abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_247363
ik kon met groots mogelijk moeite mijn juist geconsumeerde prak binnen houden bij het zien van het fantastische interview talent van ons tennis-vroutje Daphne.....
maar bij het zien van de eerste uitzending van "de Bus" gisterenavond(maandag 31 jan) om 19.00 uur kon ik het niet weer staan om de hele huiskamer blank te vomeren!!!!!
AAAAARRRRRGGGGHJHHHHHHHHHH
wat een irritant dom wijf !!!!
alles zes duizend keer herhalen en maar vrolijk blijven rondspringen! Ik had haar bij B & v D gezien en toen dacht ik "hee die heeft iets meegemaakt die heeft iets te melden" maar na maandagavond is Sylavana ook voor mij een dom TMF snolletje gebleken.

TIP voor sylvana:
" luister niet zo naar je producers en ga je eigen gang"
Al moet je der desnoods voor terug naar Sexquiz on the beach, alles is beter dan dit soort gekrijs

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
pi_247364
Sluit ik mij voledig bij aan !!!!!
verwijderd door fa......
pi_247365
Wat ik me dus afvraag :

Waarom zet je de tv dan niet uit ?

pi_247366
quote:
op 02-01-2000 om 10:33 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
Wat ik me dus afvraag :

heb ik mijnzelve ook afgevraagd maar ik vind de bus denk ik wel een leuk programma(of ga dat een leuk prog. vinden binnenkort) daarom is het zo sneu voor mij dat ze der zo'n irritante huppelk*t hebben neergezet.

pi_247367
Ik vond haar eigenlijk al heel irri toen ze nog bij TMF zat, heb zelfs met wat maten een anti-sylvana page op gehad.... Waren we blij dat ze weg was, komt ze weer onder een steen vandaan gekropen met een Big Brother-clone.... Life's a bitch....

Grtz,

MiRR0RMaN.
P.S. Kijk maar eens naar wat oude TMF interviews van haar, en hoe lekker ze dan met zichzelf bezig is (Veel gehoorde interview quote van Sylvana: Haaa haaa haaa)

pi_247368
ja ik weet het...
trouwens in het televisie stuk van het AD van vandaag ("net wel.....net niet") werd unser aller sylvana kompleet de grond ingeboord..
elke dag het zelfde autocue stukje maar wel elke dag een ander truitje... enz enz.
was grappig kan het alleen niet terug vinden op internet pag. van AD
pi_247369
quote:
op 02-01-2000 om 10:33 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
Wat ik me dus afvraag :

Omdat je je het schompes aan kijk -en luistergeld betaald, er nix anders is en er in je kutgehucht NOG STEEDS GEEN KABELMODEM is?!

Ja luister maar goed Castel: JULLIE *ZUIGEN*
alswel de KPN....

Grtz,

MiRRoRMaN.

FOK!fossiel zaterdag 5 februari 2000 @ 19:35:00 #8
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_247370
quote:
op 02-05-2000 om 03:27 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ja luister maar goed Castel: JULLIE *ZUIGEN*
alswel de KPN....

IDD!!! Waar blijft die klote kabelmodem?!?!!
mja.. de KPN is waarschijnlijk té blij met ons..

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_247371
Nou ze lijkt me wel eigenlijk een goed zuigertje. Nix te melden maar wel lekker chompen....
Je weet het vaak soms nooit

pi_247372
quote:
op 02-06-2000 om 02:56 AM schreef Ericsson het volgende:
Nou ze lijkt me wel eigenlijk een goed zuigertje. Nix te melden maar wel lekker chompen....

Ze ZUIGT inderdaad GOED ja, begrijp dus ook niet dat ze haar dit programma laten presenteren. Ze hadden toch ook een échte vrouw kunnen nemen, of gewoon een lekker wijf in plaats van zo'n omgebouwde kerel?

Grtz,

MiRRoRMaN.

pi_247373
quote:
op 02-05-2000 om 07:35 PM schreef RemCow het volgende:
IDD!!! Waar blijft die klote kabelmodem?!?!!
mja.. de KPN is waarschijnlijk té blij met ons..

Heb je al dat leuke Castel 'zoetmakertje'-pakket + CD gehad? En ik quote:

'Op dit moment is CasTel@Home al beschikbaar in Zwolle, Deventer, Hengelo, Enschede, Joure, Lemmer, Sneek, Assen, Roden, Groninge en Delfzijl....'

Met andere woorden, al die K*T-Pokke kleine sch*tgehuchtjes hebben het al (Boer Harms kan al internetten op de kabel) behalve wij.... Life's f*cking unfair....

Wordt er goed ziek van, maar enfin, wij schijnen het hier in Mei dan EINDELIJK te hebben. Maargoed, tegen die tijd surf ik al op zee en niet op Internet want dan is het veels te lekker weer....

Grtz,

MiRRoRMaN.

zondag 6 februari 2000 @ 23:43:00 #12
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_247374
[quote][b]
AAAAARRRRRGGGGHJHHHHHHHHHH
wat een irritant dom wijf !!!![quote]

Daar ben ik het volkomen MEE EENS !!!!!!!!!

pi_247375
quote:
op 02-06-2000 om 10:14 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Heb je al dat leuke Castel 'zoetmakertje'-pakket + CD gehad? En ik quote:

'Op dit moment is CasTel@Home al beschikbaar in Zwolle, Deventer, Hengelo, Enschede, Joure, Lemmer, Sneek, Assen, Roden, Groninge en Delfzijl....'

Hé, dat pakketje had ik ook in de bus (en dan bedoel ik natuurlijk de brievenbus!!)
Leuk dat ze vermelden waar de kabel wél is, maar iets minder dat ze niet vermelden waar of dat 'draadje' binnenkort komt!! Wát moet ik nou met die info???????????

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

Redactie Frontpage maandag 7 februari 2000 @ 02:37:00 #14
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_247376
Ik ga weer on-topic: Shania is

Gegroet,
Djeez

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_247377
quote:
op 02-07-2000 om 12:19 AM schreef MissAverage het volgende:
Hé, dat pakketje had ik ook in de bus (en dan bedoel ik natuurlijk de brievenbus!!)
Leuk dat ze vermelden waar de kabel wél is, maar iets minder dat ze niet vermelden waar of dat 'draadje' binnenkort komt!! Wát moet ik nou met die info???????????

Juist! Wat een lekkertjes daar he?! Ik had ze er ook nog op aangesproken kreeg ik zo'n antwoord van:

'Ja, maar de kabel is dan misschien overal hetzelfde, het is wel anders om te installeren in verschillende plaatsen.'

Dus als je een bepaalde routine heb, dan is dat heel moeilijk die zelfde routine ergens anders toe te passen, voorbeelden:

'Ja, ik heb dan misschien de telefoon bij de buren aan gesloten, maar bij u het is het moeilijker ook al is het hetzelfde.'

'Ja, ik heb misschien op de Opel Kadett van uw buurman nieuwe remschijven gezet, maar omdat u een Opel Kadett heeft van hetzelfde type, wordt dat bij u moeilijker.'

of:

'Die verstandskies zal er moeilijk uitgaan, die andere was makkelijker die zat linksonder in plaats van rechtsonder.'

Errug vaag allemaal, volgens mij gaat het hier om steekpenningen van de KPN.

Grtz,

MiRRoRMaN.
PS Ontopic nog even: Sylvana? *BURP* Daar sch*t ik op.

pi_247378
quote:
op 02-07-2000 om 02:37 AM schreef Djeez het volgende:
Ik ga weer on-topic: Shania is

Gegroet,
Djeez

Je bedoeld: Sylvana is

Maargoed, you got a point, Shania Twain is ook

Grtz,

MiRRoRMaN.

pi_247379
Ik krijg ook een slappe zak van die Sylvana. Ze kan d'r hoofd ook niet effe stilhouden ofzo. ZOoooooo irri... En op 538 moeten ze haar ook bannen. 538 zuigt de laatste tijd ook als een dolle stier...

Zo, genoeg frustraties geuit

pi_247380
quote:
op 02-08-2000 om 02:44 PM schreef Hans het volgende:
Ik krijg ook een slappe zak van die Sylvana. Ze kan d'r hoofd ook niet effe stilhouden ofzo. ZOoooooo irri... En op 538 moeten ze haar ook bannen. 538 zuigt de laatste tijd ook als een dolle stier...

Zo, genoeg frustraties geuit

Het feit dat Edwin 'Yohnny-de-zelfkicker' Evers naar 538 gaat zegt al genoeg denk ik. Wat ik persoonlijk nog het ALLER ALLER-irritantste vindt van haar hele presentatietalent (en de Bus haar redactiekwaliteit) is dat ze achter elk filmpje een zinnetje moet zeggen over die persoon en dat leest ze dan zo lekker op. Dan zie je iemand bijvoorbeeld die een toiletpapierhandeltje heeft en dan moet zij na de filmpjes iets zeggen van:

'Nou, en nu maar hopen dat er nog mensen zijn in de bus die net als Peter lege toiletrolletjes verzamelen en er ook papier manscheepopjes van willen maken!'

VRESELIJK! AFSCHUWELIJK! ARGHL!

Grtz,

MiRRoRMaN.

woensdag 9 februari 2000 @ 11:46:00 #19
272 R@b
No-nonsens
pi_247381
quote:
op 02-09-2000 om 10:35 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Wat ik persoonlijk nog het ALLER ALLER-irritantste vindt van haar hele presentatietalent (en de Bus haar redactiekwaliteit) is dat ze achter elk filmpje een zinnetje moet zeggen over die persoon en dat leest ze dan zo lekker op. Dan zie je iemand bijvoorbeeld die een toiletpapierhandeltje heeft en dan moet zij na de filmpjes iets zeggen van:

'Nou, en nu maar hopen dat er nog mensen zijn in de bus die net als Peter lege toiletrolletjes verzamelen en er ook papier manscheepopjes van willen maken!'

VRESELIJK! AFSCHUWELIJK! ARGHL!

Grtz,

MiRRoRMaN.

gisteren voor het eerst helemaal gezien de voorstelling van de kandidaten. Inderdaad nog geen enkel niveau tot nu toe. Bovendien wat is dat voor onzin dat je een stormbaan moet kunnen nemen om in een bus te gaan zitten ??

De voice over is tenenkrommend en ik vond de filmpjes met de familie en vrienden van de kandidaten nou ook niet getuigen van creatief programma talent.

Toch kan het wel wat worden als het programma eenmaal loopt en je wat aan de kandidaten gewnd bent. Het blijft een real-life soap en is toch een nieuw genre

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_247382
quote:
op 02-09-2000 om 11:46 AM schreef R@b het volgende: gisteren voor het eerst helemaal gezien de voorstelling van de kandidaten. Inderdaad nog geen enkel niveau tot nu toe. Bovendien wat is dat voor onzin dat je een stormbaan moet kunnen nemen om in een bus te gaan zitten ??

De voice over is tenenkrommend en ik vond de filmpjes met de familie en vrienden van de kandidaten nou ook niet getuigen van creatief programma talent.

Toch kan het wel wat worden als het programma eenmaal loopt en je wat aan de kandidaten gewnd bent. Het blijft een real-life soap en is toch een nieuw genre

Wel, de reden dat je een stormbaan moet kunnen bestormen om in de bus te komen lijkt me duidelijk:

Ooit wel eens met een vingerplant op donderdagavond de bus in proberen te stappen? Erg moeilijk gezien die oudjes vaak met hun knokige beenderen en krukken je in de zij porren, oude taarten van ca. 900 kilo je omver lopen en om maar niet te spreken van de hindernisbaan der buggy's (gevuld met kinderen, en bestuurd door ouders die er niet om geven dat hun kind's facade keihard tegen je balzak aan knelt.) Enfin, vandaar die stormbaan dus.

De rest van het programma is echter totaal nutteloos.

Om maar niet te spreken van Sylvana, heb ik jullie wel eens verteld hoe lelijk ze is?

Grtz,

MiRRoRMaN & Puckzzz.
Die rooie rules wel trouwens, jammer dat Clownia de bus niet in mag. Die had nog eens een goeie spacecake-bakkende-Willem voor de rest kunnen zijn.

pi_247383
ehm, over die teksten: ik heb een flauw vermoeden dat dat niet aan sylvana ligt, maar aan de huppelkutjes met een schoeversdiploma die zich Bus-redacteur mogen noemen

jongens, get over bb, en ga analyseren in plaats van droevig schelden

pi_247384
oh, en ik vond daphne "knipper knipper" écht wel erger!
pi_247385
quote:
op 02-09-2000 om 06:06 PM schreef hobbes het volgende:
ehm, over die teksten: ik heb een flauw vermoeden dat dat niet aan sylvana ligt, maar aan de huppelkutjes met een schoeversdiploma die zich Bus-redacteur mogen noemen

jongens, get over bb, en ga analyseren in plaats van droevig schelden

blabla.... we schelden niet.... blabla.... en nu reageer ik niet meer op dit soort opmerkingen.... willen de 'schelders' weer even wat zinnigs zeggen?

Grtz,

MiRRoRMaN.

pi_247386
quote:
op 02-08-2000 om 12:07 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Je bedoeld: Sylvana is

Maargoed, you got a point, Shania Twain is ook

Grtz,

MiRRoRMaN.

That don't impressen me much

Ik ben online
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo