ROBINHOO WENSTE SCH DOODquote:
Het is ook nooit goedquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
whehe OT in een SC. t moet niet gekker worden
En wat klopt daar niet aan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
SCH noemde Prosac laatst een kutmod
Prosac noemde SCH laatst kut homo en robinhoo vuile kut tukker hoorde ik uit betrouwbare bron!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
quote:
Say whuuut?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
Prosac noemde SCH laatst kut homo en robinhoo vuile kut tukker hoorde ik uit betrouwbare bron!![]()
![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
Prosac noemde SCH laatst kut homo en robinhoo vuile kut tukker hoorde ik uit betrouwbare bron!![]()
![]()
SCH mag dat, die is ook voor een subtopper.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Say whutt?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
SCH mag dat, die is ook voor een subtopper.
Dan mogen alle Ajacieden dat ook nu.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
SCH mag dat, die is ook voor een subtopper.
ja, nog wel. Wacht maar tot BS en Sjimz geen rechten meer hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan mogen alle Ajacieden dat ook nu.
Ik ga tong niveau topics openen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:44 schreef Kopbal het volgende:
Sjimz en BS, worden jullie nu ook van die verzuurde ex-mods die gaan rellen in het FB-topic?
haha, ze doen het erom denk ikquote:
Alleen topics of alle reacties?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |