alweerquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:03 schreef doppendoosch het volgende:
Wees blij dat je niet in Delft woont, en net als 30.000 andere delftenaren + 40.000 mensen uit denhaag en verder richting rotterdam moest, in de spits, zonder bovenleiding.
Dat moeten ze dan wel installeren en dat kost geld, dus misschien wordt het reizen dan duurder. Het zou wel handig zijn ja, ook makkelijker in te schatten of je dan beter de bus aan de overkant kan nemen (als je snapt wat ik bedoel, vast welquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:07 schreef o.us het volgende:
TS, vind je ook niet dat ook bushaltes zo'n ding motten krijgen wat je bij de trams en metro ziet met zo'n schermpje waarop staat over hoeveel minuten tha bus komt?
Vandaar dat het zo druk was op het perronquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:03 schreef doppendoosch het volgende:
Wees blij dat je niet in Delft woont, en net als 30.000 andere delftenaren + 40.000 mensen uit denhaag en verder richting rotterdam moest, in de spits, zonder bovenleiding.
Het was aardig "gezellig" ja. En je raad het niet, die mensen pasten er allemaal nog bij in een trein die eigenlijk al overvol zat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo druk was op het perron![]()
Aangezien ie het over de RET heeft zal ie wel op de EUR zitten en dan word je geweigerd als je te laat bentquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:31 schreef jordeeeh het volgende:
Oh ja, natuurlijk.. je kunt inderdaad beter helemaal niet gaan dan een kwartiertje te laat komen
waar is dat van?quote:
Ik zat ook in die treinquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:12 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Het was aardig "gezellig" ja. En je raad het niet, die mensen pasten er allemaal nog bij in een trein die eigenlijk al overvol zat.
Moet jij niet slapen btw? [ afbeelding ]
Dat hebben ze al in Utrecht, maar de informatie klopt bijna nooitquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:07 schreef o.us het volgende:
TS, vind je ook niet dat ook bushaltes zo'n ding motten krijgen wat je bij de trams en metro ziet met zo'n schermpje waarop staat over hoeveel minuten tha bus komt?
Hier in Rotterdam staat er bij de trams gewoon een streepje, wat betekent: ja, weten wij veel of en zo ja wanneer de tram komtquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:55 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Dat hebben ze al in Utrecht, maar de informatie klopt bijna nooit
Ik had de laatste zitplaats in de coupé van de pendeltreinquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:03 schreef doppendoosch het volgende:
Dan weet ik waar dat systeem op draait!quote:Op dinsdag 1 september 2009 @ 18:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Herkenbaar!
Een aantal jaartjes terug waren die klotebussen bijna altijd te laat(Behalve de keren dat je op tijd/net te laat vertrekt ipv te vroeg), tegenwoordig komen die bussen inderdaad vaak veel te vroeg
De tijden hoe lang de metro komt kloppen wel zowat altijd of iig redelijk. De tram verschilt per halte en per lijn en per keerDe ene keer telt het netjes af en de andere keer tel je af van 15 naar 0 om na blij te zijn dat de tram eraan komt waarna er weer een 5 of zo staat, die ook weer terugspringt
Of dat de tijd wel lijkt te kloppen maar die minuten veel langer duren dan 60 seconden
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:48 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Dan weet ik waar dat systeem op draait!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:48 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heb je daar aan als het toch niet klopt?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:07 schreef o.us het volgende:
Whehequote:Op dinsdag 1 september 2009 18:48 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe langer ik naar die kop krijg, hoe enger ie wordtquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
Wat heb je daar aan als het toch niet klopt?
Vaak wel ja. Metro's hebben ook weinig verkeer om rekening mee te houden en zo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:03 schreef MB23 het volgende:
Bij de metro's klopt het wel hoor, heb zelf tenminste nog nooit meegemaakt dat het daar fout ging.
Heel het ov aan de gps binden, altijd te volgen voor up to date reistijdenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]! Ik stem voor een optie dat je kan zien waar op de route de eerstvolgende bus/tram is met een geschatte tijd erbij. Dat is pas interactief.
. Mooiste zou zijn als je dat ook op internet ken checken, weet je mooi of je moet opschieten, of nog even snel een winkel in kan of zo.
.
[..]
Vaak wel ja. Metro's hebben ook weinig verkeer om rekening mee te houden en zo.. Maar het gebeurt wel vaker dat hij na de 1/0 weer terugspringt.
En er staat ook weleens aangegeven dat er vertraging is.
En dan nog gratis en Nederland stapt massaal over op het OV.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
Heel het ov aan de gps binden, altijd te volgen voor up to date reistijden
Dan moeten er trams en metro's komen daar want daar zijn juist minder problemen mee dan met bussen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:03 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Dat is dus de reden dat ik zo weinig met het OV ga. In Zwolle is er dan geen gekut met trams en metro's maar bussen rijden bijna nooit optijd in de spits.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |