quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:25 schreef Jasza het volgende:
Heb ff gemailed of ze wat weten van Kerlon daar in de studio
Haha sterk staaltje FM scoutingquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:24 schreef kevin6188 het volgende:
Ook Pato Araujo wordt genoemd. Verdediger, speelt bij Chivas en aanvoerder van Mexico onder 20.
Die verdediger schijnt wel wat te zijn en Kerlon is echt een baasquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:27 schreef Silenus het volgende:
Spannend spannend, heerlijk dit he jongens! Ik was al bang dat er weinig zou gaan gebeuren maar hopelijk komen er morgen een bult heerlijke spelers aan.
romario?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:28 schreef Dvm86 het volgende:
Iemand enige idee wie die ''Souza'' zou kunnen zijn in mijn vorige post?
Ziet er goed uit als het waar is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die verdediger schijnt wel wat te zijn en Kerlon is echt een baas
misschien omdat ie vorig seizoen 4 potjes gespeeld heeft en dit seizoen nog geen stap heeft gezet op het trainingveld. idd raar, die onvredequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:25 schreef Blight het volgende:
Kerlon? Ik kan me dat haast niet voorstellen. Wel idioot trouwens dat er mensen zijn die onvrede uitspreken over dit gerucht. Een jonge talentvolle aanvallende middenvelder die veel creativiteit brengt, maar natuurlijk niet goed genoeg voor het al jaren dominerende Ajax?.
Lekker kijken naar VIquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Fijn, mogen wij lekker zelf bepalen wat wij kijken? Dankje!
Dat bericht van die keuring was voor alle berichten in Italie etc, dus waarom zou het niet waar kunnen zijn?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:29 schreef Gabbylicious het volgende:
Hahaha, die onzin berichten
Araujo, Kerlon, Dervite_!!!
Ga jij je nou maar lekker aftrekken op Barcaquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Lekker kijken naar VI
Niemand die je dat plezier ontneemt hier
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:32 schreef M0NTANA het volgende:
Het spectaculaire Ajax-nieuws dat vandaag in de uitzending zou komen, komt niet. Geloof me, het nieuws op zich komt waarschijnlijk nog wel naar buiten, maar vooralsnog kan het nog niet naar buiten gebracht worden.
Is iets financieels, maar nog niets om jullie zorgen over te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |