abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72329888
Echte mannen zijn niet bang voor naalden en geven bloed, ik dus ook. Vandaag weer netjes naar de bloedbank om mijn portie levenssap af te staan voor het goede doel. Het was onwijs druk, maar dat gaf niet, want de broodjes en de koffie zijn goed te doen. Bovendien spreek je nog eens iemand.
In ieder geval waren er twee verpleegsters en met een van hen raakte ik, als volleerd vrouwenversierder, snel aan de praat. Nu gaat het niet over dat versieren, maar wel over het feit dat ze vertelde dat die bloedbank ook werkt met een aantal vrijwilligers die de koffie enzo verzorgen.
Nu las ik onlangs dat die gepenkop van een directeur van de bloedbank meer dan 4 ton per jaar verdient
En dat terwijl ze voor de koffie en thee vrijwilligers moeten vragen, anders komen ze niet rond. Bah.

Klacht: graaiers aan de top
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_72329910
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:57 schreef Hetiszover het volgende:
portie levenssap
je weet zeker dat het de bloedbank was?
leuke foto trouwens
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72329914
Afzetters moeten ook gewoon echt een keer afgezet worden.
Feyenoord Rotterdam
pi_72329917
bloedbank

't is een particuliere organisatie, dus dan kan je dat wel verwachten ja.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_72329926
ts:

't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  dinsdag 1 september 2009 @ 01:01:23 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_72329936
Welkom in onze kapatalistische samenleving. Alles draait hier om geld, wen er maar aan
pi_72329939
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
bloedbank
Noem mij 1 reden wat daar mis mee is.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_72329941
Inderdaad. Schandalig. Loongrens voor een ieder vast stellen op EUR 2000,-. Dat is al veeeeeeeeeeel te veel! 4 ton per jaar is belachelijk. En wij maar verplicht betalen.

Wij in NEderland VERPLICHTEN U verzekert te zijn zodat onze managers hun bonussen kunnen krijgen.

Schraal kut land.
pi_72329951
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:01 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Noem mij 1 reden wat daar mis mee is.
bloed

bank
pi_72329963
Trouwens, sinds wanneer is bloedgeven mogelijk voor een goed doel?
Dat een ander beter kan worden? Vertel mij het goede doel. Ik zie enkel verlenging van ongewenst leven.
pi_72329965
Hoeveel mensen kunnen koffie inschenken?

Hoeveel mensen kunnen directeur worden van de bloedbank?

Simpel rekensommetje.
pi_72330000
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:03 schreef SuperFucker het volgende:
Hoeveel mensen kunnen koffie inschenken?

Hoeveel mensen kunnen directeur worden van de bloedbank?

Simpel rekensommetje.
De directeur van de bloedbank is nou niet zo'n verantwoordelijke functie hoor

Het is geen grote multinational.
  dinsdag 1 september 2009 @ 01:08:07 #13
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72330029
Bloed doneren, haal die rommel gewoon uit verse lijken
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_72330035
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:06 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Iemand die over bloedtransfusies gaat moet wel enige verantwoordelijkheidsbesef hebben. (zacht uitgedrukt)
  dinsdag 1 september 2009 @ 01:50:32 #15
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72330557
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:08 schreef Acinonyx het volgende:
Bloed doneren, haal die rommel gewoon uit verse lijken
Jij snapt het inderdaad. Ben toch blij dat jouw soort niet verder dan het riool komt.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_72332341
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:06 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Hoewel ik 4 ton per jaar absurd vindt (welk beroep dan ook trouwens), is het ook niet zo dat de directeur leiding geeft over een clubje vrijwilligers en that's it. Ik weet niet of je ooit bij een van de laboraria van de bloedbank bent geweest in nijmegen of amsterdam?. Ze doen ook veel (zeer duur) onderzoek naar allerlei aandoeningen en ze maken voor kleine groepen mensen met hele zeldzame ziektes speciale bloedproducten zodat deze mensen in leven blijven. Het is meer dan alleen wat bloed afnemen en naar ziekenhuizen transporteren.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')