En datquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:33 schreef TNA het volgende:
Je kunt die updates gewoon uitschakelen, het kan zelfs per update. Je faalt met Windows.
Verwachtte reacties:quote:
Ik wil een NEE/JA stikkerquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:33 schreef TNA het volgende:
Je kunt die updates gewoon uitschakelen, het kan zelfs per update. Je faalt met Windows.
Zo moeilijk is het idd ook niet. Draai je Windows ME ofzo?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik wil een NEE/JA stikker
NEE: géén IE 8
JA: wél beveiligingsupdates
moet toch niet zo moeilijk zijn?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef Penisbaard het volgende:
Browserreltopic
Tevens Besturingssysteemreltopic
Ja, dat is precies wat je in kan stellenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik wil een NEE/JA stikker
NEE: géén IE 8
JA: wél beveiligingsupdates
moet toch niet zo moeilijk zijn?
2x XP en 1x Vistaquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het idd ook niet. Draai je Windows ME ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
Is mij nog nooit gelukt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat je in kan stellen
alhoewel ik het AUTOAANVULLEN niet krijg uitgezet (ook niet met hulp van google)quote:
Ik wil juist wel automatische updates, beveiligingsupdates, driverupdates, maar geen ieupdates.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:39 schreef SuperFucker het volgende:
Configuratiescherm > Systeembeheer > Computerbeheer > Services en toepassingen > Services > Automatische updates> >> UITSCHAKELEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |