Modsquote:
 ?
 ?

.
.

Jij hebt er veelquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:09 schreef Superheld het volgende:

Ach, kon ik er nog wel bij hebben. 16 of 17 notes, maakt niet uit. Ben toch een goede brave burger.
 .
.

Veel? veel? Mwah, het komt enkel en alleen doordat mensen mijn geniale posts niet waarderen. Waarschijnlijk is men te dom om het te zien en gaat daarom maar notes uit delen.quote:

ah gossie, 2 dagen hoger onderwijs en meneer wordt arrogant. Als ze lekker is, is ze goed genoeg, ze wil je terug en doet daar dus alles voor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:12 schreef Robinhoo het volgende:
Ik denk dat mijn meeste notes uit live-eredivisie topics komen
En nee ik wil haar niet terug. Meisjes van de middelbare school

Dus je wilt haar geen zoentjes in het fietsenhok meer geven?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:12 schreef Robinhoo het volgende:
Ik denk dat mijn meeste notes uit live-eredivisie topics komen
En nee ik wil haar niet terug. Meisjes van de middelbare school

Hehe was sarcastisch hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
ah gossie, 2 dagen hoger onderwijs en meneer wordt arrogant. Als ze lekker is, is ze goed genoeg, ze wil je terug en doet daar dus alles voor.
 In de tussen tijd dat de relatie over is, heeft ze al 3 andere jongens gepakt.
 In de tussen tijd dat de relatie over is, heeft ze al 3 andere jongens gepakt.

Jij was toch degene die vreemd ging?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ze gaat toch weer vreemdIn de tussen tijd dat de relatie over is, heeft ze al 3 andere jongens gepakt.

Zij ging eerder al.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jij was toch degene die vreemd ging?
En wat maakt het uit dat ze met 3 andere jongens gezoend heeft in de tussentijd?

. Je weet dat ze zo is, neuken (en als je er niet tegen kan dumpen) dus!
. Je weet dat ze zo is, neuken (en als je er niet tegen kan dumpen) dus!

Dat is wel zo ja. Gewoon zorgen dat je geen enge ziektes oploopt en gebruiken die handelquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:18 schreef Superheld het volgende:
Sjongejonge, ze ligt zo wat al met haar benen wijd en meneer gaat omdat ze met andere heeft gezoend lopen zeiken. Je weet dat ze zo is, neuken (en als je er niet tegen kan dumpen) dus!

!
 !

.
.

Achter de vrouwtjes aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:33 schreef Robinhoo het volgende:
Ze vraagt wat ik dit weekend ga doen.

.
.

Heb nog wel een pak quotes uit die serie liggen. "And al the pieces matter!"quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |