quote:
Stel dat je ouders een uitgeholde komkommer met spermasporen vinden in de prullebak?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:22 schreef Fainttnt het volgende:
[..]
- Stel dat me ouders het vinden?
- Als het gratis kan waarom geld aan uitgeven?
- Lekker chenant om op te halen of thuis te laten bezorgen hoor ^^
Mm ja dat is volgens my het meest voorkomende probleem by mensen die nog thuis wonen, het thuis laten bezorgen is nogal genánt ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:22 schreef Fainttnt het volgende:
[..]
en een zelfgemaakte sextoy vinden ze dan ineens niet?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:22 schreef Fainttnt het volgende:
[..]
Dan denken ze oh hij lust ze komkommer met knoflook saus niet meer?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Stel dat je ouders een uitgeholde komkommer met spermasporen vinden in de prullebak?
"Laat ik hem dan maar opeten"quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:26 schreef Fainttnt het volgende:
[..]
Dan denken ze oh hij lust ze komkommer met knoflook saus niet meer?
Uhm wat bedoel je daar nou mee?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:27 schreef fathank het volgende:
kipfiletjes paar minuten in de magnetron.
Lekker warm en sappig kipfiletje. Met een beetje fantasie kun je toch verzinnen wat je daarmee kunt?quote:
Sorry, kon het niet latenquote:
Ik heb geen fantasie snap het kipfilet gebeuren niet echt eigenlijk =/quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:34 schreef Arctica het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet laten![]()
Serieus, je kan van die 'subtiele' setoys kopen die niet zo opvallen. Of gaan do-it-yourselven met kipfilets en andere etenswaren (zou ik wel zelf kopen trouwens, je wil niet dat je ouders komen vragen waar het is)
15,quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:40 schreef plakkert- het volgende:
Een serieuze vraag, hoe oud ben je?
Aan elkaar binden en pompen maar!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:36 schreef Fainttnt het volgende:
[..]
Ik heb geen fantasie snap het kipfilet gebeuren niet echt eigenlijk =/
Word lekker vies hiero ^^
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:27 schreef fathank het volgende:
kipfiletjes paar minuten in de magnetron.
En niet te vergeten, incontinentie op je 50equote:Op maandag 31 augustus 2009 23:46 schreef druppelkut het volgende:
Op die manier schijn je zeer intens klaar te komen zonder dat er mannenpap naar buiten komt
Hij is pas 15. Dus nog 35 jaar te gaan. Ik mag hopen dat ie tegen die tijd wel echt mag neucken.....quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En niet te vergeten, incontinentie op je 50e
Heet het perineum.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:46 schreef druppelkut het volgende:
Of anders tijdens het klaarkomen aan de voet (of hoe noem je dat) van je pik je plasbuis dichtdrukken. Op die manier schijn je zeer intens klaar te komen zonder dat er mannenpap naar buiten komt
Sinds mijn 11e al niet meer >.>quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:52 schreef plakkert- het volgende:
Je bent 15 en rukken is nu al niet meer interessant genoeg?
Die link werkt nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:54 schreef dejazz het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/ea994d4d_homemadevagina.jpg
pas je op voor salmonellaquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Aan elkaar binden en pompen maar!
1. verstoppen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:22 schreef Fainttnt het volgende:
[..]
vast welquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:18 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
zou er uberhaupt iemand dat weleens hebben gedaan??
Haha, daar moest ik ook aan denken, ff opgezocht:quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:31 schreef willempjewever het volgende:
http://www.homemade-sex-toys.com/
die dollar store sextools zijn wel interessant, meen dat er hier ook lui waren die bij de action spul haalden, maar ben het even kwijt. Iets van een ding dat je binenstebuiten moest doen en dan had je een kut die echt aanvoelde, vast wel iemand die de link naar dat topic weet?
Nee?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:44 schreef heiden6 het volgende:
Toen ik dat las had ik echt zoiets van wtf, op 15 cm. van mijn beeldscherm hangt namelijk exact zo'n beest/speelgoedje, een knalgele.![]()
De afwasborstel ergens op die site als g-spot simulator is ook een goede, lekker goedkoop welquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:51 schreef Mirjam het volgende:
de watersnake
dat was echt het eerste waar ik aan dacht bij zelfmaaktoys
en morgen is ie zeker open gekniptquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:44 schreef heiden6 het volgende:
Toen ik dat las had ik echt zoiets van wtf, op 15 cm. van mijn beeldscherm hangt namelijk exact zo'n beest/speelgoedje, een knalgele.![]()
ik zou het niet nalaten het te proberen, als ik die reacties zo lees moet hij erg goed zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
en morgen is ie zeker open geknipt?
ik persoonlijk investeer liever in een goed en veilig speeltje dan allerhande keukengerei naar binnen te douwenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:53 schreef willempjewever het volgende:
[..]
De afwasborstel ergens op die site als g-spot simulator is ook een goede, lekker goedkoop wel
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik persoonlijk investeer liever in een goed en veilig speeltje dan allerhande keukengerei naar binnen te douwen
zeker, al betaal je in Nederland daar ook de hoofdprijs voor, op Duitse webwinkels is het een stuk goedkoper (scheelt 2/3 van de prijs), maar die leveren niet aan Nederland helaas.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:01 schreef Mirjam het volgende:
ik persoonlijk investeer liever in een goed en veilig speeltje dan allerhande keukengerei naar binnen te douwen
Nou , check deze test eensquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:11 schreef littledrummergirl het volgende:
wij vrouwen gaan niet een of ander kinderspeelgoedje bevuilen met ons goddelijk nat om hem daarna weer om te spoelen en terug te leggen in de kast
ik heb inderdaad een item waar ik de spreekwoordelijke hoofdprijs heb betaald, maar da's gewoon een leuk, goed en veilig item. en dat is het dan wel waard vind ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:11 schreef willempjewever het volgende:
[..]
zeker, al betaal je in Nederland daar ook de hoofdprijs voor, op Duitse webwinkels is het een stuk goedkoper (scheelt 2/3 van de prijs), maar die leveren niet aan Nederland helaas.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies
wij vrouwen gaan niet een of ander kinderspeelgoedje bevuilen met ons goddelijk nat om hem daarna weer om te spoelen en terug te leggen in de kast
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:48 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Nee?
Heb je daar een foto van? Ik begrijp er echt niks van en kom bijna nooit bij de Action. Ik ben zo benieuwd wat het nu is precies.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:11 schreef willempjewever het volgende:
http://www.homemade-sex-toys.com/quiz1/
quote:You have scored: 11 out of 15
Pretty Good. You still need to spend more time at the local bookstore.
de pocket rocket was het beste cadeau dat ik mijn vrouw ooit heb gegeven, niet goedkoop (ook niet superduur), maar werkt na al die tijd nog prima.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:13 schreef Mirjam het volgende:
ik heb inderdaad een item waar ik de spreekwoordelijke hoofdprijs heb betaald, maar da's gewoon een leuk, goed en veilig item. en dat is het dan wel waard vind ik.
ze hebben ze ook met licht en geluid erinquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:15 schreef willempjewever het volgende:
![]()
dat zou ik dus echt niet linken aan een sextoy, morgen eens bij de action langs![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:19 schreef willempjewever het volgende:
[..]
de pocket rocket was het beste cadeau dat ik mijn vrouw ooit heb gegeven, niet goedkoop (ook niet superduur), maar werkt na al die tijd nog prima.
da's best duur ja, de nepversie is net zo goed, en kost een paar euroquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:35 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik afgezet door er 40 euro voor te betalen
http://www.klara.nl/Vibra(...)POCKET-ROCKET-WHITE/quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:35 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik afgezet door er 40 euro voor te betalen
Ik heb de originele gekocht, maar was in een christine le duc winkel, volgens mij was er ook niet zoveel keuze? Maar is ook alweer 2 of 3 jaar geleden en dat ding doet het nog steeds, dus echt een miskoop is het ook weer niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:36 schreef Mirjam het volgende:
da's best duur ja, de nepversie is net zo goed, en kost een paar euro
quote:Even snel op je werk een korte pauze...? Geen probleem met deze Pocket Rocket!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
http://www.klara.nl/Vibra(...)POCKET-ROCKET-WHITE/
Daar denk ik nou nooit aan op kantoor...quote:Even snel op je werk een korte pauze...? Geen probleem met deze Pocket Rocket!
heb al aardig wat dingen geprobeerd maar tot nu toe is rukken nog het best maar ik ben eigenlijk toch wel toe aan iets nieuws..quote:Op donderdag 3 september 2009 12:21 schreef Jodocus1 het volgende:
Dus even samenvattend:
Je bent 15 jaar.
Je hormonen vieren kermis
en je komt qua fantasie niet verder dan je rechterhand en een topic op Fok?
En dan na een aantal reachtie komt er alleen: Nog tip?
Waar lees je in godsnaam dat soort advertenties.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:31 schreef willempjewever het volgende:
Ik ben inmiddels in de 30, maar als ik zo het internet e.d. bekijk, dan kan je toch helemaal los als jongen van 15? Op het internet is alles te vinden, genoeg filmpjes, toen ik 15 was moest je met een rode kop naar de benzinepomp om een blaadje te kopen en dat moest je ook nog eens buiten verstoppen omdat je ouders het anders konden
Ook genoeg advertenties van vrouwen in de 30 die weleens een gozer van 15 willen helpen, dus sla je slag![]()
Die advertenties zou ik wel eens willen lezen.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Waar lees je in godsnaam dat soort advertenties.
www.zwartemarktplaats.nl?
Ohh leuke linkquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:34 schreef Stressed het volgende:
Wees creatief![]()
http://www.videosift.com/video/How-to-Make-a-Fake-Vagina
Have fun
Kopen?quote:
zo kan het ook ...quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:14 schreef Fainttnt het volgende:
misschien een sextoy ( zelfgemaakt maar kopen is GEEN optie dus begin daar dus ook niet over )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |