abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 april 2002 @ 01:26:50 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3905337
Wat is toch de psychologische verklaring van het andersom ophangen van een WC-rol tussen mannen en vrouwen?

Waarom hangen alle vrouwen die ik ken de rol met het papier naar de muurkant en alle mannen het juist andersom?

of hoort dit thuis in R&P?

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_3905352
Is niet helemaal waar. Want ik woon met enkel mannen in huis. en tóch hangt ie af en toe met papierkant naar de muur! (En dan draai ik 'm uiteraard om. Ordnung muss sein!)
pi_3905353
geen idee...

omdat vrouwen wel nagels hebben, en dus ook goed bij het papier kunnen, ook al hangt 't tegen de muur? (en omdat vrouwen gemeen zijn...)

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 21 april 2002 @ 01:31:45 #4
26593 MissMust
Moeten?Moeten?Willen!
pi_3905359
vrouwen willen het liefst onder, mannen boven
Nee, ik zou het echt niet weten, is me ook nog nooit opgevallen trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door MissMust op 21-04-2002 01:32]

zondag 21 april 2002 @ 01:32:18 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3905364
En dan nog die gewoonte om als ie bijna op is er 1 velletje aan te laten zitten om die rol maar niet te verwisselen, zodat volgende WC-gebruiker de pineut is
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_3905371
nope...

meestal ben ik gewoon te beroerd om de nieuwe rol op te hangen... dan pak ik het papier gewoon van de rollenhouder, en laat de lege rol hangen...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_3905437
quote:
Op zondag 21 april 2002 01:26 schreef golfer het volgende:
Wat is toch de psychologische verklaring van het andersom ophangen van een WC-rol tussen mannen en vrouwen?

Waarom hangen alle vrouwen die ik ken de rol met het papier naar de muurkant en alle mannen het juist andersom?

is dat zo, nooit op gelet
  zondag 21 april 2002 @ 01:52:11 #8
12893 maartenoei
<<Enzyme infected>>
pi_3905456
ik hang altijd naar muurkant OMDAT het gewoon beter werkt: als de rol nog helemaal vol is dan rolt het moeilijker af als ie andersom hangt (dus niet papier tegen muur).

oja ik ben een jongen

techno&hardcore 4 life
pi_3905659
quote:
Op zondag 21 april 2002 01:52 schreef maartenoei het volgende:
ik hang altijd naar muurkant OMDAT het gewoon beter werkt: als de rol nog helemaal vol is dan rolt het moeilijker af als ie andersom hangt (dus niet papier tegen muur).

oja ik ben een jongen

BS
als ie niet naar de muur hangt kun je meer kracht zetten bij het trekken aan het papier waardoor die net zo makkelijk afrolt.. bovendien is de gewichtsverdeling identiek

ik hang hem altijd van de muur af omdat dat gewoon makkelijker en hygiënischer is..

zondag 21 april 2002 @ 02:24:09 #10
16862 Cora
van Mora
pi_3905709
Volgens mij heeft dit niets met geslacht te maken. Volgens het officiële rolophangreglement moet je de rol van de muur af ophangen. En iedereen die dat niet doet, doet het gewoon fout, mannelijk of vrouwelijk. Ik ben natuurlijk wel van mening dat het vrouwelijk geslacht uitzonderlijk beter presteert in deze, maar dat ter zijde.
:{
  zondag 21 april 2002 @ 02:35:16 #11
16862 Cora
van Mora
pi_3905807
Ja, daar zijn jullie stil van he?
:{
pi_3905812
quote:
Op zondag 21 april 2002 02:24 schreef Cora het volgende:

Ik ben natuurlijk wel van mening dat het vrouwelijk geslacht uitzonderlijk beter presteert in deze, maar dat ter zijde.

Mijn vriend doet het inderdaad steevast fout (als hij de rol uberhaupt aan dat ding hangt).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 21 april 2002 @ 02:44:36 #13
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_3905894
Ik heng hem altijd erin zoals ie in mijn hand ligt, no mather hoe dus, gewoon, hupsakaas, erin.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 21 april 2002 @ 02:45:56 #14
9325 KOE
Eat my pig!
pi_3905901
Hier hangt ie altijd met het papier naar de voorkant
Maar ik nuek niet!
  zondag 21 april 2002 @ 02:49:01 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_3905916
quote:

Ja om hoofdpijn van te krijgen he???
The truth was in here.
  zondag 21 april 2002 @ 04:48:56 #16
8069 B4tman_DH
 To the Bat.....
pi_3906385
Naar de muurkant vind ik beter
  zondag 21 april 2002 @ 04:50:14 #17
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_3906390
Muurkant zeker
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  zondag 21 april 2002 @ 09:12:10 #18
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_3906610
quote:

Holy shit! Idd, ik moet veelvuldig de rol gewoon omdraaien. Maar als ik dat doe dan blijft het ook zo hangen.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Jubileum moderator zondag 21 april 2002 @ 10:21:45 #19
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3906787
De rol hangt bij ons met de papierkant naar voren...
en dat is omdat ik het zo wil
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 21 april 2002 @ 10:27:15 #20
521 ruby
Hell yeah!
pi_3906805
Het is me eigenlijk niet zo opgevallen of er een verschil tussenzit. Heel af en toe vind ik de rol met het papier richting de muur toe. Vanzelfsprekend draai ik 'm dan weer om.

Overigens ben ik meestal de gene die de rol ophangt, want m'n vriend laat gerust die lege hangen en zet de nieuwe rol op de pot of op de grond. Het is zeker veel moeite ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 21-04-2002 10:38]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_3906822
quote:
Op zondag 21 april 2002 10:21 schreef Lois het volgende:
De rol hangt bij ons met de papierkant naar voren...
en wat zit er bij jullie aan de achterkant? plastic?
[url=http://www.nin.com/pgs/witt01.html]Lose me, Hate me, Smash Me, Erase me[/url][br]I won't let you fall apart...[br][url=http://www.nin.com/]You think you have everything, but no you don't![/url][br]Now you know this is what it feels like!
  Jubileum moderator zondag 21 april 2002 @ 10:34:02 #22
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3906828
quote:
Op zondag 21 april 2002 10:32 schreef Anzeurism het volgende:

[..]

en wat zit er bij jullie aan de achterkant? plastic?

Ik wist gewoon niet hoe ik het anders moest omschrijven

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 21 april 2002 @ 11:47:21 #23
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_3907109
quote:
Op zondag 21 april 2002 02:17 schreef -ScuL- het volgende:

[..]

ik hang hem altijd van de muur af omdat dat gewoon makkelijker en hygiënischer is..

Wat is er onhygiënisch aan een muur

Ja, hij hangt bij ons aan de muurkant. Bij ons allebei. En waarom? Als je van dat papier hebt met van die putjes erin, krijg je de gladde kant boven. Dat veegt een stuk aangenamer Al koop ik zelf het liefst papier voor luxe billen, zoals mijn opa dat noemde

pi_3907175
waar scheur jij het aan af? want bij ons kun je het langs de klep afscheuren als 't papier van de muur afhangt...
pi_3907227
quote:
Op zondag 21 april 2002 11:47 schreef qltel het volgende:

[..]

De bacteriën kruipen met hele stammen tegelijk over de wand naar je schone luxebillenpapier.

Het voorlangs afhangen heeft nog een voordeel: als bij afscheuren de rol moet worden tegengehouden grijpt men het laatste velletje beet. De volgende gebruiker kan dan dat ene velletje eraf scheuren en heeft zo onaangeraakt papier. Bij achterlangs hangen en tegen moeten houden zijn er wel 2, 3 of meer velletjes al besmet en onbruikbaar. Dit loopt op den duur in de papieren.

Iedereen kent het wel: vreemde wc en eerste velletje is duidelijk verfrommelt of bij achterhangen zit het 3e velletje vol (vieze) vingerafdrukken.

pi_3907237
quote:
Op zondag 21 april 2002 11:55 schreef Jordy-B het volgende:
waar scheur jij het aan af? want bij ons kun je het langs de klep afscheuren als 't papier van de muur afhangt...
Jij komt zeker nooit buiten de deur ?
Rolhouders met klepje zijn onhygiënisch: ga maar eens aan de binnenkant van de klep schoonmaken.
Zelfde geldt voor rolhouders in openbare toiletten.
* Lurky neemt altijd eigen wcpapier mee
pi_3907661
mensen weten dus altijd of lurky naar 't toilet moet...

vertel eens waarom rolhouders met klepje onhygiënisch zijn... want volgens mij zitten er alleen papiervezels aan de klep...

En als er iets onhygiënisch is, dan is het wel je kont afvegen met papier... dus waar lullen we eigenlijk over?

pi_3907669
Wat een gezeur over hygiene van wc papier

Je veegt er toch je reet mee af, je hoeft het niet op te eten

Overigens ben ik een man en hang het altijd met het velletje aan de muurkant. Ben ik nu een freak?

Unox, the worst operating system.
pi_3907885
quote:
Op zondag 21 april 2002 13:05 schreef Jordy-B het volgende:
mensen weten dus altijd of lurky naar 't toilet moet...
...
Wat is er mis mee als mensen je naar de wc zien gaan? Dat stukje papier kan trouwens ook gewoon in je zak zitten.

Je zou eens moeten weten hoe smerig mensen zijn dus kwa toilet-hygiëne verwijs ik graag naar In hotel gewerkt? Wat voor ranzige dingen...?
De poepmoleculen zitten overal

Ik neem aan dat Jordy-B nog thuis woont waar 'iemand' de rolhouder elke week in een emmertje bleek doet.

Schorpioen, met dat papier kan je anders wel hele microbenculturen overbrengen. weet je wat smerig is: damestoiletten in kroegen enzo waar ze de reserverollen op de grond hebben staan. Of dat je een rol ergens in een houder ziet en de hele zijkant van de rol zit vol viezigheid.
En de poepsporen rond rolhouders in treintoiletten...

Het voorlangs afhangen is bedoeld om het papier en de omgeving zo min mogelijk aan te raken met je ongewassen handen. Daar gaat dit topic toch over: wat daar de rede van is en waarom vrouwen het fout doen. Ik ben vrouw en ik doe het goedom

pi_3907954
Doordenkend kan het dus zijn dat vrouwen gewoon veel hygiënischer willen zijn. Ze hangen het velletje zo ver mogelijk van de pot af in de hoop het 'beschermd' en 'fris' te houden. Dit omdat vrouwen weten hoe pijnlijk het zal zijn als er vieze bacteriën aan hun tere delen komen.
Zou dit de verklaring wezen?
pi_3908029
als vrouwen hygiënisch willen zijn, vegen ze hun gat en dat andere gat wel af met vochtige doekjes...
pi_3908609
vochtige doekjes! Ga echt niet met een doos van die stinkdingen rondlopen en ze al helemaal niet bij/door andere mensen (laten) gebruiken Lekker hoor zo'n plastic kweekbakje met vochtcultuur.

Als je het persee wilt weten: wcpapier is om mee af te drogen. Bibs en 'andere gat' schoonmaken doet men met de linkerhand en water. Zo doet het merendeel van de aardbewoners het en ik ook.
Spreekt voor zich dat daarna de handen nog 's goed worden gewassen en op openbare toiletten zonder handdoekrol of wegwerphanddoekjes worden afgedroogd met wcpapier. Dat zo handig voorafhangend voor het grijpen is

Bij o.a. Indonesische en arabische mensen zie je daarom altijd een fles of een kannetje op het toilet staan.
En de linker hand wordt daarom ook o.a. nooit gebruikt om mee te eten in veel culturen.

zondag 21 april 2002 @ 15:03:57 #33
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3908659
Echt dat ik op mijn 25ste nog wat leer...

Wel eng haast.

En als er dan geen 'fonteintje'/ kraan is op het toilet?

Trouwens, waarom kopen meiden vaker goedkoop toilet/schuurpapier dan mannen? Mannen kopen vaak edet en zo, terwijl meiden altijd Dippy kopen...

Of het handig is, is een tweede...
  zondag 21 april 2002 @ 15:29:21 #34
9325 KOE
Eat my pig!
pi_3908929
quote:
Op zondag 21 april 2002 14:59 schreef Lurky het volgende:
Bibs en 'andere gat' schoonmaken doet men met de linkerhand en water.
Kan je hier wat meer over vertellen?

Heb daar nl nog nooit van gehoord..
lijkt me eigenlijk juist _niet_ hygienisch

Maar ik nuek niet!
  Moderator / Miss SHO zondag 21 april 2002 @ 17:46:44 #35
22592 crew  Ole
pi_3910164
Ik heb gewoon geen wc rol houder
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 21 april 2002 @ 17:56:07 #36
18821 boezzzel
I don't sleep, I dream
pi_3910269
Bij mij hangt-ie altijd met het velletje tegen de muur, komt doordat ik toen ik nog een klein boezzzeltje was eens papier wilde pakken van een wcrol die met het papiertje naar buiten hing er een spin onder bleek te zitten... Paniek dus. Sindsdien doe ik nog steeds moeilijk als er ergens een rol hangt met het papiertje van de muur af en het pairetje hangt een beetje, dan ga ik eerst uitgebreid kijken of er toch niet een spin onder zit!
*ik eet geen vlees, daar zitten dode dieren in*
pi_3911116
De papierkant van de muur af. Anders zou je namelijk op het af te rollen gedeelte de decoratie, als je gedecoreerd papier gebruikt, niet zien maar de achterkant, de niet gedecoreerde zijde.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 21 april 2002 @ 19:14:07 #38
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_3911152
quote:
Op zondag 21 april 2002 19:09 schreef milagro het volgende:
De papierkant van de muur af. Anders zou je namelijk op het af te rollen gedeelte de decoratie, als je gedecoreerd papier gebruikt, niet zien maar de achterkant, de niet gedecoreerde zijde.
Juist!

Maar dat terzijde, van de muur af is makkelijker te pakken en rolt ook veel beter. Daarom begrijp ik de tegen-de-muur-hangers niet.

The Internets, I needs it..
  zondag 21 april 2002 @ 19:16:50 #39
18772 pos
@@sweet@@
pi_3911179
quote:
Op zondag 21 april 2002 10:27 schreef ruby het volgende:
Heel af en toe vind ik de rol met het papier richting de muur toe. Vanzelfsprekend draai ik 'm dan weer om.

Overigens ben ik meestal de gene die de rol ophangt, want m'n vriend laat gerust die lege hangen en zet de nieuwe rol op de pot of op de grond. Het is zeker veel moeite ofzo?

Precies zoals bij ons thuis
Alleen legt hij hem altijd in het fontijntje
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  zondag 21 april 2002 @ 19:18:50 #40
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_3911192
uhm, nou ik doe dat hier toch ook wel eens, maar dat gaat dus met totale willekeur.
  zondag 21 april 2002 @ 19:51:25 #41
9325 KOE
Eat my pig!
pi_3911431
quote:
Op zondag 21 april 2002 17:56 schreef boezzzel het volgende:
Bij mij hangt-ie altijd met het velletje tegen de muur, komt doordat ik toen ik nog een klein boezzzeltje was eens papier wilde pakken van een wcrol die met het papiertje naar buiten hing er een spin onder bleek te zitten... Paniek dus. Sindsdien doe ik nog steeds moeilijk als er ergens een rol hangt met het papiertje van de muur af en het pairetje hangt een beetje, dan ga ik eerst uitgebreid kijken of er toch niet een spin onder zit!
kheb liever een spin onder het papier die je ziet, dan een heel leger bacterien onder het papier die je niet ziet
Maar ik nuek niet!
  zondag 21 april 2002 @ 22:30:27 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3913521
Maar nog steeds geen psychologische verklaring gezien, die mijn enorme probleem heeft kunnen oplossen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_3913582
En wij zitten ook maar te wachten...

pi_3914133
quote:
Op zondag 21 april 2002 13:06 schreef Schorpioen het volgende:
Wat een gezeur over hygiene van wc papier

Je veegt er toch je reet mee af, je hoeft het niet op te eten

Overigens ben ik een man en hang het altijd met het velletje aan de muurkant. Ben ik nu een freak?

Nee hoor Schorpioen, lekkere kerel van me.
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_3915379
Is dit geen stelling Golfer?
quote:
Op zondag 21 april 2002 13:52 schreef Lurky het volgende:
Doordenkend kan het dus zijn dat vrouwen gewoon veel hygiënischer willen zijn. Ze hangen het velletje zo ver mogelijk van de pot af in de hoop het 'beschermd' en 'fris' te houden. Dit omdat vrouwen weten hoe pijnlijk het zal zijn als er vieze bacteriën aan hun tere delen komen.
Zou dit de verklaring wezen?
sorry Golfer, ff nog ander topic kwa toilethygiene

Koe, je wassen onhygiënisch? Moet ik je nog leren hoe je je billen moet wassen???
Gewoon op de pot zittend dat water over het betreffende deel gieten en flink wassen met je washand en daarna de rest van het water over je hand afspoelen. Afdrogen met papier. Handen wassen met zeep: klaar!

maandag 22 april 2002 @ 01:30:19 #46
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_3915404
quote:
Op zondag 21 april 2002 14:59 schreef Lurky het volgende:
Bij o.a. Indonesische en arabische mensen zie je daarom altijd een fles of een kannetje op het toilet staan.
En de linker hand wordt daarom ook o.a. nooit gebruikt om mee te eten in veel culturen.
Of hebben de luxere versies een extra kraantje in de toiletpot verstopt waarmee je je poepgaatje mee kan schoonspoelen. Geweldige vondst waar wij hier nog veel van kunnen leren.
The Internets, I needs it..
pi_3915429
JA! Dit is belangrijk!

NIET tegen de muur. Dat is FOUT. Zo ver mogelijk van de muur af.

Geen verklaring voor, maar zo MOET het.

En als je vriendin het verkeerd doet, zeg het haar dan. Dit is niet iets wat je moet laten gebeuren. Opvoeden die hap!

tabula rasa
pi_3915436
ik wil hem ook nooit tegen de muur, ik draai hem zelfs om als ik hem verkeerd aantref... maar vraag niet waarom
I always tell the truth, even when I lie!
  maandag 22 april 2002 @ 02:41:20 #49
9325 KOE
Eat my pig!
pi_3915768
quote:
Op maandag 22 april 2002 01:24 schreef Lurky het volgende:
Koe, je wassen onhygiënisch? Moet ik je nog leren hoe je je billen moet wassen???
Gewoon op de pot zittend dat water over het betreffende deel gieten en flink wassen met je washand en daarna de rest van het water over je hand afspoelen. Afdrogen met papier. Handen wassen met zeep: klaar!
Hoe ik me moet wassen heb ik al lang (kuch) geleden geleerd, toen ik nog een klein koetje was

Maar ik heb nog NOOIT gehoord van washandjes op de wc om je kont mee schoon te maken..
Is echt de eerste keer dat ik dit hoor (lees).
of ik begrijp het helemaal verkeerd (kan gebeuren.. weekend eh?)

Maar goed, we gaan het proberen..

Maar ik nuek niet!
pi_3917527
Moe van het moeten herhalen hoe met je linkerhand je billen te wassen ga ik te rade op internet. Zie hier:
quote:
...
Reinigen met water

Medisch onderzoek heeft aangetoond dat de warme ruimte tussen de bilnaad en de anale streek, vooral bij zittend werk, een broedplaats voor bacteriën kan zijn, die gemakkelijk klachten als irritatie of jeuk kunnen veroorzaken. Voor een goede hygiëne van de bilnaad is meer nodig dan droog WC-papier.
In zuidelijke landen was het al eeuwen een goed gebruik om de anus na het ontlasten met water te reinigen. Uit Nederlands Indië terugkomende mensen namen deze gewoonte mee naar Nederland. In veel van hun WC's staat een 'tjebokfles',een speciaal voor dit doel met water gevulde fles water.
...

Van een hele interessante site die werkelijk van alles over poepen meldt van de oudheid tot op heden en door diverse culturen heen.De Grote Geschiedenis Van Het Kleinste Kamertje

ik heb er aandrang van gekregen. Of zou dat door de koffie komen?

maandag 22 april 2002 @ 17:46:55 #51
9325 KOE
Eat my pig!
pi_3923632
Hm, morgen dan maar eens kijken of ze in de winkel weten wat een 'tjebokfles' is..
Maar ik nuek niet!
pi_3923782

Moet alles persee in de winkel gekocht worden?
In dat geval raad ik je aan uitsluitend bronwater te gebruiken
pi_3941372
quote:
Op maandag 22 april 2002 17:57 schreef Lurky het volgende:

In dat geval raad ik je aan uitsluitend bronwater te gebruiken

Ook voor het bruinste begin

Yak.

dinsdag 23 april 2002 @ 23:46:35 #54
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3941447
Ik ben een man

Soms gooi ik hem uit luiheid ook wel eens over de kraan..

pi_3943192
Wij hebben een prima compromis. Een plankje met een staafje haaks aan de muur geschroeft. Hier staat de rol op.

___ll___

zondag 5 mei 2002 @ 02:32:41 #56
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_4067073
Bij ons wordt ie gewoon nooit opgehangen (studentenhuis), staat gewoon op de stortbak.
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
  zondag 5 mei 2002 @ 03:10:47 #57
10710 gday
propria cures
pi_4067289
quote:
Op zondag 21 april 2002 02:35 schreef Cora het volgende:
Ja, daar zijn jullie stil van he?
code:
   CCCC       OOOO     RRRRR       AA     !!
 CC    CC   OO    OO   RR   RR   AA  AA   !! 
CC         OO      OO  RR   RR  AA    AA  !!
CC         OO      OO  RRRRR    AAAAAAAA  !!
 CC    CC   OO    OO   RR  RR   AA    AA
   CCCC       OOOO     RR   RR  AA    AA  !!

A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  zondag 5 mei 2002 @ 12:05:07 #58
4983 Northpole
IJs en IJskoud
pi_4068943
Laat ze bij mij thuis eerst maar eens leren dat ze de rol uberhaupt op moeten hangen en niet ergens over de kraan heen moeten gooien
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 mei 2002 @ 22:54:44 #59
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4074936
quote:
Op zondag 21 april 2002 11:47 schreef qltel (nou het was eigenlijk Rewimo die effe vergat onder haar eigen naam in te loggen) het volgende:

[..]

Ja, hij hangt bij ons aan de muurkant. Bij ons allebei. En waarom? Als je van dat papier hebt met van die putjes erin, krijg je de gladde kant boven. Dat veegt een stuk aangenamer Al koop ik zelf het liefst papier voor luxe billen, zoals mijn opa dat noemde

quote:
Op zondag 21 april 2002 12:03 schreef Lurky het volgende:

[..]

De bacteriën kruipen met hele stammen tegelijk over de wand naar je schone luxebillenpapier.

Tuurlijk, en als je rol van de muur afhangt maken ze meteen rechtsomkeert. Ja hoor.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 31 mei 2003 @ 14:53:32 #60
56564 Modafinil
the fallacy beyond
pi_10789460
de vraag hoe de wc-rol op te hangen werd eerst bij mij geactiveerd door een aflevering van "Willem Wever";

ik vond dat het papier van de muur moest afhangen;

waarom?

#1: de kwestie is analoog aan de waterval; bij een waterval stroomt het water ook van de muur af en daarom is het veel natuurlijker om papier ook van de muur af te hangen; als je het papier naar beneden trekt, stroomt het net als het water - van die waterval - naar beneden; estetisch dus zeker weten mooier;

#2: hetis hygiënischer, want je hand komt veel minder snel in contact met de muur;

#3: <wat flauw, maar ja> het hangst dichterbij;

We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)&gt;$~~&lt;=;
pi_10789921
ik ben een vrouw en hang de wcrol nooit met het papier tegen de muur aan

dat vind ik onhygienisch

zaterdag 31 mei 2003 @ 19:38:57 #62
36466 Lothian
The fool escaped from paradise
pi_10793593
Leuk topic dit

Nog een interessante kwestie (vast met 'n hele goede psychologische verklaring); ben jij een propper of een vouwer?!

dus voordat jij het uiteinde van je darmkanaal gaat kietelen..prop je 't papier en ga je dan je ding doen of vouw je het netjes op de afscheurlijn en geef je 'm dan van jetje?

Ingewikkelde problemen bestaan niet; ingewikkelde oplossingen wel.
pi_10794471
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 19:38 schreef Lothian het volgende:
Leuk topic dit

Nog een interessante kwestie (vast met 'n hele goede psychologische verklaring); ben jij een propper of een vouwer?!

dus voordat jij het uiteinde van je darmkanaal gaat kietelen..prop je 't papier en ga je dan je ding doen of vouw je het netjes op de afscheurlijn en geef je 'm dan van jetje?

daar is al een topic over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')