Dat is Matthijs zijn pak is altijd een maat te kleinquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:57 schreef babette21 het volgende:
wat 'n lelijk pak heeft Mathijs aan: jasje te strak en broek te kort.
Koffie geknoeid en snel wat moeten lenen ofzo?!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is Matthijs zijn pak is altijd een maat te klein.
Nee, het is d'r eerste.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:03 schreef babette21 het volgende:
Linda kan aardig speechen zeg, petje af.
Heeft ze er nu trouwens niet twee (ook een voor dat koffertjesprogramma)??
Ja Linda de Mol verdient een Oscarquote:
Ja, mooie afsluiter voor ze zo iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:59 schreef Cee het volgende:
Leuk, denk ik. Ik zou willen zeggen 'ik ga het eens volgen' maar ik heb gehoord dat vandaag de laatste aflevering op tv was?
Ken je Wim T. Schippers Jiskefet Koefnoen Draadstraal met het mes op tafel Keuringsdienst van waarde Holland Sport etc ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:14 schreef Miam het volgende:
Nou nee.maar voor een Nederlandse productie vind ik Gooische Vrouwen
wel 1 van de betere.
VPRO gedoe, die krijgen die NIPKOV schijf toch altijd ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Wim T. Schippers Jiskefet Koefnoen Draadstraal met het mes op tafel Keuringsdienst van waarde Holland Sport etc ?
On Nederlands goed vind ik ook altijd zo'n discrimerende opmerking bij Nederlandse muziek.
Ga amateurtoneel doen in Poederooijen en bevuil de ether er niet mee.
Wie zijn de mensen die deze mensen en programma's hebben genomineerd ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
VPRO gedoe, die krijgen die NIPKOV schijf toch altijd ?
..dan mag het publiek niet oordelen
Alleen die Bauers en Jan Smit staan er een beetje knullig tussen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:05 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Nee, het is d'r eerste.
Zie hier alle winnaars: http://nl.wikipedia.org/wiki/Televizierring
Toch mooi als je daar tussen mag staan hoor.
Hannie de Kut zit al 30 jaar in het vak.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had gehoopt op WIDM..en verwachtte wel dat Gooische Vrouwen zal winnen, toch leuk voor Linda die 25 jaar in het vak zit. en de acteurs
Hou toch al niet van die ingestudeerde 'humor'. Vorig jaar was ze zgn. zo grappig over Fatima de etc. en daar teert ze nu nog op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:15 schreef Oliver23 het volgende:
Was ik nu de enige die 'de humor' van Chantal Janzen totaal niet om te lachen vond
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:15 schreef Oliver23 het volgende:
Was ik nu de enige die 'de humor' van Chantal Janzen totaal niet om te lachen vond
Het lijkt wel een realdoll.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:12 schreef qonmann het volgende:
Mooie dames daar;
[ afbeelding ]
Lieke
Ja inderdaad raar dat Ruben wonquote:En Lieke van Lexmond en Ruben Nicolai die de prijs mee naar huis namen was helemaal belachelijk. Van Lexmond heeft sowieso geen enkel talent en Nicolai heeft dit jaar alleen een geflopt programma gepresenteerd. Raar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |