Godverkanker
Sta je lekker bij de albert hein je dagelijkse boodschapjes te doen en ja hoor, daar zijn ze weer. Een horde van 30-40 studenten die hetzelfde komen doen, want het is pauze. Onder luid geschreeuw, worden verpakkingen in de schappen opengemaakt en verdwijnen zakken snoep in hun jaszakken om vervolgens bij de kassa heel schijnheilig een blikje nep energie drank en een croissantje af te rekenen. En dan komt het, Zeg je er wat van.. Dan keert de hele horde tegen je alsof je de nieuwe Hitler bent in een willekeurig joods land. Hun zijn godverdomme fout, en jij heb het weer gedaan. Maar nee, natuurlijk doet mevr. de kassa hoer hier niets tegen. Waarom zou ze? Het is tenslotte niet haar snoep wat gestolen word maar dat van de baas, en als je dat als oplettende jongeman aangeeft in de kassa rij kan je nog een lelijke blik van dr krijgen ook omdat ze van die luie reet van dr moet opstaan en die half gesloten uitbollende ogen eens moet openen.
Dan ga je naar buiten, na het staan in een rij die tot een week geleden uit 3 man bestond en nu uit 30 om weer naar kantoor te gaan. Zit je eindelijk 5 min rustig te werken begint gezeik weer. Een of andere scooter pauper die even wil laten zien dat ie een wheelie kan maken, met daarnaast zn 3 oh zo stoere 'kijk mij een toaster opvoeren' vriendjes. Gelukkig leverde dit wel spektakel op wanneer deze mongool op zn broodrooster hard in de motorkap van een bestelbusje reed

Gelukkig dacht ik, eindelijk rust en ik mag hopen dat ie op het randje nabij de dood ligt. Maar niets was minder waar

gelijk werd die kut scooter opgepakt, de onderdelen bij elkaar geschraapt en huppa ze gingen weer verder nadat ze (Wat me nog verbaasde) even wat gegevens uitwisselde met de meneer van twee bij twee in de bestel bus.
Kort samengevat, mijn klacht.De jeugd hier

dood moeten ze ! Ze jatten bij de ah. Ze zorgen dat ik in een thyfus lange rij moet staan om vervolgens op straat de rust van mn werk verpesten met opgevoerde scooters en luid geschreeuw

Fijn dat die scholen weer begonnen zijn, Laten we zelfs de grootste kanslozen een kans geven te leren

ZE KOMEN ER TOCH NIET ! Zet ze aan het werk of douw ze in een kampf maar laat dit 'volkje' iig niet mijn rust verpesten

Tot zover de eerste anderhalf uur van de dag
[ Bericht 0% gewijzigd door Jimbo op 01-09-2009 11:23:50 ]
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:@:Jimbo voor mod, yeah *O*