te stellen maar om zichzelf tevreden te stellen.
  dinsdag 1 september 2009 @ 14:14:53 #30
19194 Oversight
◢◤
pi_72340650
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:23 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Wil hierover een discussie opstarten. Ga eerst een bericht van elders halen en dan hier zetten.

◢◤
pi_72340765
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:14 schreef Oversight het volgende:

[..]

Ook al klinkt het niet al te sterk. Als dat bericht zijn punten kan ondersteunen of verduidelijken is er niks mis mee toch?
  dinsdag 1 september 2009 @ 14:27:26 #32
19194 Oversight
◢◤
pi_72341029
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:18 schreef Trippii het volgende:

[..]

Ook al klinkt het niet al te sterk. Als dat bericht zijn punten kan ondersteunen of verduidelijken is er niks mis mee toch?
Zeker niks mis mee.....

Dus ik mis ook niks...

Tenzijj ik iets gemist heb...

nope.
◢◤
pi_72348065
Volgens mij is er iets naar je bol gestegen.
  dinsdag 1 september 2009 @ 23:17:26 #34
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72358068
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:26 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Laatste tijd hoor je steeds meer over de Bilderberggroep.

Ben je nieuw op internet ofzo?
pi_72363364
Nieuw op FOK en heb nog niet alles doorgenomen.
pi_72364074
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:26 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Hint wat of wie is Jimmy von der Atlantis waarover iedereen geheimzinnig over doet?

Ja...wie is dat eigenlijk?
  woensdag 2 september 2009 @ 11:45:04 #37
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_72366202
Wat is er toch zo bijzonder aan die Merovingers?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_72366568
quote:
Volgens mij is er iets naar je bol gestegen.

Toch niet het gaat erom dat mensen niet in slaap worden gesukkeld want dan slaat het hard toe dus daarom moeten we niet alles zomaar klakkeloos aannemen wat de media doet of zeg.
pi_72366781
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:45 schreef TitusPullo het volgende:
Wat is er toch zo bijzonder aan die Merovingers?
quote:
Merovingen

De Merovingen waren een Frankische koningsdynastie die in gebieden van Frankrijk en Duitsland heersten tussen de 5de en 8ste eeuw. De Merovingen claimden afstammelingen te zijn van Jezus Christus en Maria Magdalena. De dynastie stief in 679 uit toen Dagobert II vermoord werd.
Andere zeggen dat de dynastie ondergronds verder leefde door zoon Sigibert die naar Rennes-le-Château vluchtte. Op deze theorie is de geheimzinnig Priorij van Sion gebaseerd, die grote bekendheid kreeg door het boek De Da Vinci Code van Dan Brown. Deze Priorij zou het nageslacht van Jezus tot in deze tijd beschermen. De Merovingen hadden de bij als heilig symbool. Toen in 1653 het graf van Childeric werd gevonden, de zoon van Merovech, vond men 300 gouden bijen. Deze 300 bijen werden bevestigd op de mantel waarmee Napoleon in 1804 tot keizer werd gekroond.
Ook de Stuarts beweerde afstammelingen te zijn van Merovech en adopteerden het bijensymbool, met name de Jacobieten (de aanhangers van de katholieke koning Jacobus).
Google is ur friend.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:21:21 #40
235357 TitusPullo
pi_72367147
Ik weet meer van de Merovingen dan jij: vandaar ook dat ik nooit op de proppen zal komen met onzin als
quote:
De dynastie stief in 679 uit toen Dagobert II vermoord werd.
Die dynastie kwam namelijk ten einde in 751, toen Pepijn de Korte (die heus zo kort niet was) koning werd.
quote:
De Merovingen claimden afstammelingen te zijn van Jezus Christus en Maria Magdalena.
Dat betwijfel ik ten zeerste.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 2 september 2009 @ 12:23:19 #41
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_72367206
< ONZ is verderop >

[ Bericht 88% gewijzigd door Dragorius op 02-09-2009 12:24:17 ]
Tot zover de kwaliteitspost
pi_72367350
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:21 schreef TitusPullo het volgende:
Ik weet meer van de Merovingen dan jij: vandaar ook dat ik nooit op de proppen zal komen met onzin als
[..]

Die dynastie kwam namelijk ten einde in 751, toen Pepijn de Korte (die heus zo kort niet was) koning werd.
[..]

Dat betwijfel ik ten zeerste.
Hoe denk jij dan dat de Merovingen zo bekend zijn geworden?

Ik ga het stukje gepaste tekst ook niet verdedigen, omdat ik weet dat het uit een 10 seconden onderzoek komt. Echter als jij er zo veel van weet, had ik wel wat meer ideeën verwacht.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:38:07 #43
235357 TitusPullo
pi_72367632
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:28 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Hoe denk jij dan dat de Merovingen zo bekend zijn geworden?
Door Dan Brown en diens onzinboek.
quote:
Echter als jij er zo veel van weet, had ik wel wat meer ideeën verwacht.
Ik ben geen deskundige, maar de Merovingen waren een dynastie die geleidelijk aan de macht uit handen moest geven. Behalve de bekering van Clovis (als die zich al bekeerd heeft), werden de meest glorierijke daden van de Merovingen verricht door de hofmeiers. Vandaar mijn vraag: zo buitengewoon was die dynastie namelijk in mijn ogen niet.
  woensdag 2 september 2009 @ 13:25:48 #44
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_72368812
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:38 schreef TitusPullo het volgende:
Vandaar mijn vraag: zo buitengewoon was die dynastie namelijk in mijn ogen niet.
Dat idee heb ik bij meer families die vaak genoemd worden in complot theorieën. Rothschild bijvoorbeeld, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er veel machtigere/ rijkere mensen/ families zijn.

