Mocht je een sollicitatiebrief willen schrijven, laat dat door iemand anders doen aangezien je niet weet wanneer je hoofdletters moet gebruiken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:40 schreef Amy17 het volgende:
hallo,
ik ben van plan om bij de mediamarkt te gaan werken achter de kassa. wie doet dit nog meer? vind je het leuk. hoelang doe je het al en wat verdien je?
groetjes
`quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:48 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Mocht je een sollicitatiebrief willen schrijven, laat dat door iemand anders doen aangezien je niet weet wanneer je hoofdletters moet gebruiken.
Ook de Mediamarkt hoeft geen halve tamme in dienst...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:52 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
`
Het is de mediamarkt maar.......
Gezien de troep die ze verkopen denk ik van wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:53 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Ook de Mediamarkt hoeft geen halve tamme in dienst...
Je moet behoorlijk debiel zijn wil je die meuk kunnen verkopen zonder in lachen uit te barsten...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:53 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Gaat er om dat een slimmer iemand het aan halve tamme slijt...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gezien de troep die ze verkopen denk ik van wel.
Wauw. Wat een ambitieus plan! Jij wilt echt wat maken van je leven zie ik!quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:40 schreef Amy17 het volgende:
hallo,
ik ben van plan om bij de mediamarkt te gaan werken achter de kassa.
Wie het kleine niet eert...quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:09 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Wauw. Wat een ambitieus plan! Jij wilt echt wat maken van je leven zie ik!
Ah gossie, je meent het. Gelukkig is het gemiddelde niveau in dit land onderhand zo treurig op taalgebied dat het bijna niemand meer opvalt. En anders kan de MediaMarkt altijd nog roepen dat ze die t weg hadden gelaten omdat het dan beter in een SMSje, eh sorry, op het prijskaartje past.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:05 schreef MissSpooky het volgende:
Er staan daar zelfs fouten op de prijskaartjes(d/t fout)
die hebben ze al genoeg. Stelletje schijndode daarzoquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:53 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Wat ben je gefrustreerd, met je half gaar Nederlands. Hebben ze je daar afgewezen bij jou sollicitatie?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die hebben ze al genoeg. Stelletje schijndode daarzo
Datquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:59 schreef Shoombak het volgende:
Waarschijnlijk krijg je achter de kassa minder gezeik dan al die halfgare verkopers die daar rondlopen, wat een prutsers. En het mooiste is nog wel dat half Nederland er z'n zooi koopt terwijl ze niet eens goedkoop zijn
Gelukkig kent dit land nog zoiets als vrije keuze, al laat het volk daar zelf zo langzamerhand weinig meer van heel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:59 schreef Shoombak het volgende:
Waarschijnlijk krijg je achter de kassa minder gezeik dan al die halfgare verkopers die daar rondlopen, wat een prutsers. En het mooiste is nog wel dat half Nederland er z'n zooi koopt terwijl ze niet eens goedkoop zijn
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat
je hoeft inderdaad geen belachelijke verzekeringen van 60 euro af te sluiten op een printer van 70 euro
Nee ik koop daar nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:20 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Raakt dat jou? Heb jij daar last van? Het geld rolt gelukkig, en dat is goed in tijden dat het iets minder gaat...
Dit topicquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:52 schreef AlphaOmega het volgende:
Wat ben je gefrustreerd, met je half gaar Nederlands. Hebben ze je daar afgewezen bij jou sollicitatie?
Ah een insider.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:19 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Gelukkig kent dit land nog zoiets als vrije keuze, al laat het volk daar zelf zo langzamerhand weinig meer van heel.
Wat is je probleem dat iemand kiest om iets te kopen bij de MediaMarkt? Wat doet dat jou nu precies, leg me dat eens uit?
Waarom dan je off topic reactie hier? Als het je niets doet, zoals je beweert?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:34 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ah een insider.
Het maakt mij niets uit, maar ik heb me nooit meer in die winkel vertoond sinds ik in het verleden door verschillende medewerkers van de MM onjuistheden of soms zelfs complete leugens te horen heb gekregen. Maar wat de rest van NL doet zal me een zorg zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |