abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72332918
hallo,
ik ben van plan om bij de mediamarkt te gaan werken achter de kassa. wie doet dit nog meer? vind je het leuk. hoelang doe je het al en wat verdien je?
groetjes
pi_72332985

[ Bericht 55% gewijzigd door Sjeen op 01-09-2009 09:50:55 (ONZ is een paar deuren verder...) ]
Feyenoord Rotterdam
pi_72333044
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:40 schreef Amy17 het volgende:
hallo,
ik ben van plan om bij de mediamarkt te gaan werken achter de kassa. wie doet dit nog meer? vind je het leuk. hoelang doe je het al en wat verdien je?
groetjes
Mocht je een sollicitatiebrief willen schrijven, laat dat door iemand anders doen aangezien je niet weet wanneer je hoofdletters moet gebruiken.
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
pi_72333113
Ga er maar van uit dat het minimumloon is.
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:52:18 #5
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_72333118
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:48 schreef Kevincy het volgende:

[..]

Mocht je een sollicitatiebrief willen schrijven, laat dat door iemand anders doen aangezien je niet weet wanneer je hoofdletters moet gebruiken.
`

Het is de mediamarkt maar.......
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_72333138
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:52 schreef Gewoonik het volgende:

[..]

`

Het is de mediamarkt maar.......
Ook de Mediamarkt hoeft geen halve tamme in dienst...
pi_72333153
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:53 schreef Kevincy het volgende:

[..]

Gezien de troep die ze verkopen denk ik van wel.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 1 september 2009 @ 09:56:39 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72333192
quote:

[..]

Je moet behoorlijk debiel zijn wil je die meuk kunnen verkopen zonder in lachen uit te barsten...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_72333202
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Gezien de troep die ze verkopen denk ik van wel.
Gaat er om dat een slimmer iemand het aan halve tamme slijt...
pi_72333393
Er staan daar zelfs fouten op de prijskaartjes (d/t fout)
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_72333466
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:40 schreef Amy17 het volgende:
hallo,
ik ben van plan om bij de mediamarkt te gaan werken achter de kassa.
Wauw. Wat een ambitieus plan! Jij wilt echt wat maken van je leven zie ik!
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:10:23 #12
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_72333484
--Edit: Zwijgplicht
Frysk bloed tsjoch op!
pi_72333602
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:09 schreef doppendoosch het volgende:

[..]

Wauw. Wat een ambitieus plan! Jij wilt echt wat maken van je leven zie ik!
Wie het kleine niet eert...
pi_72334486
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:05 schreef MissSpooky het volgende:
Er staan daar zelfs fouten op de prijskaartjes (d/t fout)
Ah gossie, je meent het. Gelukkig is het gemiddelde niveau in dit land onderhand zo treurig op taalgebied dat het bijna niemand meer opvalt. En anders kan de MediaMarkt altijd nog roepen dat ze die t weg hadden gelaten omdat het dan beter in een SMSje, eh sorry, op het prijskaartje past.

En om on topic te reageren, TS, ga uit van het minimum loon, maar je moet ergens beginnen, en werkervaring leidt tot meer mogelijkheden voor de toekomst. Dus succes, ik hoop dat het wat wordt.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_72334493
quote:

[..]

die hebben ze al genoeg. Stelletje schijndode daarzo
pi_72334579
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:49 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

die hebben ze al genoeg. Stelletje schijndode daarzo
Wat ben je gefrustreerd, met je half gaar Nederlands. Hebben ze je daar afgewezen bij jou sollicitatie?
pi_72334795
Waarschijnlijk krijg je achter de kassa minder gezeik dan al die halfgare verkopers die daar rondlopen, wat een prutsers. En het mooiste is nog wel dat half Nederland er z'n zooi koopt terwijl ze niet eens goedkoop zijn
pi_72334847
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:59 schreef Shoombak het volgende:
Waarschijnlijk krijg je achter de kassa minder gezeik dan al die halfgare verkopers die daar rondlopen, wat een prutsers. En het mooiste is nog wel dat half Nederland er z'n zooi koopt terwijl ze niet eens goedkoop zijn
Dat
je hoeft inderdaad geen belachelijke verzekeringen van 60 euro af te sluiten op een printer van 70 euro
pi_72335332
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:59 schreef Shoombak het volgende:
Gelukkig kent dit land nog zoiets als vrije keuze, al laat het volk daar zelf zo langzamerhand weinig meer van heel.

Wat is je probleem dat iemand kiest om iets te kopen bij de MediaMarkt? Wat doet dat jou nu precies, leg me dat eens uit?
pi_72335367
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:01 schreef Adames het volgende:

[..]

Dat
je hoeft inderdaad geen belachelijke verzekeringen van 60 euro af te sluiten op een printer van 70 euro

Raakt dat jou? Heb jij daar last van? Het geld rolt gelukkig, en dat is goed in tijden dat het iets minder gaat...
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:21:01 #21
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_72335373
Als je lui, onbeleefd en onbekwaam bent, maak je een goede kans
alvast, da's mijn indruk van Mediamarkt personeel
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_72336126
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:20 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Raakt dat jou? Heb jij daar last van? Het geld rolt gelukkig, en dat is goed in tijden dat het iets minder gaat...
Nee ik koop daar niet
Lijkt me alleen vrij vervelend om met een stalen gezicht verzekeringen ter verkopen waarvan je zelf weet dat ze onnuttig zijn.
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:47:14 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_72336170
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:52 schreef AlphaOmega het volgende:
Wat ben je gefrustreerd, met je half gaar Nederlands. Hebben ze je daar afgewezen bij jou sollicitatie?
Dit topic .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72337535
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:19 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Gelukkig kent dit land nog zoiets als vrije keuze, al laat het volk daar zelf zo langzamerhand weinig meer van heel.

Wat is je probleem dat iemand kiest om iets te kopen bij de MediaMarkt? Wat doet dat jou nu precies, leg me dat eens uit?
Ah een insider.
Het maakt mij niets uit, maar ik heb me nooit meer in die winkel vertoond sinds ik in het verleden door verschillende medewerkers van de MM onjuistheden of soms zelfs complete leugens te horen heb gekregen. Maar wat de rest van NL doet zal me een zorg zijn.
pi_72337775
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:34 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Ah een insider.
Het maakt mij niets uit, maar ik heb me nooit meer in die winkel vertoond sinds ik in het verleden door verschillende medewerkers van de MM onjuistheden of soms zelfs complete leugens te horen heb gekregen. Maar wat de rest van NL doet zal me een zorg zijn.
Waarom dan je off topic reactie hier? Als het je niets doet, zoals je beweert?
pi_72337790
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:47 schreef speknek het volgende:

[..]

Dit topic .
Ik probeerde me taalkundig te verlagen tot het juiste niveau. Sorry, zal het niet weer doen.
pi_72337862
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:45 schreef Adames het volgende:

[..]

Nee ik koop daar niet
Lijkt me alleen vrij vervelend om met een stalen gezicht verzekeringen ter verkopen waarvan je zelf weet dat ze onnuttig zijn.
Daar heb jij toch niets mee te maken, je koopt daar toch niet? Wat een ander doet, dan hoort jou aan je reet te roesten. Tenzij het iemand is die je na aan het hart staat, dan kun je je mening geven. Maar een beetje willekeurig je eigen vooroordelen uit te gaan lopen kramen, daar waar het zelfs helemaal niets met de vraag in het topic te maken heeft, dat is pas triest. Je kunt best een dergelijke opmerking maken, maar doe het dan tenminste in combinatie met een nuttig advies aan de persoon die het topic heeft geopend.
pi_72337985
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:46 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Daar heb jij toch niets mee te maken, je koopt daar toch niet? Wat een ander doet, dan hoort jou aan je reet te roesten. Tenzij het iemand is die je na aan het hart staat, dan kun je je mening geven. Maar een beetje willekeurig je eigen vooroordelen uit te gaan lopen kramen, daar waar het zelfs helemaal niets met de vraag in het topic te maken heeft, dat is pas triest. Je kunt best een dergelijke opmerking maken, maar doe het dan tenminste in combinatie met een nuttig advies aan de persoon die het topic heeft geopend.
En ondertussen vervuil jij dit topic door iedereen aan te vallen die ook maar lichtelijk kritiek heeft op de mediamarkt

nee ts zal daar zeel blij van worden
gelukkig besta jij hier nog!
pi_72338230
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:43 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Waarom dan je off topic reactie hier? Als het je niets doet, zoals je beweert?
Je stelt me een vraag lampekap
pi_72338533
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:57 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Je stelt me een vraag lampekap
Eh, mijn vraag vroeg minder antwoord? Maar inderdaad, TS zal hier niet heel erg blij van worden, zoals heel hypocriet doch terecht werd geroepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')