abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 1 september 2009 @ 10:37:00 #1
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_72334186
Godverkanker
Sta je lekker bij de albert hein je dagelijkse boodschapjes te doen en ja hoor, daar zijn ze weer. Een horde van 30-40 studenten die hetzelfde komen doen, want het is pauze. Onder luid geschreeuw, worden verpakkingen in de schappen opengemaakt en verdwijnen zakken snoep in hun jaszakken om vervolgens bij de kassa heel schijnheilig een blikje nep energie drank en een croissantje af te rekenen. En dan komt het, Zeg je er wat van.. Dan keert de hele horde tegen je alsof je de nieuwe Hitler bent in een willekeurig joods land. Hun zijn godverdomme fout, en jij heb het weer gedaan. Maar nee, natuurlijk doet mevr. de kassa hoer hier niets tegen. Waarom zou ze? Het is tenslotte niet haar snoep wat gestolen word maar dat van de baas, en als je dat als oplettende jongeman aangeeft in de kassa rij kan je nog een lelijke blik van dr krijgen ook omdat ze van die luie reet van dr moet opstaan en die half gesloten uitbollende ogen eens moet openen.

Dan ga je naar buiten, na het staan in een rij die tot een week geleden uit 3 man bestond en nu uit 30 om weer naar kantoor te gaan. Zit je eindelijk 5 min rustig te werken begint gezeik weer. Een of andere scooter pauper die even wil laten zien dat ie een wheelie kan maken, met daarnaast zn 3 oh zo stoere 'kijk mij een toaster opvoeren' vriendjes. Gelukkig leverde dit wel spektakel op wanneer deze mongool op zn broodrooster hard in de motorkap van een bestelbusje reed

Gelukkig dacht ik, eindelijk rust en ik mag hopen dat ie op het randje nabij de dood ligt. Maar niets was minder waar gelijk werd die kut scooter opgepakt, de onderdelen bij elkaar geschraapt en huppa ze gingen weer verder nadat ze (Wat me nog verbaasde) even wat gegevens uitwisselde met de meneer van twee bij twee in de bestel bus.

Kort samengevat, mijn klacht.
De jeugd hier dood moeten ze ! Ze jatten bij de ah. Ze zorgen dat ik in een thyfus lange rij moet staan om vervolgens op straat de rust van mn werk verpesten met opgevoerde scooters en luid geschreeuw

Fijn dat die scholen weer begonnen zijn, Laten we zelfs de grootste kanslozen een kans geven te leren ZE KOMEN ER TOCH NIET ! Zet ze aan het werk of douw ze in een kampf maar laat dit 'volkje' iig niet mijn rust verpesten

Tot zover de eerste anderhalf uur van de dag

[ Bericht 0% gewijzigd door Jimbo op 01-09-2009 11:23:50 ]
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_72334310
EJ SWA! NIET ZO DENIGRERUND OVER ONSSZZ!!!!!!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_72334327
Ik zou een klacht indienen bij de bedrijfsleider. Dan mogen ze maar met groepjes naar binnen. Dat zal ze leren.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 1 september 2009 @ 10:43:53 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72334360
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:42 schreef devl1nsect het volgende:
Ik zou een klacht indienen bij de bedrijfsleider. Dan mogen ze maar met groepjes naar binnen. Dat zal ze leren.
Dat dus.
En de politie laten komen.
Diefstal is diefstal.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_72334361
Hier in Den Haag mogen zij alleen per 2 naar binnen, buiten staat dan wel een gigantische wachtrij, maar ik de AH is het wel lekker rustig
pi_72334367
TS kwam buiten
pi_72334381
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:41 schreef Oldenzaal het volgende:
EJ SWA! NIET ZO DENIGRERUND OVER ONSSZZ!!!!!!
//_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_\
pi_72334450
TS: ga eens een cursus Nederlands volgen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72334487
True true.
Teringsjonnies
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_72334491
Rotterdam.
  Moderator dinsdag 1 september 2009 @ 10:49:28 #11
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_72334495
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat dus.
En de politie laten komen.
Diefstal is diefstal.
mja 't is hun verlies niet dat van mij
Ga geen moeite doen voor de AH, behalve dat ik mn dagelijkse boodschapjes haal heb ik dr niks mee te maken. Het feit dat alleen als je t aangeeft je schaap achtig aangekeken word en dr niets aan gedaan word is wat er faalt

mij apart jatten ze alles uit die AH ze doen maar, weet zeker dat t kassa meisje dr niets aan doet
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:50:54 #12
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_72334545
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Hier in Den Haag mogen zij alleen per 2 naar binnen, buiten staat dan wel een gigantische wachtrij, maar ik de AH is het wel lekker rustig
beter geregeld!
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_72334554
ha ha

je bent zelf toch ook jong en rebels geweest? strijk over je hart, en er gaat een nieuwe wereld voor je open
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef porsche1 het volgende:
:D Eewaa hij is vet vriend. Respect voor jou Pino.
Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
^O^ Hulde! ^O^
pi_72334603
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:51 schreef standaard_broodrooster het volgende:
ha ha

je bent zelf toch ook jong en rebels geweest? strijk over je hart, en er gaat een nieuwe wereld voor je open
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm, dus jij zegt dat iedereen zo is geweest?
  Moderator dinsdag 1 september 2009 @ 10:52:52 #15
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_72334604
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:51 schreef standaard_broodrooster het volgende:
ha ha

SPOILER
ja ben nogstteeds jong en rebels maar ik jat nogsteeds niets
pi_72334613
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:49 schreef Jimbo het volgende:
mja 't is hun verlies niet dat van mij
Ga geen moeite doen voor de AH, behalve dat ik mn dagelijkse boodschapjes haal heb ik dr niks mee te maken.
Je snapt wel dat de AH de diefstallen moet/wil compenseren? En dus de prijzen hoger maakt? Die jij dus betaalt? Dus dat winkeldiefstal indirect uit jouw portemonnee komt?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72334649
Drink je pruimensap en ga cryptogrammen maken, ouwe.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_72335046
TS
quote:
RESULTAAT
 klikˇspaan de; m,v -spanen kind dat altijd klikt (3)
Nu al een ouwe zeikerd
  Moderator dinsdag 1 september 2009 @ 11:13:05 #19
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_72335146
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
TS
[..]

Nu al een ouwe zeikerd
Klikspaan, boterspaan, mag niet door mijn straatje gaan
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:14:32 #20
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72335186
Woon je in een ghetto ofzo?
pi_72335237
Dat zijn geen studenten pauper, dat zijn middelbare scholieren of MBO'ers.
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:17:58 #22
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72335271
Zeer terechte klacht, dat volk moet gewoon DOOD !!

Maar TS is kantoor-knor
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_72335282
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
TS
[..]

Nu al een ouwe zeikerd
Ohja, want jij doet ook geen aangifte als je een inbreker in jouw huis op heterdaad betrapt. Je bent immers geen klikspaan.

pi_72335354
Anders neem je even een half uurtje later pauze, dan heb je er ook geen last van. Verzuurde loonslaaf.
pi_72335379
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:18 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Ohja, want jij doet ook geen aangifte als je een inbreker in jouw huis op heterdaad betrapt. Je bent immers geen klikspaan.

Inbreker met iemand die een blikje jat vergelijken FOOL!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')