Die hebben alleen niet de interessante in 'mysterie' gehulde geschiedenis. En ik denk dat vooral de historie vaak zo leuk speculeert. Vooral ook omdat die heerlijk 'duistere' ridderordes en 'geheime' genootschappen zo lekker inspelen op jongens dromen en Kuifje albums.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_72369001
Denk maar aan de Habsburgers die claimen af te stammen van poseidus en Atlantis. Is leuk naar buiten toe maar of historisch correct is????????? Er zijn zelfs al families die de naam Atlantis aanmeten omdat ze dan die link kunnen leggen of gewoon interesant doen. Maar vele zaken is inderdaad onopgehelderd maar dat er geheime genootschap de afstammelingen van Jezus beschermd?????? Daarin geloof ik zelfs niet in en dat is al veel zeggend.
pi_72369002
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:25 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat idee heb ik bij meer families die vaak genoemd worden in complot theorieën. Rothschild bijvoorbeeld, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er veel machtigere/ rijkere mensen/ families zijn.

Die hebben alleen niet de interessante in 'mysterie' gehulde geschiedenis. En ik denk dat vooral de historie vaak zo leuk speculeert. Vooral ook omdat die heerlijk 'duistere' ridderordes en 'geheime' genootschappen zo lekker inspelen op jongens dromen en Kuifje albums.
Het lastige bij de Rothschilds is dan ook dat ze een bankierenfamilie zijn, en als ik me niet vergis hebben zij de eerste centrale bank ter wereld opgericht heel wat jaren geleden. Oftewel met het geld dat in die tijd hebben verkregen door bijvoorbeeld rente, hebben ze immens veel macht, en kunnen ze doen wat ze willen.

Idem met de Rockefellers die veel te maken hebben gehad met de oprichting en totstandhouding van de FED.

@Titus: Met dat soort ideeën probeer ik altijd te voorkomen dat ik in het gevaar van een hype stink, oftewel dat ik voorbaardige conclusies trek, doelende op Dan Brown en zijn boek. Ik denk dan ook dat het moeilijk is om aan goede informatie mbt. dit onderwerp te komen.
  woensdag 2 september 2009 @ 13:55:25 #47
116015 SicSicSics
pi_72369584
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:32 schreef mediaconsument het volgende:
Het lastige bij de Rothschilds is dan ook dat ze een bankierenfamilie zijn, en als ik me niet vergis hebben zij de eerste centrale bank ter wereld opgericht heel wat jaren geleden. Oftewel met het geld dat in die tijd hebben verkregen door bijvoorbeeld rente, hebben ze immens veel macht, en kunnen ze doen wat ze willen.

Idem met de Rockefellers die veel te maken hebben gehad met de oprichting en totstandhouding van de FED.
Dan nog is het in mijn ogen vergane glorie!

De Rockefeller erfgenamen waren stuk voor stuk nog filantropen ook. Natuurlijk krijg je rare verhalen als mensen rijker zijn/ worden dan goed voor ze is, volgens minder bedeelden, maar of het waar is?..

En dat ze betrokken zijn bij het het oprichten van banken is natuurlijk niet vreemd. Als je zo'n sloot geld hebt moet je er toch iets mee doen? En zelfs centrale banken kunnen niet doen wat ze willen.

Rothschild was een machtig bankier, net als de rest van de familie, maar de huidige bank stelt erg weinig voor in vergelijking met de macht die ze vaak toebedeeld krijgen! Neem bijvoorbeeld ING, die zijn goed voor een kleine 66.000.000.000 terwijl Rothschild goed was voor 426.000.000. Pea-nuts!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_72369661
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:55 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dan nog is het in mijn ogen vergane glorie!

De Rockefeller erfgenamen waren stuk voor stuk nog filantropen ook. Natuurlijk krijg je rare verhalen als mensen rijker zijn/ worden dan goed voor ze is, volgens minder bedeelden, maar of het waar is?..

En dat ze betrokken zijn bij het het oprichten van banken is natuurlijk niet vreemd. Als je zo'n sloot geld hebt moet je er toch iets mee doen? En zelfs centrale banken kunnen niet doen wat ze willen.

Rothschild was een machtig bankier, net als de rest van de familie, maar de huidige bank stelt erg weinig voor in vergelijking met de macht die ze vaak toebedeeld krijgen! Neem bijvoorbeeld ING, die zijn goed voor een kleine 66.000.000.000 terwijl Rothschild goed was voor 426.000.000. Pea-nuts!
In dit verhaal is denk ik ook de waarde achter het geld belangrijk. Daar wordt tegenwoordig niet echt meer op gelet.
  woensdag 2 september 2009 @ 14:01:45 #49
116015 SicSicSics
pi_72369729
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:58 schreef mediaconsument het volgende:
In dit verhaal is denk ik ook de waarde achter het geld belangrijk. Daar wordt tegenwoordig niet echt meer op gelet.
Je bedoelt dat een Rothschild dollar meer waard is dan een Buffet dollar?

Of dat ING geld beheert van het gepeupel en Rothschild een bank is voor rijke luitjes?
Fine, fuck you then!
pi_72369748
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:01 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je bedoelt dat een Rothschild dollar meer waard is dan een Buffet dollar?

Of dat ING geld beheert van het gepeupel en Rothschild een bank is voor rijke luitjes?
Nee, ik doel meer op het feit dat er vroeger achter elke dollar/gulden/pond een bepaalde hoeveelheid goud stond, en dat dit op dit moment niet meer het geval is. Oftewel tegenwoordig is het eigenlijk niet meer dan een nummer dat ver uit balans is doordat de verantwoordelijkheid niet meer nagekomen kan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')