Ja idd, ik moet 3xquote:
Dan volg je niet veel van het voetbal buiten Ajax volgens mij. Pantelic is toch jarenlang een veelbesproken Bundesliga speler geweest en was HET gezicht van Hertha. Groot ego, maar een fantastische voetballer als hij zijn dag had. Kerlon is toch ook wel een veelbesproken talent geweest altijd, zelfs buiten zijn zeehondendribbel, alleen blessures hebben het voor hem verneukt tot nu toe. Onze derde vriend ken ik verder ook niet, maar Brazilië onder 20 klinkt alvast positiefquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:22 schreef Afwazig het volgende:
Om eerlijk te zijn had ik tot voor een week geleden nog nooit van de aanwinsten gehoord.
Zo komt er tot gisteren niemand en zo moeten ze nummertjes trekken in het AMC.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Prahic schijnt op dit moment gekeurd te worden is wel een goede speler overigens. Goede mentaliteit,tackel en kopkracht.
CL was bij Ajax ook altijd 150 ofzo hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:29 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja idd, ik moet 3xzoveel betalen. 150 euro voor mijn passe partout...
Das relaxed als het goed betaalbaar is/blijft. Maar zit het verschil dan voornamelijk in EL of CL
In het AMC wel ja, in de VU nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo komt er tot gisteren niemand en zo moeten ze nummertjes trekken in het AMC.![]()
VU bedoel jequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo komt er tot gisteren niemand en zo moeten ze nummertjes trekken in het AMC.![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:42 schreef denthemen het volgende:
Wat een goeie ontwikkeling is, is het feit dat Ajax eens verder kijkt dan Studio Sport en deze echt van de scouting lijken te komen
Vermoede al zoiets...quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
CL was bij Ajax ook altijd 150 ofzo hoor
Toch zijn we wel een stuk goedkoper dan PSV, bij Ajax kost een passepartout gemiddeld 61 euro en bij PSV gemiddeld 92 euro. Toch wel een groot verschil.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
CL was bij Ajax ook altijd 150 ofzo hoor
hoe betrouwbaar is dit?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Prahic schijnt op dit moment gekeurd te worden is wel een goede speler overigens. Goede mentaliteit,tackel en kopkracht.
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:38 schreef Jasza het volgende:
Volgens Velibor(jajajaja) komt er nog een balkanese verdediger en is het al rond.
We zullen wel zien, hij zegt iig dat het wel erg goed binnenskamers gehouden word en dat hij zich afvraagt hoe erop gereageerd gaat worden.
Tuurlijk, Chivu.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:42 schreef Jasza het volgende:
Volgens bronnen in het VU ziekenhuis te Amtserdam kunnen de namen Duško Tosic Igor en Prahic van Varteks Varaždin worden doorgehaald en zou Ajax momenteel de transfer van oudgediende Christian Chivu aan het afronden zijn. De keuring staat voor 16.00 uur gepland. Chivu landt samen met zijn zaakwaarnemer om 15.20 uur op Schiphol!!
wtfquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:42 schreef Jasza het volgende:
Volgens bronnen in het VU ziekenhuis te Amtserdam kunnen de namen Duško Tosic Igor en Prahic van Varteks Varaždin worden doorgehaald en zou Ajax momenteel de transfer van oudgediende Christian Chivu aan het afronden zijn. De keuring staat voor 16.00 uur gepland. Chivu landt samen met zijn zaakwaarnemer om 15.20 uur op Schiphol!!
En dan zit je bij ons wél in een rookvrij stadion.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Toch zijn we wel een stuk goedkoper dan PSV, bij Ajax kost een passepartout gemiddeld 61 euro en bij PSV gemiddeld 92 euro. Toch wel een groot verschil.
Samen met Zlatan en Maxwell toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:42 schreef Jasza het volgende:
Chivu landt samen met zijn zaakwaarnemer om 15.20 uur op Schiphol!!
Het wordt steeds gekkerquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:42 schreef Jasza het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |