abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72322245
Ik reed laatst weer eens op de belgische snelwegen (althans een hobbelweg met borden erboven), er stond een gruwelijke file omdat er ergens een ongeluk was gebeurd. Daardoor ging het uiteindelijk van 3 naar 2 banen.

Waarom hebben mensen dan de gewoonte om bij het eerste bordje dat je naar links moet over 2km, directtt te moeten invoegen, waardoor er alleen maar een nog grotere file ontstaat. Waarom rijden die debielen niet helemaal door tot het einde, zodat je zolang mogelijk gebruikt maakt van de 3 baansweg.

En dan gaan ook nog eens van die gefrustreerde moraalridders (vaak rijdend in een bestelbusje voor eigen gebruik) mij afblokken omdat ik wel tot het eind doorrijdt, en mij dan gaan zitten seinen en laffe handgebaren maken. Denk toch eens na, vloekte ik in mezelf!

Tot ik me weer realiseerde dat ik in België reed

Even a broken clock is right twice a day.
pi_72322259
TS kan niet rijden en schuift het af op de belgen.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_72322290
wat een leven heb jij zeg
tering
Feyenoord Rotterdam
pi_72322318
nu heb ik het gelezen:

iets verwachten van belgen en belgische snelwegen

[ Bericht 2% gewijzigd door o.us op 31-08-2009 21:28:35 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_72322321
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:27 schreef o.us het volgende:
wat een leven heb jij zeg
tering
Even a broken clock is right twice a day.
pi_72322325
Ik ben bang dat het in Nederland niet anders is (althans mijn eigen ervaring).
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:28:41 #7
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72322357
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef danos het volgende:
Ik reed laatst weer eens op de belgische snelwegen
Ja, daar ga je al Rest van de OP niet gelezen maar klacht gegrond.
pi_72322423
Ja ja zo maak je nog eens wat mee onderweg
Wie dit leest is gek
pi_72322440
Je moet invoegen als je ruimte hebt, niet helemaal doorrijden tot het einde. Als je dit goed beheerst ontstaat er geen file.
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:31:21 #10
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_72322462
Wegen in belgie, zo kut
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:32:04 #11
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_72322484
Ah. Jij bent zo een achterlijk arrogante zak die met zijn Turkse Rayban heel stoer loopt te doen in zijn tweedehandse Audi en perse tot het einde door wil rijden.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrčk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjćlland
pi_72322643
Doorrijden tot het einde

Mooi vind ik dat, heb je zo'n rukker voor je die al heel ver van tevoren invoegt, om er dan lekker omheen te scheuren en veel verderop pas in te voegen. Pak je voor je gevoel nog meer winst!
pi_72322692
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:30 schreef CasB het volgende:
Je moet invoegen als je ruimte hebt, niet helemaal doorrijden tot het einde. Als je dit goed beheerst ontstaat er geen file.
Nee knuppel, doorrijden tot aan het einde. Anders vervroeg je het flessenhalseffect.
pi_72322772
belgische snelwegen , max 70 kun je daar rijden gek
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:39:41 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_72322818
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:36 schreef memrtn het volgende:

[..]

Nee knuppel, doorrijden tot aan het einde. Anders vervroeg je het flessenhalseffect.
Nee knuppel, niet alleen aan het begin invoegen en niet alleen aan het eind, zodra het invoegen zich op een bepaald punt concentreert krijg je op die plek de verstopping. Invoegen als er ruimte is dus.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:49:59 #16
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_72323269
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:27 schreef trovey het volgende:
Ik ben bang dat het in Nederland niet anders is (althans mijn eigen ervaring).
pi_72323428
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee knuppel, niet alleen aan het begin invoegen en niet alleen aan het eind, zodra het invoegen zich op een bepaald punt concentreert krijg je op die plek de verstopping. Invoegen als er ruimte is dus.
Mja, wat mij betreft wel zo ver mogelijk doorrijden maar wel ruim van tevoren een plek zoeken waar het kan. Maar lui die het gat dichtrijden zijn idd erg irritant.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_72324915
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Als men zich netjes aan de invoegregels zou houden, zou het prima verlopen. Maar aangezien elke flapdrol zo snel mogelijk invoegt, is het voor de nuchtere Nederlander zaak om door te rijden tot het eind en daar zijn blitse bolide er tussen te gooien. Als men zich op de Nederlandse wegen probeert om gespreid in te voegen, lukt dat niet door de mentaliteit. En sssst nu maar.
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:26:32 #19
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_72329281
Volgensmij is het in Nederland niet anders. Hier worden mensen die tot het einde doorrijden ook als aso's gezien meestal...
You know, I've learned something today
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:31:17 #20
131603 Afwazig
Serious business
pi_72330745
Je moet het bij mij ook niet proberen om 'm er even asociaal voor te gooien, want dan knal ik 'm erop. Ik heb juist een hekel aan mensen als jij. Ben jij ook zo'n type die overal voordringt (in winkels e.d.)?
pi_72330843
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 02:21 schreef MF het volgende:
Je moet het bij mij ook niet proberen om 'm er even asociaal voor te gooien, want dan knal ik 'm erop. Ik heb juist een hekel aan mensen als jij. Ben jij ook zo'n type die overal voordringt (in winkels e.d.)?
Hij knalt em erop hoor

internetheld
pi_72330864
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 02:21 schreef MF het volgende:
Internetheld
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_72330870
Invoegen behoor jij te doen zodra je dat verantwoord en veilig kan. Het is niet de bedoeling de invoegstrook onnodig bezet te houden. Stop met je eigen betweterige regeltjes te verzinnen en leer de echte regels alvorens je weer achter het stuur kruipt.

Maargoed, gezien je nog een heus KLAAG-topic start hierover ook, heb ik zo'n gevoel dat mijn woorden nutteloos blijken.
pi_72330878
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 02:47 schreef Melancholiek het volgende:
Invoegen behoor jij te doen zodra je dat verantwoord en veilig kan. Het is niet de bedoeling de invoegstrook onnodig bezet te houden. Stop met je eigen betweterige regeltjes te verzinnen en leer de echte regels alvorens je weer achter het stuur kruipt.

Maargoed, gezien je nog een heus KLAAG-topic start hierover ook, heb ik zo'n gevoel dat mijn woorden nutteloos blijken.
Ken je die Postbus 51 reclame over dat ritsen?

Daar wordt verteld dat je door moet rijden tot het EINDE !!!!

Leer jij de regels maar voordat je weer in een auto stapt wijf.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')