abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72329970
Hoi.

Ik zit nu zo'n half jaar op kamers, en heb dit probleem al sinds ik hier woon. Het begint nu zo zwaar irritant te worden dat ik toch maar eens actie ga ondernemen
Mijn bed kraakt ontzettend hard. En echt door de meest belachelijke dingen. Ik gooide laatst een tijdschrift op bed, en het kraakte al! Uiteraard niet hard, maar het kraakte wel. Wanneer ik me in bed gewoon, voorzichtig, omdraai, kraakt het echt erg. Het heeft niets met mijn gewicht te maken en ook niet met het 'bedrijven van de liefde' in dat bed, want het is dus zoals ik al zei sinds dag 1 een probleem.
Het zit 'm denk ik niet in de lattenbodem, maar echt in het bed zelf. Het is geen duur bed, maar kraken lijkt me toch nooit normaal of logisch, of in elk geval op te lossen zonder een nieuw bed te kopen. Het is een bed met een houten buitenframe, en metalen hoekijzers en een metalen middenbalk (2-persoons, 1m40 breed).

Wat kan ik hieraan doen? Ik heb simpelweg geen geld voor een nieuw bed, is dit op te lossen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2009 01:07:46 ]
pi_72330060
matras eraf en kijken (luisteren) waar het kraakt.

Een van m'n vorige bedden kraakte als een gek, nou heb ik dat nooit opgelost (want het bed werd slechts tijdelijk gebruikt), maar ik denk dat je "metaal op metaal"-gekraak makkelijk kan oplossen door een siliconen/rubber/teflon ringetje te plaatsen op de plaatsen waar het metaal elkaar raakt. Dat bed kraakte vooral doordat het hoofd- en voeteneinde maar met twee schroeven (links een schroef en rechts een schroef) bevestigd waren. Ze konden dus iets bewegen ten opzichte van de bedbodem en dat zorgde voor veel gekraak (met als bijkomend nadeel dat het bed aan de wandel ging als je niet perfect stil lag)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72332710
Nou ik had het vannacht helemaal gehad, en ik had ergens gelezen dat je iets tussen de houten verbindingspunten moet stoppen zodat er geen hout-op-hout wrijving meer is. Dus ik heb vannacht mijn bed op al die punten een stukje losgeschroefd, er zakdoekjes ( !_ ) tussen gepropt en toen heel strak aangedraaid. Gekraak is dus weg. Deze week maar even kijken of ik een meer definitieve oplossing heb
pi_72335267
Meer seks hebben op je bed dan worden de wrijvingspunten ook wat 'ingewerkt'... Zal een hoop schelen

- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_72335559
Ik heb stukjes binnenband tussen de verbindingspunten, works like a charm
I will take the sun in my mouth
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')