quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een probleem met mijn auto, hij stinkt. En het vreemde is, hij stinkt elke keer naar andere dingen...Voorbeeld: als ik bij de pomp sta, stinkt ie naar benzine.... Als ik bij mijn broer op de boerderij ben, stinkt ie naar koeienstront... Als ik na werk naar huis terug rijdt, stinkt ie naar zweet. En zo zijn er nog veel meer dingen.
Iemand enig idee wat er met mijn auto aan de hand is? Het gaat om een Lada 111 van bouwjaar 2001.
Het is een Lada en hij brengt je daar waar je zijn moet. Al het andere is bijzaak. Je kunt wel de handleiding er even op naslaan of het geen 'hidden feature' is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een probleem met mijn auto, hij stinkt. En het vreemde is, hij stinkt elke keer naar andere dingen...Voorbeeld: als ik bij de pomp sta, stinkt ie naar benzine.... Als ik bij mijn broer op de boerderij ben, stinkt ie naar koeienstront... Als ik na werk naar huis terug rijdt, stinkt ie naar zweet. En zo zijn er nog veel meer dingen.
Iemand enig idee wat er met mijn auto aan de hand is? Het gaat om een Lada 111 van bouwjaar 2001.
Bij mijn 2e Via had ik bij een warme motor altijd een enorme lijklucht.. Toen ik hem verkocht bleek er een dode vogel tegen de radiator aan te zittenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik ken iemand die zn auto had elke keer een verrotte kaas lucht in zn auto...
bleek dat er een oude ranzige stinkende kaas panty vlak bij zn schone lucht inlaat zat vastgekoekt
Dan kom je in planes, trains & automobiles en zelfs daar baggeren ze, incl. TS en mods, meesterlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe al die serieuze reacties hier, prachtig![]()
Ik zal de wassen/deodorant-tip doorgeven aan mijn carpoolende collega!![]()
[..]
Bij mijn 2e Via had ik bij een warme motor altijd een enorme lijklucht.. Toen ik hem verkocht bleek er een dode vogel tegen de radiator aan te zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |