Vorig jaar had hij wel een redelijk seizoen hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 18:34 schreef _Mike_ het volgende:
Vorig jaar werd hij nog uitgekotst in het Feyenoord topic en nu krijgt hij zijn eigen topic?
Vorig jaar gewoon de beste Feyenoorder.quote:Op maandag 7 september 2009 18:34 schreef _Mike_ het volgende:
Vorig jaar werd hij nog uitgekotst in het Feyenoord topic en nu krijgt hij zijn eigen topic?
Dat zegt werkelijk helemaal nietsquote:Op maandag 7 september 2009 19:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vorig jaar gewoon de beste Feyenoorder.
Been gaat sowieso niet met 2 links- of rechtspoten in het centrum spelen. Dus ik snap niet waar dat slappe gelul van jou vandaan komtquote:Op maandag 7 september 2009 18:31 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Die servier is toch juist die robuuste VC die er sowieso in komt en Vlaar lijkt mij als 'aanvoerder' toch ook zeker, dan is Bahia (altijd omstreden) toch het kind van de rekening of is alles anders nu?
ik lul ook maar derksen naquote:Op maandag 7 september 2009 21:56 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Been gaat sowieso niet met 2 links- of rechtspoten in het centrum spelen. Dus ik snap niet waar dat slappe gelul van jou vandaan komt
De minst slechtequote:Op maandag 7 september 2009 19:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vorig jaar gewoon de beste Feyenoorder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |