Wordt het uiteindelijke programma net zoiets als de "making of"?
Ik vind dat namelijk wel heel erg triest, inhoudelijk is het weinig en om de haverklap krijg je herhalingen.
Een heel grote mislukte reclame-spot is "The making of" als je het mij vraagt.
Hoe wordt het dus uitgezonden? Bekende SBS6 stijl (om de haverklap dus zelfpromotie) of ala big brother? (met "comentaar" en wat minder zelf-promotie)
Nog iets waar ik me groen geel en pimpelpaars met witte stippen aan erger is de manier waarop er is geselecteerd door de "bazen"
Hoe kan in godsnaam die junk erin zitten, die creep, die Sike (is dat z'n naam?)
Ik weet nu al een beetje hoe dit programma gaat worden.....en ik vrees dat het typisch SBS 6 is..... dus een behoorlijk lage kwaliteit
En dan nog een vraagje....
Waarom moeten ze die tests doen (bomen shouwen, abseilen, etc etc) ze mochten toch de bus niet uit?
nog een vraagje
Lijkt het nu maar zo of zijn al die mensen die meedoen niet uit op het geld maar op de roem. Het voelt erg "Cyrille en Anoek" aan maw: denken dat als je eraan meedoet waanzinnig bekent word. (terwijl het tegendeel zal gelden)
Waarom moeten ze die tests doen (bomen shouwen, abseilen, etc etc) ze mochten toch de bus niet uit?
Ze mogen wel de bus uit, sterker nog ze moeten de bus uit....ze moeten namelijk door dingen te doen geld verdienen voor hun week budget. nou weet je waarom ze al die dingen moeten doen. Maar als je mijn mening vraagt denk ik dat het ook allemaal onzin is, volgens mij wordt het een dikke flop
Heb haar eens ontmoet tijdens de Cosmopolitan Fashion night in Amsterdam, watis dat een arrogante .... zeg!!!!!
Ik hou het netjes maar naar die kop ga ik dus echt niet kijken.
Dat programma is gedoemd te mislukken als je het mij vraagt.
Volgens mij ligt dit aan de "hindernisbaan"-factor van de bus. Een slimme sexy dame zal wel gek zijn om daar door de modder te gaan kruipen!!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 02 Februari 2000).]
Maarja, het is nog niet begonnen...
De gehele (opgeblazen) hype eromheen komt ook bij mij m'n strot uit, vooral omdat ze volgens mij heilig zijn overtuigd van het feit dat DB, BB gaat overtreffen, wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt, maar ja , wie ben ik ........
Ik ben blij dat ze in ieder geval, nog veel simpelere zielen dan bij BB, hebben kunnen traceren, zodat wij weer flink kunnen afgeven op de diverse personages....
======HULDE=======
Ik wordt helemaal van dat
muziekje dat ongelooflijk overdreven muziekje. Want vergeleken met ons stelt bb natuurlijk helemaal nix voor
Ik denk dat zelfs fok! debus niet zal redden.
Het forum raakt wel vol.
Gegroet,
Djeez
Persoonlijk heb ik een gigantische hekel aan het programma zoals je hierboven kan lezen hier hier meer van dezelfde redenen anders uitgelegd, doordat het vreselijk wordt opgeblazen, het vreselijk overdreven muziekje geeft mij echt het gevoel dat ze zich ver boven Big-Brother verheven voelen
Het is wel zo overduidelijk sensatie belust, bah! Ik hoop dan ook op een flop, iedereen al laten bellen voordat t begonnen is vind ik ook geldklopperij, en bewijst voor mij dat t alleen om t geld gaat.
En dan heb ik t nog niet eens over die zogenaamde presentatrice Ronduit slecht!
Hierdoor kan ik deze parodie extra waarderen
---------------------------------------------
Ps. voor alle fans vat dit niet verkeerd op ik gun jullie veel plezier met de bus.
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel (Datum 07 Februari 2000).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |