Na de reclamequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:52 schreef Bjoro het volgende:
Had die Zwartkruis nou verteld wat er aan de hand was met Clarence Seedorf ?
Moet ik het nog even vasthouden ?quote:
Twente fan zeker?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:48 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Luinge moet geen onzin gaan blaten na zo'n schandalig optreden.
De enige die schandalig optrad, was McLaren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:48 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Luinge moet geen onzin gaan blaten na zo'n schandalig optreden.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
De enige die schandalig optrad, was McLaren.
Het valt me op dat Twente supporters het nu al zo in de bol hebben dat ze denken dat ze overal over moeten janken.
precies. de beste scheids van nederlandquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij loog bovendien, want hij maakte al het gevaar "wegwezen" voor dat die verzorger uberhaupt bij de speler was.
Ik ben R I Oquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Alsjeblieft Bert, er loopt toch echt wel wat beters rond dan Ryan fucking Babel.Jeeeez zeg.
en zeker niet 10 minuten later !quote:
Inderdaad, sowieso: Madrid > Liverpool.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef venomsnake het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik zou ook 10x liever voor Atletico willen spelen dan voor Everton.
Wil je nu a.u.b onthouden dat het McClaren is!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
De enige die schandalig optrad, was McLaren.
Het valt me op dat Twente supporters het nu al zo in de bol hebben dat ze denken dat ze overal over moeten janken.
Ik niet. Vind de Engelse competitie veel mooier en beter dan de Spaansequote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef venomsnake het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik zou ook 10x liever voor Atletico willen spelen dan voor Everton.
Houd je kop dan eens over Luinge en huil niet iedere keer weer opnieuw.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wil je nu a.u.b onthouden dat het McClaren is!
En discussie gesloten dacht ik zo.
Dat dus Madrid als stad,quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, sowieso: Madrid > Liverpool.
Nou ik niet. Ik zou het wel weten, lekker naar Engelandquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef venomsnake het volgende:
Als hij dingen gaat beweren waar ik niet mee eens ben mag ik dat toch 'weer opnieuw' zeggen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Houd je kop dan eens over Luinge en huil niet iedere keer weer opnieuw.
Doe mij Spanje maar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou ik niet. Ik zou het wel weten, lekker naar Engeland
Neeeeeee Getafe trauma.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat dus Madrid als stad,![]()
Die clubs echtermet uitzondering van Getafe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |