Kan natuurlijk ook, sommige leidinggevende stellen zich graag onderdanig opquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Mij vrij weinig.
Ik werk boven mijn bureau.
Is dat vreemd dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:24 schreef Netsplitter het volgende:
Dus je vraagt altijd aan de betreffende vrouw of ze even een rondje wil draaien??
Nou, heel eerlijk zeggen, waar keek je eerst naar?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:42 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Bullshit, ik kijk eerst naar de ogen en als die niet naar mij kijken dàn pas naar de borsten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Fotoboek]
quote:Op woensdag 2 september 2009 01:10 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Nou, heel eerlijk zeggen, waar keek je eerst naar?
Ik keek als eerste naar de borsten... wat meestal gebeurt bij het bekijken van een foto... maar 'real life' is toch anders... eerst de ogen, het gezicht, de utistraling... de rest komt later wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik keek zo snel mogelijk weg...quote:Op woensdag 2 september 2009 01:36 schreef maartena het volgende:
[ afbeelding ]
Wel mooie oogjes ook.... maar waar keek je het eerst naar?
Of ze geen haar onder haar oksels had.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:36 schreef maartena het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Naar de pinguin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De pinguinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als jij een naakte kerel ziet, waar kijk je dan als eerste naar?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:46 schreef P.F het volgende:
Je ziet alles toch in een keer?? Lijkt mij..
De andere kant opquote:Op donderdag 3 september 2009 10:12 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Als jij een naakte kerel ziet, waar kijk je dan als eerste naar?
quote:
Nee, je kijkt echt in een soort van volgorde maar dat gebeurt echt in milliseconden zeg maar.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:46 schreef P.F het volgende:
Welke volgorde dan? Daar gaat het nu juist omquote:Op donderdag 3 september 2009 10:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee, je kijkt echt in een soort van volgorde maar dat gebeurt echt in milliseconden zeg maar.
Altijd...quote:Op donderdag 3 september 2009 10:50 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Ik kijk altijd eerst ff of hij een grotere lul heeft dan ik, meestal maakt dat mijn dag weer goed
Jazeker, onder de douche na het sporten. Ik ben niet bang voor een naakte kerel. Als je er niet naar durft te kijken ben je misschien wel bang dat er sexuele gevoelens optreden?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:28 schreef Mart1n het volgende:
[..]
Altijd...Je hebt er ervaring mee, hoor ik
Dat hangt een beetje van de cupmaat afquote:Op woensdag 2 september 2009 09:46 schreef P.F het volgende:
Ogenquote:Op woensdag 2 september 2009 01:36 schreef maartena het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dat lelijke haar, en daarna dr hangtietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leugensquote:Op donderdag 3 september 2009 18:08 schreef fs180 het volgende:
Dat lelijke haar, en daarna dr hangtieten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |