Een goede ontwikkeling.quote:Op dinsdag 1 september 2009 03:18 schreef Sapstengel het volgende:
Valt mee, vanaf dit voorjaar oid. Zie het iig al wel een tijdje.
Rok met glimmende legging.quote:Op dinsdag 1 september 2009 03:19 schreef remlof het volgende:
Ik vind het helemaal niks, laat die meiden lekker een korte rok aantrekken.
Meisjes die staan met de voeten naar elkaar toegedraaid staan doen me altijd denken aan de dochter die ik had kunnen hebben ondertussenquote:Op dinsdag 1 september 2009 03:21 schreef Sapstengel het volgende:
Idd een goede ontwikkeling. Het voelt ook erg sexy eigenlijk.
Beste vind ik toch wel zo'n langer truitje en dan een legging. Zoals die middelste op de tweede foto.
Dat is een echte, die eerste op de tweede foto is volgens mij gewoon een broek.quote:Op dinsdag 1 september 2009 03:21 schreef Sapstengel het volgende:
Idd een goede ontwikkeling. Het voelt ook erg sexy eigenlijk.
Beste vind ik toch wel zo'n langer truitje en dan een legging. Zoals die middelste op de tweede foto.
Dat topic heb ik gemist, maar terechte klachtquote:Op dinsdag 1 september 2009 03:28 schreef Sapstengel het volgende:
Dat voeten naar elkaar toe vind ik ook altijd een beetje gaar, zie: Meisjes die met hun voeten naar elkaar gericht op foto's staan .
Nee, zie hier Olivia Newton John in de film Grease (1978quote:Op dinsdag 1 september 2009 03:15 schreef APK het volgende:
Ik zag er ook een paar afgelopen week.
Is dat nieuw?
Dat is een broek.quote:Op dinsdag 1 september 2009 03:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, zie hier Olivia Newton John in de film Grease (1978).
[ afbeelding ]
Probeer jij maar eens die "broek" aan te trekken... het verhaal gaat dat ze die broek destijds om Olivia heen hebben genaaid, zo strak zat het ding.....dus wel duidelijk de voorloper van die legging (ze noemden het destijds een catsuit). Alzo leggings... waarom lopen ineens alle vrouwen met een legging onder een zomerrokje/jurkjequote:
mee eens! Ik zie toch liever zo'n persoon in een kort rokjequote:Op dinsdag 1 september 2009 03:19 schreef remlof het volgende:
en dat filmpje doet het dus niet op de iPodquote:Op dinsdag 1 september 2009 03:50 schreef remlof het volgende:
Hier Olijfje met legging in bewegende beelden:
Desnoods een spannend jurk...quote:Op dinsdag 1 september 2009 03:19 schreef remlof het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |