TS,
Het had mijn verhaal kunnen zijn voor vandaag.
Vertrektijd van mijn bus is 07:44, maar de RET rijdt op deze lijn standaard 5 minuten eerder. 07:35 dus weg, halte is 2 minuten lopen, maar voor ik het hofje al uit ben zie ik de bus al voorbij rijden.
Dan de andere kant maar nemen, geen zin om naar de metro te lopen vandaag.
Bij de metro blijkt er een stroomstoring te zijn geweest, gelukkig net afgelopen dus de metro heeft maar een paar minuten vertraging.
Bij Schiedam Centrum zie ik het perron naar Den Haag al helemaal vol staan, bad news. Inderdaad rijden er alleen maar pendeltreinen naar Den Haag vanwege
werkzaamheden aan de bovenleiding die kennelijk de hele dag nog gaan duren (alhoewel ik net op Teletekst 751 kijk en het niet meer staat vermeld ?)
Eerste pendeltreintje is al mudvol , er passen nog net een tiental man in, de rest moet maar hopen op de volgende, of omreizen via Gouda zoals de NS mevrouw adviseert.
Geen zin in, ik pak bus 86 naar Den Haag Leyenburg wel

Nieuwe busmaatschappij Veolia, en een chauffeur wiens eerste dienst dit is en alles dus via de Tom Tom rijdt.
Gaat allemaal tip top. Bij Leyenburg bus 20 naar Oostduin, en om 10:20 schuif ik achter m'n burootje.
Tijd voor koffie ! Phew !
Vanavond maar naar huis met de Randstad Rail

Furry
Laat je hart spreken en gun een asielkat een gouden mandje....
József Kiprich....de Tovenaar van Tatabįnya !