SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: "Artiesten" die een wereldhit produceren maar absoluut niet kunnen zingen.Eens met wat hierboven staat
In de top 40 komen maakt je nog geen artiest.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:49 schreef KamasukaT het volgende:
Bijna geen enkele artiest van tegenwoordig kan nog live zingen.
Wat dan wel?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:51 schreef spoor4 het volgende:
[..]
In de top 40 komen maakt je nog geen artiest.
Dit was nog best ok:quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:01 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb die gasten nooit goed gevonden.
Die clip ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:03 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dit was nog best ok:
Maar de afgelopen 10 jaar hebbenze inderdaad niets fatsoenlijks uitgebracht.
ze mag wel wat anders vast pakkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:38 schreef CG het volgende:
Die Fergie moeten ze sowieso de microfoon afpakken bij dat nummer.
Je mist het punt. Dat wijf is fokking lelijk zonder make-up. En daar wil jij dan over heen. Be my guestquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:06 schreef Catch22- het volgende:
Van iedereen zijn wel slechte foto's te vinden...
woo-fucking-hoo der zitten daar 12 haartjes
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:54 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik heb ze onlangs op Werchter gezien, en ze vielen best mee live. Gewoon muziek om niet te veel bij na te denken en gewoon op de dansen.
nouenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:14 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Je mist het punt. Dat wijf is fokking lelijk zonder make-up. En daar wil jij dan over heen. Be my guest
tuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:32 schreef plakkert- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij laat zo'n gedrocht iets van jou vastpakken?
Mèn zonder make-up is ze toch helemaal niet zo lelijkquote:
Wat een kankerfaal deze post, die zgn. okselhareninzoomplaatje, dat kan niet eens, zover inzoomen, dan zijn het gewoon een hoopje pixels geworden, bovendien is dat een andere ketting.quote:
BEP wordt niet door Will I Am geproduceerd hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:31 schreef Catch22- het volgende:
zijn gewoon pop nummers en Will I Am is een bijzonder getalenteerde producer
zou kunnen, doet niets af aan dat feitquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:41 schreef Bevin het volgende:
[..]
BEP wordt niet door Will I Am geproduceerd hoor
Zijn goede nummers idd, vooral die oudequote:Op dinsdag 1 september 2009 19:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zou kunnen, doet niets af aan dat feit
Tenzij het een pic van een dSLR is van tig megapixels. En de "normale" pic gewoon gecropped en geresized is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat een kankerfaal deze post, die zgn. okselhareninzoomplaatje, dat kan niet eens, zover inzoomen, dan zijn het gewoon een hoopje pixels geworden, bovendien is dat een andere ketting.
Meet me halfwayquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:45 schreef Daniane het volgende:
Dit vind ik anders niet slecht.
Ik heb verleden jaren wel eens live optredens gehoord waar mijn oren gingen bloeden van Fergie.dusja.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:49 schreef Splutje het volgende:
Hebben ze eindelijk eens een lekker nummer gemaakt, blijken ze compleet toondood te zijn waardoor ze zelf het nummer weer verkrachten door het live te zingen.![]()
Edit: het gaat natuurlijk over I Gotta FeelingZe hebben veel heel goeie nummers Maar I Gotta Feeling vind ik niet leuk liever Boom Boom PowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: "Artiesten" die een wereldhit produceren maar absoluut niet kunnen zingen.
De nieuwe nummer vind ik leuk Meet Me Halfway
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
anxiety is ook tof.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:36 schreef Anonymousz het volgende:
Pump It
1 van me favoriete
Pump it louder pump it louder pump it louder
My humps, shut up ,dont phunk with my heart, where is the love, zijn ook leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |