Ja, daar ga je alquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef danos het volgende:
Ik reed laatst weer eens op de belgische snelwegen
Nee knuppel, doorrijden tot aan het einde. Anders vervroeg je het flessenhalseffect.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:30 schreef CasB het volgende:
Je moet invoegen als je ruimte hebt, niet helemaal doorrijden tot het einde. Als je dit goed beheerst ontstaat er geen file.
Nee knuppel, niet alleen aan het begin invoegen en niet alleen aan het eind, zodra het invoegen zich op een bepaald punt concentreert krijg je op die plek de verstopping. Invoegen als er ruimte is dus.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:36 schreef memrtn het volgende:
[..]
Nee knuppel, doorrijden tot aan het einde. Anders vervroeg je het flessenhalseffect.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:27 schreef trovey het volgende:
Ik ben bang dat het in Nederland niet anders is (althans mijn eigen ervaring).
Mja, wat mij betreft wel zo ver mogelijk doorrijden maar wel ruim van tevoren een plek zoeken waar het kan. Maar lui die het gat dichtrijden zijn idd erg irritant.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee knuppel, niet alleen aan het begin invoegen en niet alleen aan het eind, zodra het invoegen zich op een bepaald punt concentreert krijg je op die plek de verstopping. Invoegen als er ruimte is dus.
Als men zich netjes aan de invoegregels zou houden, zou het prima verlopen. Maar aangezien elke flapdrol zo snel mogelijk invoegt, is het voor de nuchtere Nederlander zaak om door te rijden tot het eind en daar zijn blitse bolide er tussen te gooien. Als men zich op de Nederlandse wegen probeert om gespreid in te voegen, lukt dat niet door de mentaliteit. En sssst nu maar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee knuppel, niet alleen aan het begin invoegen en niet alleen aan het eind, zodra het invoegen zich op een bepaald punt concentreert krijg je op die plek de verstopping. Invoegen als er ruimte is dus.
Hij knalt em erop hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 02:21 schreef MF het volgende:
Je moet het bij mij ook niet proberen om 'm er even asociaal voor te gooien, want dan knal ik 'm erop. Ik heb juist een hekel aan mensen als jij. Ben jij ook zo'n type die overal voordringt (in winkels e.d.)?
Internetheldquote:Op dinsdag 1 september 2009 02:21 schreef MF het volgende:
Je moet het bij mij ook niet proberen om 'm er even asociaal voor te gooien, want dan knal ik 'm erop. Ik heb juist een hekel aan mensen als jij. Ben jij ook zo'n type die overal voordringt (in winkels e.d.)?
Ken je die Postbus 51 reclame over dat ritsen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:47 schreef Melancholiek het volgende:
Invoegen behoor jij te doen zodra je dat verantwoord en veilig kan. Het is niet de bedoeling de invoegstrook onnodig bezet te houden. Stop met je eigen betweterige regeltjes te verzinnen en leer de echte regels alvorens je weer achter het stuur kruipt.
Maargoed, gezien je nog een heus KLAAG-topic start hierover ook, heb ik zo'n gevoel dat mijn woorden nutteloos blijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |