was daarvoor al eigendom van inter.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:20 schreef F1Bas het volgende:
Kerlon zit pas sinds juli bij Inter....
Onzin.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:20 schreef F1Bas het volgende:
Kerlon zit pas sinds juli bij Inter....
gaston sangoy kon voor geen meter voetballen maar schopte in de jeugd toch alles erin?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:15 schreef Fides het volgende:
[..]
Jongens uit de Argentijnse/Braziliaanse compititie kunnen ook nog gewoon keihard door het ijs zakken. Als je zo'n jongen voor 1.5M x 4 jaar vast legt bestaat er ook een kans dat je geld gewoon weggooit. Gaston Sangoy en Felipe zijn goede voorbeelden van Zuid-Amerikaanse talenten die een beetje door het ijs zakte.
Als Ajax iemand zou overnemen van NAC dan is het van: leuk voor de subtop, niet voor Ajax.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:21 schreef Silenus het volgende:
Ja Hans, flikker op met je Schilder. Kwam gewoon tekort.
vanwege z'n heupschot (die hij Babel heeft aangeleerd).quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:22 schreef s0k het volgende:
[..]
gaston sangoy kon voor geen meter voetballen maar schopte in de jeugd toch alles erin?
nee dat is arjen robben...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:23 schreef 122448 het volgende:
Was die Kerlon niet die speler met die zeehondendribbel?
ANquote:Ik ben nieuw hier en zal maar meteen zeggen waarom... Ik heb een familielid die werkzaam is bij het VU Medisch Centrum. Al ruim 3 jaar hoor ik van deze persoon wanneer er weer een 'nieuwe Ajax speler' medisch is gekeurd op de afdeling waar deze persoon werkzaam is. Vaak weet ik dus al (soms 1 of 2 dagen van te voren) wie Ajax' nieuwe aanwinst is.... Ik volg deze site al een tijdje en dacht, laat ik maar even mijn kennis delen ;-)! Vandaag zijn namelijk de volgende spelers medisch gekeurd: Pantelic (geen verassing), ene Souza (kunnen er heel wat zijn, maar ik gok op een jong Braziliaans talent. En tot slot Araujo (meen dat hij Pato Araujo heet, is laatst namelijk ook een gerucht over geweest... Tot zover mijn bijdrage ;-), mocht ik weer wat weten (voor jullie dat doen) zal ik het wederom laten weten!
J. Noudin 31 augustus 2009 om 19:08:24
Die is echt goed...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:24 schreef kevin6188 het volgende:
Ook Pato Araujo wordt genoemd. Verdediger, speelt bij Chivas en aanvoerder van Mexico onder 20.
Fijn, mogen wij lekker zelf bepalen wat wij kijken? Dankje!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:24 schreef Chadi het volgende:
Zitten jullie dat bagger programma VI te volgen?Er is Barca op TV stukken leuker om te kijken dan die onzin van de snor en kornuiten
Dit soort spelers moeten we gewoon meer durven te contracteren.. Groningen, Heerenveen, AZ en Twente durven het ook...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:24 schreef kevin6188 het volgende:
Ook Pato Araujo wordt genoemd. Verdediger, speelt bij Chivas en aanvoerder van Mexico onder 20.
Idd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit soort spelers moeten we gewoon meer durven te contracteren.. Groningen, Heerenveen, AZ en Twente durven het ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |