Tandartsdames zijn van TVF, knuppelquote:Op woensdag 2 september 2009 21:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
medische faculteits vereniging nijmegen, oftewel leuke blonde tandartdames
Salaris is overratedquote:Op woensdag 2 september 2009 22:39 schreef SLP_ het volgende:
Ja wel raar, want het komt altijd een maand - 2 dagen na het vorige loon. En het vorige kwam op 6 augustus dus dan zou ie de 4e gestort moeten zijn. Misschien dat er nog een nastorting komt de 4e ofzoOf ik krijg volgende maand wat meer, want ik weet niet precies over welke gewerkte dagen mijn salaris is. Dan staat niet duidelijk op mn loonstrook. Want ik heb nu mn vorige loonstrook [die dus op 6 augustus gestort was] en daar staat 'periode: 08/2009 [13.07.09 t/m 09.08.09] en Bijzonderheden bijgewerkt t/m 26.07.09. Maar het kan iig niet zijn van 13.07 tot 09.08 maar wat is het dan
En mn collegas snappen er ook niets van maarja daar zitten ook niet zulke slimme dames bij
dan nog, ze zijn blond, en doen iets met je lichaamquote:Op woensdag 2 september 2009 22:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tandartsdames zijn van TVF, knuppel. MFVN is BMW en geneeskunde enzulks.
Wordt de heffingskorting wel goed toegepast? En ipv je vader laten kijken, kun je ook gewoon je werkgever vragenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef SLP_ het volgende:
Dit is echt frustrerendIk snap er niets van. Als mijn loon over heel augustus zou zijn dan zou het 834 moeten zijn, maar het is 555. Dus dan zal het wel niet over heel augustus zijn berekend maar een gedeelte van augustus en een gedeelte van juli. Maar dan klopt het weer niet met mn vorige loon
Morgen toch maar es mn vader na laten kijken ofzo.
Heffingskortingquote:Op woensdag 2 september 2009 22:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wordt de heffingskorting wel goed toegepast? En ipv je vader laten kijken, kun je ook gewoon je werkgever vragen
Nee, dat heeft te maken met hoeveel belasting er in het algemeen wordt ingehoudenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:02 schreef SLP_ het volgende:
[..]
HeffingskortingHeeft dat te maken met de Premie ZVW?
En mn werkgever die is met vakantie
t is ook zo als je meer dan zoveel verdient ofzo per week je weer meer moet inleveren, weet niet precies hoe t zit maar had mij ook behoorlijk gekortquote:Op woensdag 2 september 2009 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, dat heeft te maken met hoeveel belasting er in het algemeen wordt ingehouden.
Oohquote:Op woensdag 2 september 2009 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, dat heeft te maken met hoeveel belasting er in het algemeen wordt ingehouden.
Tsja hoe meer je verdient, hoe groter de vrachtwagen met centjes die naar de belastingdienst moet rijden. Die moeten ze er dan weer in'heffen'. Vandaar de korting.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:07 schreef swarmahoer het volgende:
t is ook zo als je meer dan zoveel verdient ofzo per week je weer meer moet inleveren, weet niet precies hoe t zit maar had mij ook behoorlijk gekort
Ja, ik wil het opzich ook wel snappen het lukt alleen niet zo goedquote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef IrishBastard het volgende:
JepOverigens wel handig om ook te onthouden hoe het nou zat, is alleen maar handig om die dingen zelf te snappen
Heel verhaal maar wel fijn te horen dat het nu beter gaat. Jammer alleen dat ze niets verder zijn met het vinden van de oorzaak. Ik hoop dat het een beetje gaat lukken een studie op de rails te krijgen! Succes met alles CP!quote:Op woensdag 2 september 2009 19:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Thnx! Ik zie de mail wel verschijnen!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:33 schreef Californium het volgende:
Dag! D_K... ga je morgen mailen... moet nu studeren voor wiskunde want morgen toets (1 keer per week... alle toetsen halen is vrijstelling tentamen)
Aleen met de V50's D5 dus. Maar dat zijn over het algemeen de zuurstokauto's. De underkoffer auto's zijn tegenwoordig vaak andere auto's (Audi, VW, Volvo V70).quote:Op donderdag 3 september 2009 04:47 schreef swarmahoer het volgende:
Snelheidslimiet voor politieauto
ah, als ik nog een keer staande gehouden dreig te worden gewoon gas bijgeven dus
Ik hoor de regen op m'n raam. Maar net op weer.nl gekeken. Het is als t goed is weg als ik aan moet fietsen (08:15 uur)quote:
Ik hoop het! Ik heb geen zin in regenpak. Het waait ook echt hardquote:Op donderdag 3 september 2009 07:59 schreef IrishBastard het volgende:
Hmm, het lijkt vanaf hier wel droog, dus ik denk dat het sowieso wel meevalt
Hoe kinderachtig het ook klinkt, je wekker 2 minuten eerder zetten.. Zo was ik m'n zusjes altijd voorquote:Op donderdag 3 september 2009 10:15 schreef SLP_ het volgende:
Waarom stapt er altijd iemand onder de douche één minuut voordat mijn wekker afgaat en ik er dus onder moet
Kan je die bellen dan? Ik dacht dat het een duffe website wasquote:Op donderdag 3 september 2009 16:43 schreef swarmahoer het volgende:
studielink
wachttijden:
15
14
13
15
11
5
6
8
11
13
7
4
7
4
5
6
3
hebben ze een klein kind die willekeurig een bandje afdraaid ofzo![]()
noem gewoon t aantal wachtende voor je ipv de minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |