abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72412644
Ha, ik heb laatst nog gratis geld gekregen
Beneath the gold, bitter steel
pi_72420495
Verkoop je sterretje.

Of werk nog een jaar full time, spaar alles en ga dan op kamers.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72420558
eten 50 euri per week?
wat een kutland is dit toch ook...studenten een rattenmaal voor zetten!
Jezus 50 euri per week?????
Hoe blijf je nu gezond zo?
aargh
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_72420581
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:25 schreef zhe-devilll het volgende:
eten 50 euri per week?
wat een kutland is dit toch ook...studenten een rattenmaal voor zetten!
Jezus 50 euri per week?????
Hoe blijf je nu gezond zo?
aargh
Daar kunnen 2 man gewoon van eten ja
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72420838
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Daar kunnen 2 man gewoon van eten ja
In Polen wel ja
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_72421016
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:36 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

In Polen wel ja
Ah kom op. Voor een gezin van 4 personen (allemaal volwassen) ben je minder dan 100¤ per week kwijt, als je zelf kan koken...
pi_72421571
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ah kom op. Voor een gezin van 4 personen (allemaal volwassen) ben je minder dan 100¤ per week kwijt, als je zelf kan koken...
ja als je zelf kookt ja...maar jij bent een pauper als je daarvan wilt leven!
pi_72421649
Ik zoek ook gratis geld, waar kan ik me aanmelden?
pi_72421794
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ja als je zelf kookt ja...maar jij bent een pauper als je daarvan wilt leven!
M'n moeder kan goed koken dus tsja... Beter dan die magnetronmaaltijden van jou
pi_72421884
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

M'n moeder kan goed koken dus tsja... Beter dan die magnetronmaaltijden van jou
Laat ik die niet eens willen hebben!!!!
Magnetron als er iets ongezond is, dan is dat het wel..ik kook elke dag een gezonde maaltijd!
Zelf ja! En graag niet te cheap..maar jij woont nog bij je ouders dus je weet er gewoonweg helemaal niets vanaf! Dus oordeel dan ook niet.
pi_72421952
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Laat ik die niet eens willen hebben!!!!
Magnetron als er iets ongezond is, dan is dat het wel..ik kook elke dag een gezonde maaltijd!
Zelf ja! En graag niet te cheap..maar jij woont nog bij je ouders dus je weet er gewoonweg helemaal niets vanaf! Dus oordeel dan ook niet.
Ik weet toch wat ze uitgeven aan boodschappen

Maargoed, we waren TS aan het afzeiken, en niet elkaar
pi_72437405
GA DOOR GA DOOR

ik vermaak me zo wel

of ..
voor mij kan het topic ook wel op slot. zag net dat er met nare ziektes werd gegooid, vind ik nooit zo leuk.
pi_72566110
Laat het even weten als je een geweldige manier gevonden hebt om gratis geld te krijgen. Zullen meer mensen willen weten .
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:33:45 #64
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72566712
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Laat het even weten als je een geweldige manier gevonden hebt om gratis geld te krijgen. Zullen meer mensen willen weten .
Laat het ook even weten als je een goede manier hebt gevonden om irritante kutkicks tegen te gaan
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')