Je bent net wakker?quote:
Nja eigenlijk werd ik om 10 uur al wakker gebeld door mn werkquote:
Prima tijd toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:56 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nja eigenlijk werd ik om 10 uur al wakker gebeld door mn werkMaar toen ben ik verder gaan slapen en nu sta ik op
* royjn jaloers isquote:
je moest toch om 8 of 9 uur werkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:56 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nja eigenlijk werd ik om 10 uur al wakker gebeld door mn werkMaar toen ben ik verder gaan slapen en nu sta ik op
Das wel een hele flinke dan als die al weken duurt! Kan je beter griep hebben das binnen een week weer wegquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:23 schreef Dupje het volgende:
Net naar de dokter geweest. Heb niks ernstigs (en geen mexicaanse griep) maar gewoon flinke verkoudheid.
Nee dat was gisterquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je moest toch om 8 of 9 uur werken
Mja, hij is ook veranderd door de 2 weken heen. Eerst was het neusverkoudheid met niezen enzo. En nu is het keel/long verkoudheid met hoesten. Vreemd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das wel een hele flinke dan als die al weken duurt! Kan je beter griep hebben das binnen een week weer weg
Das toch niet raar. Het begint in je neus en dat wordt afgevoerd via de keel en dan komt het vanzelf beneden he!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja, hij is ook veranderd door de 2 weken heen. Eerst was het neusverkoudheid met niezen enzo. En nu is het keel/long verkoudheid met hoesten. Vreemd.
heb al paar uur college ghad?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:37 schreef swarmahoer het volgende:
jow, wie komt mijn ontbijt verzorgen? het regent
Volgens de dokter was t meestal andersom.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das toch niet raar. Het begint in je neus en dat wordt afgevoerd via de keel en dan komt het vanzelf beneden he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |